Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako joku lähteä (mun) miehen kanssa pääsiäisenä mökille?

Vierailija
08.04.2009 |

Tarjolla kyltymätön mies, joka antaa seksiä ja jolla joudut antamaan niin paljon kuin jaksat.

Mökkipääsiäinen, mökissä ei vettä ei sähkö ja talven jäljiltä täynnä myyränpaskaa.

Ulkohuussiin joudut kaivautumaan ja saunavesi pitää sulattaa lumesta, mutta pääset myös hankeen kierimään. Käytössä kaasuhella ja kynttilänvalo, mahdollisesti aggrekaatti-sähkö. Anoppi ja appi saattavat tehdä yllärikäynnin mökille.

Jos tykästyt ukkooni, saat sen tarvittaessa lainaan seksipuuhiin ja kaikille mökkireissuille joita ukko innokkaasti tekee joka kesäviikonloppu.

Ei tarvitse maksaa korvauksia, kunhan et puutu siihen miten mies tapaa minun ja hänen lapsiaan ja maksaa elarit ajallaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin lähteäkin.

Vierailija
2/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatkohan löytää ketään tuolla markkinointipuheella...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ryntäämään riemusta kiljuen heti huomenna jääkylmään ja kosteaan mökkiin. Ei kiinnosta minuakaan ja yritän keksiä minkä tahansa tekosyyn että en sinne lähde, enkä kyllä lähde vaikka en mitään syytä keksisikään.

Vierailija
4/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pihtarin vaimo-

Vierailija
5/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotiaamme ensin nukahtaa. Mutta jos sinä lähdet ukkoni kanssa kahdestaan, niin harrastakaa niin paljon kuin huvittaa ja vaikka siellä ulkona hangessa

Vierailija
6/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pihtarin vaimo-

Vierailija
7/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudut hiihtämään umpihangessa ja vetämään tavarat mökille pulkalla noin 1km matkan autotieltä perille. Mahdollisesti teette 2-3 hiihtoreissua.

Vierailija
8/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoamaan ja lämmittämään. Menet sitten perässä nautiskelemaan. :)

Vierailija
9/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

deitti kiinalaisessa uudelleenkoulutuslaitoksessa, mukaanlukien vesikidutus ja nälässäpito.

Vierailija
10/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko menossa mökille. Vastaavat ei. Vuorokausi kun on oltu siellä niin eikös tämä pariskunta kurvaa pihaa. Se siitä perheenkeskeisestä lomasta.

Anoppi ei suostu käyttämään kertakayttöastioita ja mökki yhtä alkeellinen kuin ap:n. Minä sitten tiskaan anopin kanssa päivät päästä. Mieheni taas saa käyttää aikansa kaikenlaiseen puuhasteluun isänsä kehoituksesta.

Ei kiinnosta siis pätkääkään. Paneskelusta ei tietoakaan vaikka lapset nukkuisivat.

Vierailija
11/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken jo luulin, että olen ollut tajuttomana ja kirjoittanut tuon aloituksen:D

Tosin sillä erotuksella, että lähden ihan mielelläni.Mutta mökkinne kuulostaa ihan meidän paikalta!

Vierailija
12/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

deitti kiinalaisessa uudelleenkoulutuslaitoksessa, mukaanlukien vesikidutus ja nälässäpito.

Vierailija
13/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin mökkireissu, jolta juuri palattiin kotiin.

Viikon mökkireissu appivanhempien kanssa kutistuikin kolmeen päivään. Paikalle ilmestyi kutsumaton sukulainen, jolla RIPULI. No, meidän lapsethan sairastui samantien. Ja kuvitelkaa nyt tilanne: kaksi pientä ripuloivaa ja oksentelevaa ihmistä siellä pienissä, tupaten täynnä ihmisiä olevissa tiloissa, missä ei kunnon siivousvehkeitäkään... Kaiken huipuksi auto hajosi ja siellä jumalan selän takana sitten piti tehdä salapoliisityötä, että saatiin se romu korjaamolle ja päästiin kotiin. Jumaliste, että olen ollut raivoissani. Ei ole miehen suvulla nyt kyllä vähään aikaan mitään asiaa tänne päin...

Niin että kiitos, ap, tarjouksesta, mutta kyllä meikäläisen mökkilomat on nyt vähäksi aikaa tässä.

Vierailija
14/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ukkokin on rauhallinen seksin suhteen. Jos olisin sinä, en todellakaan lähtisi kurjuutta harrastamaan jonnekin helevetin kuuseen. Joku raja se olla pitää että mitä tarvitsee sietää. Itsekkäät ukot joutaisi suksia kuuseen ja antakoot olla meidän muijien rauhassa omassa mukavassa kodissamme.

Vierailija
15/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa itsensä kiduttamista. Myykää se mökki - niillä rahoilla lomailee oikeasti pari viikkoa seuraavat 20 vuotta.

Vierailija
16/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen ollut vähän tuontyyppisellä reissulla poikkeuksella ettei aviovaimo tiennyt reissusta ollenkaan. Ei olisi ehkä yhtä reilu ollut kuin ap joka tarjoaa miehensä elävää ilolihaa.

Miehen puoliso kyllä soitteli mökille ja miehen veli jopa kävi siellä ja annoin mä sillekin.

Vierailija
17/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taivaantuuliin. Siis onko mun muka pakko uhrautua perhesovun nimissä? Eikö kukaan voisi auttaa?

Taidan tekeytyä tekosairaaksi heti huomisiltana ja paranen lauantaipäiväksi että pääsen kauppoihin ja sairastun taas lauantai-iltapäivänä

Vierailija
18/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos vielä myyräkuumeen saan, niin helvetin kiva. ap

Vierailija
19/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun mielestä jos ollaan yhdessä ja rakastetaan, pitää uhrautuakin välillä.Ei sen tarvitse olla niin kamalaa kun kuvailet.Ota rennosti,tekeydy vaikka siellä sairaaksi.Tai sitten sanot nätisti miehellesi, ettet halua siunatussa tilassasi lähteä rämpimään sinne.

Vierailija
20/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran taisin aiheesta puhua jo viime pääsiäisenä. Ja jos mies oikeasti rakastaisi minua, hän uskoisi kerralla kun sanon eikä jauhaisi asiasta viikkokaupalla ja lähtisi sitten ovet paukkuen yksinään mökille kun minä en suostu.

Ei ukko minua rakasta kun yrittää pakottaa tekemään jotakin mitä en halua eikä tässä elämäntilanteessa ole edes järkevää.

Jos olisin lapseton enkä olisi raskaana, olisin jo pakkaamassa niitä mökkikamoja.