Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiritseekö muita huuhteluaineelle haisevat ihmiset?

Vierailija
06.04.2009 |

.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoksuu yleensä puhtaalle ja hyvälle.. paitsi omenantuoksuinen huuhteluaine, hyi!

Vierailija
22/66 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että tiettyjä tuoksuja pitää hyvinä, vaikkapa; sauna ja vihdaan tuoksu, keväällä tuomen tuoksu, mansikoiden tuoksu, vastaleikatun nurmikon tuoksu, hyvän hajuveden tuoksu jne. mutta en ymmärrä että joku nuuhkii Comforttia pullosta suoraan...!?!

Oletteko te koskaan haistaneeet mitään aidosti hyviä tuoksuja? Miten joku teollinen haju voi olla hyvä haju...? No ehkä jo asuu kaupungissa ja haistelee vain pakokaasuja, mutta ehkä kannattaisi mennä metsään haistelemaan oikeasti hyviä tuoksuja...

mutta MYÖS sitä comforttia :-)). Se vaan on niiiin ihana. Kuten on myös bensan tuoksu, huoltoasemilla aina pakko nuuhkia sitä ilmaa kun se bensa tuoksuu niin hyvälle! Ei pakokaasu, vaan just se bensa :). Sitä olen rakastanut ihan lapsesta lähtien, ja maalla asuin lapsena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen päivittäin pyykkiä ja hihansuut joskus jää likaiseksi. En tiedä mitä lapsi niihin on laittanut, mutta ne vaan jämähtää siihen hihaan (syökö niitä hihoja ja se jotenkin jumiuttaa ne liat vai mitä??) Mutta, tosiaankin pestään pyykkiä päivittäin, ja silti ne ei vaan puhdistu!! Mitä mä teen sit väärin?? Yleensä on 40 tai 60 astetta, käytän Bio luvilia, en tahranpoistoainetta. Pitäiskö sitä tahranpoistoainetta sitten aina käyttää?

Vierailija
24/66 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta järkyttävintä kaikista on mausteiset hajuvedet,jota on liikaa. Silloin mun on vaikea hengittää. Sitten taas keveitä kukkaistuoksuja rakastan, ne saa mut hyvälle päälle. Lisäksi rakastan kostean maan tuoksua, jota aurinko lämmittää. Ala-asteikäisenä ihanaa oli saada uunituore koepaperi eteensä, jossa oli violettia mustetta ja se tuoksui..Vauvan pää tuoksuu ihanalle, meri, kostea metsä, korvapuustit jne.

Vierailija
25/66 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen päivän käytön jälkeen 40 asteessa samalla pesuaineella kuin sinä, mutta huuhteluainetta kyllä käytän.

Vierailija
26/66 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni pyykin pitää tuoksua puhtaalta, ei pesuaineilta tai huuhteluaineilta. Meillä käytetään vain hajuttomia pesuaineita, ei huuhteluaineita lainkaan - ja kuivataan pyykit ulkona. Se tuoksuu hyvältä ja raikkaalta.

Nuo pesuaineiden voimakkat hajut riitelee tosi paljon hajuvesien ja muiden tuoksujen kanssa, mutta kai jotku ei sitten siitä häiriinny. Mulla se alkaa aivastuttamaan.

Vierailija
27/66 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atooppinen iho minulla on, enkä kestä tuoksullisia pesu- enkä huuhteluaineita. Vauvalle ostamani leikkikaari tuoksui kilometrin päähän (tuulettaminen ja peseminen ei auttanut mitään), ystäväni tuoksui myöskin - kysyin mitä pesu/huuhteluainetta hän käyttää ja vastaus oli ariel. Kaupan kassajonossa nämä ariel-tuoksupommit kyllä erottuvat.

En käsitä miksi ihmeessä ihmiset haluavat lemuta vanhalle hajuvedelle.

Vierailija
28/66 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteikäisenä ihanaa oli saada uunituore koepaperi eteensä, jossa oli violettia mustetta ja se tuoksui..

mä muistan vieläkin sen tuoksun, se oli tosiaan sitä violettia mustetta :)). Vitsi se tuoksui hyvälle! t. 44

Vierailija
29/66 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen päivän käytön jälkeen 40 asteessa samalla pesuaineella kuin sinä, mutta huuhteluainetta kyllä käytän.

mua tosiaan harmittaa, kun mulla on moni kalliimpikin lasten pusero mennyt tuon takia lähes käyttökelvottomaksi. Voihan se olla että lapsi työntää niihin jotain ihmeaineita hoidossa, mutta mä en saa puhtaaksi. Samoin on kyllä joidenkin muidenkin tahrojen kanssa, niitäkin saattaa jäädä. Kone on hyvä Mielen kone, eli siinäkään ei voi olla vikaa ja tosiaan päivittäin pyykit pestään. Mä en vaan osaa pestä pyykkiä näköjään.

Vierailija
30/66 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohikulkevista kuka käyttää sitä Arielin voimakkaasti tuoksuvaa pulveria jota saa vain isommissa pakkauksissa (jossa mukana jotain luontaista huuhteluainetta tms).

Ei sillä että tuoksu olisi ollut paha, vaan yllätyin että se on niin voimakas. Tavallisen Arielpulverin tuoksu ei erotu niin voimakkasti, toisin kun taas nestemäisen josta saan migreenin.

BioLuvil ja Serto ovat sellaisia mitä itse käytän, niistä ei jää pilvi perään leijumaan, ja sniiden kanssa Eciverin sitruunanraikasta huuhteluainetta, Comfortit sun muut tökötit aiheuttaa varman pahoinvointikohtauksen.

Vierailija
31/66 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee ainoastaan voimakkaat hajuvedet, hiki, virtsa, tupakka, yms.

Vierailija
32/66 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

BioLuvil ja Serto ovat sellaisia mitä itse käytän, niistä ei jää pilvi perään leijumaan, ja sniiden kanssa Eciverin sitruunanraikasta huuhteluainetta, Comfortit sun muut tökötit aiheuttaa varman pahoinvointikohtauksen.

Vierailija
33/66 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku laittaa taloyhtiössämme aivan järkyttävän satsin huuhteluainetta ja tulvii vastaan jo pesutuvan avulla. Kun omat ilman huuhtreluainetta pestyt vaatteet ovat olleet samassa kuivaushuoneessa kuivumassa, ne haisevat VAHVASTI hajusteelle. Olen kahdesti pessyt vaatteet uudelleen hajun takia.

Vierailija
34/66 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus kun pidempään kyläillään esim. äitini luona ja siellä pesee hajustetulla, niin on se kauhea lemu. Tuntuu että ei ole huuhdeltu kunnolla, ja vaikka on puhdas tyynyliina niin vähän inhottaa laittaa naama siihen kun se haju tulee...

Vierailija
35/66 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä mitään huuhteluaineita missään nimessä, ensinnäkään siksi että ne haisee pahalle ja todella voimakkaalle, toiseksi siksi että ne kuormittavat ympäristöä ihan turhaan.

Joskus kun käyn yökylässä, on kiva nukkua lakanoissa, joissa on mieto (huom!) pesu- tai huuhteluaineen tuoksu, mutta en kyllä kestäisi sitä koko ajan kaikissa tekstiileissä kotonani. Raskausaikana noi tuoksut sai mut oksentamaan ja kyllä vieläkin yleensä etoo noi vahvat huuhteluaineen tuoksut.

Vierailija
36/66 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää vaatteita, jotka on pesty tietyillä hajusteellisilla aineilla.

Pahin kaikista on se räikeän pinkissä purkissa oleva tahranpoistoaine. Siitä saan päänsärky ja pahoinvointikohtauksen. Sen haistan heti vaatteistakin kun mies sitä on joskus käyttänyt.

Vierailija
37/66 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi käyttää pyykkiä pestessään jotain kamalaa omenan tuoksuista huuhteluainetta ja kun se vielä polttaa on tuo omenaesanssi-rööki hajuyhdistelmä kamala.... lapsetkin huomaavat hajusta aina mikä vaate on tullut anopin kotoa.

Vierailija
38/66 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakanat ja pyyhkeet pestään huuhteluaineen kera

Vierailija
39/66 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes oikein haista toisen vaatteissa mitään pesuaineita. Toisten ihmisten hienhaju, tupakka ja liiallinen parfyymien käyttö tai hiuslakan käyttö on ärsyttävää. En saa päänsärkyä mutta nenuun se kovsti ottaa.

Vierailija
40/66 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI häiritse huuhteluaineen haju, sillä yleensä se ei ole kovin voimakas. Mutta sen sijaan pääni tulee kipeäksi vahvoista hajuvesistä! Eräs tuttava joka käy meillä silloin tällöin, käyttää ällömakeaa hajuvettä. Haju ei päällepäin ole voimakas, mutta tarttuu lapseni hiuksiin ja vaatteisiin kun hän sylittelee ja leikkii lapseni kanssa.

No, eipä tämä ole murheistani suurin kuitenkaan niin annan asian olla. Enkä sitä paitsi ikimaailmassa tohtisi sitä sanoa ko. henkilölle! :