mulla ei ole kaimaa
tajusin juuri hetki sitten, että koko maailmassa ei ole toista ihmistä, jolla olisi sama etunimi ja sukunimi.
Eihän se ihan hirveän harvinaista ole, mutta jotenkin tuntuu hassulta, kun minun nimeäni ei voi yhdistää vahingossakaan kehenkään muuhun, kuin juuri minuun. Nimeni on siis ihan minun omaa omaisuuttani.
Eikä nyt ole kysymys mistään naimalla hankitusta yhdysnimestä.
Kommentit (6)
Ei etunimi kaimaa, saati sitten etu- ja sukunimi kaimaa :)
varmasti maailman ainoa tällainen etunimi.
Kellään, jolla on sama sukunimi kuin minulla, ei ole etunimikaimaa.
Äitini kuoli minun ollessani 2 vuotias. Menin vaimoni kanssa naimisiin ollessani 25 vuotias. Siinä yli 23 vuoden välisenä ajanjaksona minulla ei ollut näköhavainto kestään naaraspuolisesta, jolla olisi ollut sama sukunimi kuin minulla. Kaikki pallollamme olevat kolme saman sukunimistä urosta olivat häissäni. Nyt miespuolisia on jo 7kpl ja naispuolisia 10kpl
Ja etunimeni on vielä yksi suomalaisimmista nimistä joita maa päällään kantaa- sukunimi sitten onkin mieheltä, ja tätä etunimi-sukunimi-yhdistelmää ei kyllä taatusti tule koskaan vastaan! :)
Ja etunimeni on vielä yksi suomalaisimmista nimistä joita maa päällään kantaa- sukunimi sitten onkin mieheltä, ja tätä etunimi-sukunimi-yhdistelmää ei kyllä taatusti tule koskaan vastaan! :)
Yksi etunimikaima löytyy Suomesta, mutta ei muita. Kiitos tädille nimivalinnasta...