Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen ihan uusavuton tuon poikani kanssa

Vierailija
05.04.2009 |

meillä on 3v6kk poika joka on todella hyberenergiaaktiivinen. Se surraa ja pörrää ja huutaa ja juoksee, leikkii hetken ja taas mennään. Ulkona ei sitten juokse eikä riehu yhtään. Yhtääkkiä hirveetä älämölö huutoa ja taas jatkuu. Pikkusiskon itku oikein saa lisää vettä myllyyn ja poika saa taas ihme kohtauksen ja pitää räpytellä käsiä siinä toisen naamalla.

Sitten kun pikkusisko nukkuu niin isovelikin rauhottuu, ihan hirvee muutos, poika alkaa leikkiä rauhallisesti ja käytäytyy hienosti.

Tarhassa osaa käyttäytyä rauhallisesti (aloitti tammikuussa) on ehkä vielä ujo vai mikä tässä hommassa nyt menee pieleen, olen välillä niin väsynyt pojan menemiseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tytölleni vaikka yritän olla tasavertainen

ap

Vierailija
2/5 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkusisko on, mutta jos on vauva, kuulostaa ihan normaalilta. Tottakai isompi on mustasukkainen, jos toinen on vienyt osan huomiosta, jonka hän on aiemmin saanut kokonaan. Ei auta kuin antaa mahdollisimman paljon huomiota ja toivoa, että mustasukkaisuus menee ohi. Tosin useamman lapsen kanssa on varmaan useimmiten joku mustasukkainen.

kun tytölleni vaikka yritän olla tasavertainen

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis enää mikään tissivauva.

ap

Vierailija
4/5 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä äkkiä voi ruveta pitämään 3-vuotiasta jo "isona" ja vaatimaan asioita, joihin tämä ei vielä ole valmis. Se 3-vuotiaskin kun on ihan pieni vielä! Mitä kaikkea oikein häneltä vaadit, kun on kerran "isoveli"?

Vierailija
5/5 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten mietin että mitä hänen edes kuuluu osata tehdä mutta kyllä tuo riehuminen menee kyllä mulla ihan yli ja varsinkin se älytön huutaminen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan