Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiritseekö muita huuhteluaineelle haisevat ihmiset?

Vierailija
06.04.2009 |

.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Omo color sensitive haisee NIIN pahalle, etten sitä voinut itse käyttää! (Mies vahingossa osti kaupasta...) Pesu- tai huuhteluaine ei koskaa haise hyvälle...! Mielimmin peskää pyykkinne hajusteettomilla aineilla ja käyttääkää hajuvettä...

Vierailija
62/66 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni on pari naista joilla ei ole mitään käsitystä siitä miten paljon sitä huuhteluainetta käytetään:(

Joku mainitsi tuolla bio-luvilille tuoksuvien aiheuttavan migreeniä, mutta luulempa että ihan sama mitä ainetta on jos sitä ei oikein osaa annostella.

Me käytämme nimittäin bio luvilin professionalia ja meillä "herkkää" porukkaa, niin hajujen kuin pesuaineidenkin suhteen ja juuri tuo mainitsemani pyykinpesuaine on yksi mitä on voitu käyttää viimeisten 15vuoden aikana.

Huuhteluaineena on hajustamaton comfort sensitive.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä, tuntuu jotenkin tuhlaukselta. Vaikka ehkä saattaisikin pidentää tekstiilin ikää???

Vierailija
64/66 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostamatta kun lemuavat pesu/huuhteluaineelle. Se haju ei nimittäin lähde vasta kuin n. 10 pesukerran ja pitkien tuuletujaksojen jälkeen.

Meillä käytetään vain hajusteettomia tuotteita - pyykinpesuainetta, dödöä, kosteusvoidetta jne. Ainoastaan suihkugeelissä on tuoksu, sekin hyvin mieto ja neutraali. Itse en käytä hajuvesiä eikä mies partavesiä/vaahtoa. Emme kuitenkaan haise hielle tai lialle, vaan puhtaalle ja neutraalille.

Vierailija
65/66 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kuitenkaan käytä hajusteellisia ja suorastaan melonit, mangot yms. tuoksut kyllä tuntuvat ihmeellisiltä.

Vierailija
66/66 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hoitolapseni haisee tosi voimakkaasti jollekin aineelle.

Kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta meidän koko koti haisee viikolla tälle lapselle tai mitä aineita kotonaan käyttävätkään. Jopa lapsen kakka haisee sille aineelle, mitä minä en tosiaankaan ymmärrä, siis se kakka ei haise normaalille lapsen kakalle, vaan sille jollekin aineelle, mitä nyt onkin..