Lue keskustelun säännöt.
Lahja opettajalle?
04.04.2009 |
Kansalaisopiston kurssi loppuu ensi viikolla, ja olen tosi tyytyväinen opetukseen ja opettajaan! Oletteko yleensä kiittäneet opettajaa jotenkin?
Kommentit (22)
Sama ope tulee heillekin
[
i]eikä meillä sitä nolosteltu. Oltiin tosi iloisia ja mieheni tunsi tehneensä työnsä hyvin. Kaikille opettajille ei tule suuria/arvokkaita lahjoja eikä kaikilta luokilta. Jos asia teitä turhauttaa, miksi lähdette tuohon mukaan? Kaikkien vanhempien ei ole pakko osallistua lahjoihin. Mikäli kukaan ei niitä protestoi, muut eivät tiedä niissä mitään väärää olevankaan.
[/quote]
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
piikkkiin joskus lounaita tms., vai mitä? Ilmoittaako ne yhteistyölounaille osallistuneet ne verottajalle? Periaatteessa jos ope saa vaikka lahjakortin ruokaravintolaan ja käy siellä syömässä, onko asiassa kauheasti eroa.
Ainakin mun mieheni on työssä, jossa kuuluu viedä välillä asiakkaita syömään, eikä ne kyllä taida ihan kouluruokaa siellä vetää... Ei mulla kyllä ole mitään tietoa, joutuuko kaikki naposteluunkin osallistuneet siellä tekemään verottajalle ilmoituksen. Entäs jos tarjotaan säännöllisesti limsat/kahvit asiakasyrityksen työntekijöille, jotka työskentelee samassa toimipisteessä, ilmoitetaanko ne pepsipullotkin johonkin? Tuleehan siitä kuitenkin pidemmän päälle aika summa.
Mutta järki käteen vanhemmille kuitenkin, tärkeintä muistamisessa on ajatus, vaikkapa se, että ostetaan joku nätti kesäkukka, jos tiedossa, että opella puutarha.
t.yläkoulun ope, jonka saama kallein lahja on ollut pieni lyhty + kynttilä Pentikistä (ja sen oppilaan eteen kyllä tuli tehtyä töitä, todellakin ekstraa ja paljon)