Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhus pohtii.

03.04.2009 |

Kun minun isoäitini olivat nuoria äitejä, oli huoli että saa lapset pysymään hengissä ja ravittua ja puettua. Nykyisin valitetaan lahjaksi saatavan äitiyspakkaukse värejä. Enkä todellakaan halua, että aika kääntyisi taaksepäin. On hienoa, että asiat ovat nyt aivan toisin kuin 70 vuotta sitten. Ollaan kiitollisia siitä, että meillä on nykyisin asiat tolallaan ja saamme avustukset ja äitiysrahat ja lapsilisät.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei saanut valittaa mistään, piti vaan tehdä töitä ja olla hiljaa.

Nykyään ihmiset ymmärtävät että heillä on oikeus olla onnellisia ja siispä valitsevat elämäänsä sellaista, mistä pitävät. Esim. värinä harmaa on minun silmääni ihan yhtä ruma, oli se sitten ylimääräinen riepu kaapissani tai ainoa, tärkeä vaate.

Vierailija
2/2 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta äitiyspakkausten vaatteiden väreistä pidän. Kauniita, värikkäitä ja käytännöllisiä vaatteita paketillinen. Ei olisi kuunaan tullut mieleeni valittaa "vääristä" väreistä. Mutta sitäkään pakkausta ei onneksi ole pakko ottaa. Ihan hykerryttää että olen saanut peräti kolme kertaa penkoa niitä ihanuuksia ja asetella suloisia vetimiä kaappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi