Saako Suomesta läpinäkyviä sadesuojuksia vaunuihin? Näin sellaisia Keski-Euroopassa.
Kommentit (5)
Itse en siitä tykännyt, joten ostin sellaisen perinteisen ;)
ajattelin ensin että onpas kiva, nyt ei lapsen naamalle sada vettä tms. mutta enpä ole kuin pari kerta käyttänyt, hankala kuljettaa mukana, vie hitosti tilaa ja lapsi ei tykkää, alkaa raivoamaan kun ei saa törkättyä sitä päätään ulos mistään kun ei ole reikää :D Lastentarvike myy ja joidenkin rattaiden mukana tulee, meillä tuli Gracojen kanssa.
Sadesäällä ok, kun voi siis heti laittaa kotona valmiiksi. Kylmemmällä ilmalla ei toimi, pakkasessa menee ihan koppuraksi, keski-Euroopassa varmaan onkin ok.
Eikä sitä kyllä viitsi varalla rattaiden alla kuskata, kun on niin iso ja kankeaa muovia. Meilläkin sellainen tavallinen rattaiden alla, melkein aina mukana.
Mutta toisaalta, kun on kivan näköiset vaunut tai rattaat, onhan se sääli kurakeleillä, pitää rattaat piilossa normisuojan alla viikkokausia, läpinäkyvän muovisuojan alta näkyy ne kankaat kivasti.
saat sen jos haluat, Minulla ei ole sille enää mitään käyttöä ja sitä ei ole käytetty kertaakaan. Itse myös ostin sellaisen perinteisen.
Se on tosin tarkoitettu...onko yhdistelmärattaat oikea sana. Mutta en ole kokeillut sitä pelkkään vaunuun vaan meillä on ollut sellaiset, jossa on rattaat ja siellä sisällä ollut sellainen koppa...olipa selkeää.
On melko kankea eikä sitä voi pestä pesukoneessa.