Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa, ukolle 5000 € tulospalkkaa! :DDD

Vierailija
07.04.2009 |

Olen niin onnellinen, että tekee mieli hyppiä. Pakko mennä ostamaan kukkakimppu.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitajana lastenpsykiatriassa ja töitä on ihan sikana. Suoritteita tehdään ja töitä paiskitaan mutta palkka on se reilut 2000€ ja se ei siitä miksikään muutu. Tuntuisi kieltämättä tosi kivalta saada jotain tulospalkkiota, kun suoritteita ropisee ja lapset voivat paremmin. Tämäkin työ kuitenkin parhaimmillaan tuottaa tulevaisuuteen itsenäisiä veronmaksajia mielisairaalapotilaiden sijaan.

Vierailija
22/37 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3600 euron kuukausipalkalla ei ole edes Kauniaisissa veroprosentti 19%. Vuoden kokonaisansiot on oltava alle 20 000 e, joten ei siihen todellakaan kovin mittavia bonuksia mahdu. Ehkä prosentteina mutta ei euroina.

Oma palkkani on n. 4400 ja yleensä ollaan saatu n. 10 % bonukset puolivuosittain, veroprosenttini on reippaasti 30%. Nyt tulee kyllä aika paljon pienemmät tulospalkkiot, kun ollaa kuulemma lamassa. Muta hyvä jos sillä säästetään muutama vakipaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa yhdessäkään kunnassa kenelläkään ei voi 3600e vakituisella kuukausipalkalla olla tuloveroprosentti 19% ELLEI OLE MITTAVIA VEROVÄHENNYKSIÄ. Eli voisitko nyt turhan väitteyn sijaan jo paljastaa mitä vahemmyksiä sinun työtuoistasi tehdään ennen verustus?

- Työmatkakuluja?

- Tulonhankkimisvähennyksiä?

- Asuntolainan korkovähennyksiä?

- Muita, mitä?

Etelä-Suomessa asun

3600 euron kuukausipalkalla ei ole edes Kauniaisissa veroprosentti 19%. Vuoden kokonaisansiot on oltava alle 20 000 e, joten ei siihen todellakaan kovin mittavia bonuksia mahdu. Ehkä prosentteina mutta ei euroina.

Oma palkkani on n. 4400 ja yleensä ollaan saatu n. 10 % bonukset puolivuosittain, veroprosenttini on reippaasti 30%. Nyt tulee kyllä aika paljon pienemmät tulospalkkiot, kun ollaa kuulemma lamassa. Muta hyvä jos sillä säästetään muutama vakipaikka.

Vierailija
24/37 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa yhdessäkään kunnassa kenelläkään ei voi 3600e vakituisella kuukausipalkalla olla tuloveroprosentti 19% ELLEI OLE MITTAVIA VEROVÄHENNYKSIÄ. Eli voisitko nyt turhan väitteyn sijaan jo paljastaa mitä vahemmyksiä sinun työtuoistasi tehdään ennen verustus?

- Työmatkakuluja?

- Tulonhankkimisvähennyksiä?

- Asuntolainan korkovähennyksiä?

- Muita, mitä?

Vierailija
25/37 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse saan hätäisesti ehkä 150euroa... kyllä nyppii :-) suunnilleen sama kk palkka molemmilla

Vierailija
26/37 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

bonusta, on ison firman johtaja.

Itse olen konsultti ja mun bonukset nyt ei ole kovin kummoisia.

Vierailija
27/37 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään puhua miehestäni noin.

Vierailija
28/37 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on perinteisesti tullut tulospallioita n. yhden kuukausipalkan verran kahdesti vuodessa. Vaihtelee kyllä tosi paljon, koska onneksi riippuu paljon myös henkilökohtaisista tuloksista. Itse olen yleensä saanut n. 15% puolen vuoden palkasta kaksi kertaa vuodessa eli n. 6500e/vuosi.

Vierailija
29/37 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on "ukko" ansainnut taatusti palkkansa ja bonuksensa, tekee se sen verran paljon hommia. Minäkin saan, mutta vähemmän, mutta ei mun työ yhtä stressaavaa ja vastuullista olekaan. Enkä miehen töitä edes haluaisi tehdä. Ei kannata yleistää tässäkään asiassa.

Vierailija
30/37 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kun ei kehdata edes puhua.. Tällä palstalla olen vasta tajunnut miten keskiaikaista ja patriarkaalista meininkiä Suomessakin vielä on, edelleen 2000-luvulla. Suurin osa naisista ilmeisesti kuvittelee, että miehet olisivat jotenkin älykkäämpiä tai kyvykkäämpiä kuin naiset. Sairasta.

Vierailija
31/37 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätemiseltä paremminkin kuulostaa... ;-P

Juuri tuo asenne... Miehen työ on NIIN paljon raskaampaa ja stressaavampaa... Enhän minä (vain nainen) sellaiseen mitenkään kykenisi enkä nyt ainakaan haluaisi. Miehet kyllä osaa ja jaksaa, me naiset voidaan sitten ihan turvallisesti tehdä ne huonostipalkatut työt kun ne sopii meille niin hyvin.

Olen niin onnellinen, että tekee mieli hyppiä. Pakko mennä ostamaan kukkakimppu..

Vierailija
32/37 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tuntuu olevan ihan luonnon laki, ainakin av-mammojen keskuudessa, että nainen tekee huonommin palkattua ja vähemmän vaativaa työtä kuin mies ja sitten pädetään sen miehen työn ja bonusten avulla. Ihan uskomatonta vielä 2000-luvullakin!

Terv. nainen, joka tienaa kuukaudessa 1500 euroa enemmän kuin miehensä...

Meillä on "ukko" ansainnut taatusti palkkansa ja bonuksensa, tekee se sen verran paljon hommia. Minäkin saan, mutta vähemmän, mutta ei mun työ yhtä stressaavaa ja vastuullista olekaan. Enkä miehen töitä edes haluaisi tehdä. Ei kannata yleistää tässäkään asiassa.

Vierailija
33/37 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo asenne... Miehen työ on NIIN paljon raskaampaa ja stressaavampaa... Enhän minä (vain nainen) sellaiseen mitenkään kykenisi enkä nyt ainakaan haluaisi. Miehet kyllä osaa ja jaksaa, me naiset voidaan sitten ihan turvallisesti tehdä ne huonostipalkatut työt kun ne sopii meille niin hyvin.

Olen niin onnellinen, että tekee mieli hyppiä. Pakko mennä ostamaan kukkakimppu..

liiketoiminnan johtajaksi, jos mulla ei vois vähempää kiinnostaa??? Mä luulin, että työt valitaan sen perusteella, mistä on kiinnostunut, mutta olin kai sitten väärässä. Mä halua tehdä omaa työtäni ja olen hyvä siinä. Se ettei mulle makseta yhtä hyvää palkkaa, ei kyläl ole musta kiinni vaan alan yleisestä palkkauksesta. Ja mun palkka on ihan ok, en ole siitä valittanut, vasta vaihdoin firmaakin ja sain lisää liksaa.

Vierailija
34/37 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tuntuu olevan ihan luonnon laki, ainakin av-mammojen keskuudessa, että nainen tekee huonommin palkattua ja vähemmän vaativaa työtä kuin mies ja sitten pädetään sen miehen työn ja bonusten avulla. Ihan uskomatonta vielä 2000-luvullakin!

Terv. nainen, joka tienaa kuukaudessa 1500 euroa enemmän kuin miehensä...

Ootkos vähän sekaisin?

Vierailija
35/37 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/37 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä kuulun juuri siihen vähemmistöön, joka NAISENA tahkoaa parempaa liksaa kuin miehensä JA miehet samassa työpaikassa. Katsos, kun olen työpaikkani miehiä pätevämpi, nopeampi ja teen parempaa tulosta - vieläpä loistavalla asenteella.

Sä ainakin kuulostat kateelliselta

Vierailija
37/37 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasikattoja, niin suurin syy naisten miehiä huonompaan ura- ja palkkakehitykseen ovat naiset itse! He kun eivät edes pyri johtotehtäviin tai hakeudu vastuullisiin hommiin. Naiset ovat miehiä koulutetumpia, mutta yhä edelleen miehet tekevät uraa ja kohentavat perheen elintasoa ja naiset hoitavat kodin ja puuhastelevat siinä ohessa jotain pienipalkkaista työtä olemattomalla vastuulla. Tälläkin palstalla se on enemmän sääntö kuin poikkeus, että miehet painavat pitkää päivää ja naiset valitsevat työnsä sen perusteella, missä voivat tehdä lyhennettyä työaikaa ja pitää helposti ylimääräisiä vapaapäiviä ja lomia.