Mua kiinnostaisi tietää mitä ajatuksia vartaloni herättää muissa:
-Paljonko uskot minun painavan? (olen raskaana ja 170cm pitkä..)
-Mitä ajattelet jos näet pukuhuoneessa naisen jolla on kuvan mukainen vartalo?
Kuva:
http://img17.imageshack.us/img17/9796/picture2ven.jpg
(Tällaisia ei kehtaa jostain syystä livenä kysellä.. Tai vaikka kysyisi niin tuskin tulisi mitään rehellisiä vastauksia..)
Kommentit (32)
Ja tämä kommenttihan auttaa ap:ta joka kertoo kärsineensä syömishäiriöistä...
Eihän tuo olekaan mikään normaali vartalo, ap:han on raskaana! Ihan normaali raskaana olevan vartalo mun mielestä.
Suominaiset on niin omituisia.. kaikki ylipainoisia ja puolustelevat ylipainoaan ja vielä kannustavat muitakin siihen. Yöks.
Onko teillä hämärtynyt käsitys siitä, mikä on normaali vartalo?
takaisin lahden eteläpuolelle tai tästä itään.
nätti, naisellinen vartalo.
Paino ehkä jotain 60 ja 65 välillä (siis ilman masua..)
Pehva on muodissa. Minusta näytät joltain hedelmällisyyden jumalatar-patsaalta;D
Haluaisitko ap kirjotella mun kanssa... oon syömishäiriöinen äiti ja uusi vauva harkinnassa, mutta en tiedä uskallanko sittenkään..
Ensiksikin, suurimmalla osalla ei varmasti ole mitään mielipidettä, jos sitä ei erikseen pyydetä. Harva jaksaa käyttää energiaansa muiden kroppien miettimiseen (tällainen keskustelu on eri juttu). Olet erittäin vahvasti keskimääräisen piirissä, eikä se herätä ihmeempiä intohimoja (superhoikka tai sairaalloisen lihava saa enemmän katseita)
Toiseksi, naisilta saat todennäköisesti aika erilaisia vastauksia kuin miehiltä. Naiset varmaan pitää naisihanteena enemmän mallimaista kroppaa, miehistä olet varmasti paljon lähempänä täydellistä (isot rinnat ja hyvä naisellinen perä!). Selästä näkee, että mitään masiivista ylipainoa ei tosiaan ole, enne raskautta olit varmasti aika hoikka, eikä raskauskilojakaan ole tullut enempää kuin on ihan hyvä ja normaalia.
Eli minusta kaunis ja hedelmällisen näköinen kroppa. Ei laiha, mutta ei missään nimessä lihava. Malleilla ja misseillä on eri kriteerit ja jos sitä uraa et haaveile, ole rauhassa.
Raskaana ollessa maha on pullea, se on luonnollista ja normaalielämää jatkamalla raskauskiloistakin pääsee eroon. Kroppa muuttuu enemmän tai vähemmän, mutta sitä se elämä on.
kysymykseesi mitä ajattelet jos näet pukuhuoneessa jne.
- En mitään. On niin tavallinen vartalo etten varmaan kiinnittäisi siihen mitään sellasta huomiota joka jotain ajatuksia herättäisi. Ehkä rekisteröisin että olet raskaana...
olisin varmaan vaan kateellinen, jos näkisin sut. :) Itse olen oikeasti lihava. Ainoa kohta, jossa sulla saattaa mun mielestä olla vähän ylimääräistä, on reidet, mutta ei nekään mitkään läskit ole.
Raskaana ollessa tai imettäessä et saa laihduttaa, lapsen vuoksi. Muistathan sen? Jos jotain haluat tehdä, niin vähän jumppaa vaan. :) Kaikkein parasta lapsesi (ja itsesikin) kannalta olisi, jos pystyisit unohtamaan nämä jutut. Lapsesi ja sinun terveydelle on varmasti enemmän haittaa laihduttamisesta ja stressistä kuin parista vaivaisesta liikakilosta.
Olet kaunis jo nyt, yritä lopettaa se stressaaminen. Sillä ei ole oikeasti väliä, vaikka joku tuntematon ilkeä akka ei tykkäisi sun vartalostasi. Eikä ne muutkaan mitään täydellisiä ole ja silti ovat kauniita jonkun mielestä ja pärjäävät hyvin.
Miksi haluaisit näyttää hyvältä kaikkien maailman ihmisten mielestä? Mitä se muuttaisi elämässäsi, jos olisit maailman kaunein? Tajuatko, että maailman kauneinkaan ei ole täydellinen ja ei ole olemassa ihmistä, joka on kaikkien mielestä kaunis?
Tai millä nrolla nyt vastasitkaan..että ylipainoiset puolustelevat? Mun mielestä ap on terveellä naisellisella tavalla raskaana. Ja mulla ei löydy ylipainoa...vaikka kuvittelitkin idioottipäässäsi, että vain pulleat kehuvat ap.ta
Ole rohkeasti oma itsesi...!