Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies on humalassa väkivaltainen baarissa tms,

Vierailija
06.04.2009 |

onko yleensä myös naistaan kohtaan väkivaltainen? Yhtä tuttua miestä mietin, on sellainen, että baarissa jotenkin hakeutuu tappelutilanteisiin, on kiivas ja nyrkit pystyssä. Että lyökö myös naisystäväänsä? Olen huolissani naisesta, joka on tuttuni, mutta ei niin hyvä ystävä että kehtaisin kysyä. Kysyn täällä kokemuksianne, kun en onneksi ole itse koskaan tappelijan kanssa ollut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rähisee mielellään kapakassa, mutta kotona on kuin hellantelttu. Eikä varmasti johdu siitä, että minä olisin joku pirttihirmu, päinvastoin. Kotona juo siististi, mutta ulkona täytyy esitellä parhaita puoliaan ventovieraille. Onneksi ei ole vielä kertaakaan joutunut putkaan vaan aina on puhumalla selvinnyt tilanteista.

Vierailija
2/2 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on kerran hajoittanut baarin, mutta sekin lähti tilanteesta että hän joi oluttaan kaikessa rauhassa ja tarkoituksella tultiin haastamaan riitaa. 3 miestä tuli yhtä aikaa päälle. Ei siinä voinut kuin ottaa tuoli kouraan ja puolustautua. Minulle ei ole koskaan ollut väkivaltainen, vaan kiltti.

Isäni sen sijaan oli humalassa aina nyrkit pystyssä, pelottava ja tähtäsi mm. kerran aseella äitiäni. Ei tosin koskaan lyönyt äitiä, mutta saattoi olla arvaamaton mielenliikkeiltään humalassa ja varsinkin me lapset pelkäsimme isän temppuja. En itse olisi sellaisen miehen kanssa. Ja mitä yleensä olen nähnyt, niin riitoihin hakeutuva humalainen mies kohtelee samoin naistaan, kun menee sanomaan jotain mikä ei ole mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän