Miksi te naiset pihtaatte seksiä?
Tämä on asia jota aina ihmettelen että mikä siinä on kun ei seksi maistu vai onko kenties partneri niin kamala? Jos on jälkimmäinen syynä, niin itsehän te olette sen valinnut.
Kommentit (35)
Minua ei haluta pätkääkään, ei oma mies eikä muut. Syynä suurimmaksi osaksi käyttämäni masennuslääkkeet. Myös ehkäisyrengas on vienyt osin halut. Tilanne on surkea. Miesystäväni on ihana, komea ja valitettavan viriili. En tiedä kuinka kauan jaksan näytellä innokasta, ellei halut jollain lailla palaa.
Ehkäisyasiat ei ole kunnossa, enkä todellakaan halua tulla raskaaksi. Toivoisin, että mieskin kantaisi vastuun ehäisystä. Kondomi tällä hetkellä ainoa mahdollinen ehkäisytapa ja kyllä ärsyttää kun mies ei ota asiasta vastuuta. Takuulla etenee yhdyntään ilman kondomia jos en minä sitä hänelle laita. Minusta tämä on niin ärsyttävää ja vastuutonta, että on mennyt halut ihan nolliin.
Olen aina antanut. Mitä sitä säästelemään.
mun exmies pihtasi. Liekkö hällä ollut partneri syynä ;D jos oli niin itsepähän oli valinnut
5 vuotta sitten hässittiin miehen kanssa kuin kanit. Kauppareissuakaan ei saanut tehtyä jos auto ei ollut ainakin kerran parkissa jollain metsätiellä.
Kahden tunnin sessio oli ihan arkipäivää.
Voi, voi on ajat muuttuneet. Muijaa kyllä haluttaisi mutta sessio on noin kaksi minuuttia, örähdys, kyljen kääntö ja hyvää yötä.
Arvaa vaan kiinnostaako edes se kaksi minuuttia!
Meillä on jo jonkin aikaa mennyt tosi huonosti aviomiehen kanssa. Kun mies on ensin kiukutellut kuin lapsi, päästellyt suustaan mitä sattuu, loukannut niillä asioilla, joiden tietää loukkaavan eniten ja pyytää sitten anteeksi jälleen kerran, niin minua ei yksinkertaisesti haluta sellainen mies. En ole mikään kone, jota ensin voi sättiä ja loukata, ja heti perään olisin valmis sänkyyn. Tällä hetkellä mietin tosissani, mitä elämältäni haluan. Kaksi pientä lasta laittaa harkitsemaan tarkkaan.
Mä kerran löysin, mutta se oli umpihullu muuten. ;o))
Hän tapasi naisen 12v sitten, joka oli mukava ja seksiäkin oli muutamann kerran viikossa, yleensä miehen aloitteesta. Menivät kihloihin ja naimisiin ja syntyi ihana poika. raskauden aikana seksiä ei ollut, nainen teki selväksi ettei sitä halua ja mies kunnioitti tahtoa. Synnytyksestä kuluin kaksi vuotta, kun seuraavan kerran nainen suostui seksiin oman aviomiehensä kanssa. Tästä taas meni seuraavaan kertaan 1,5v vaikka mies eri tavoin sitä yritti pyytääja olla pyytämättä.
Tässä liitossa nainen ei tehnyt kotihommia, ei siivonnut omia jälkiään, ainoa ajanviete oli tuntikausien päivittäinen shoppailu. Oma ulkomuoto ei myöskään kiinnostanut, miehen liikuntaharrastusta taas pilkkasi. Lapsi oli myös hänen omaisuuttaan, jota ei voinut edes isovanhemmille jättää hoitoon. Isänpäivät meni miestä ja lapsen isää muistamatta.
Mies yritti vuosien varrella puhua asioista syyttämättä ja saada jotain selkeyttä asioihin, mutta aloitukset tyrmättiin.
Nyt monenn vuoden jälkeen mies haki eroa; syynä ei ollut seksin puute yksinään, vaan se, ettei kotona tuntenut olevansa mitään muuta kuin elämisen maksaja. Nainen oli kuukausi sitten ilmoittanut haluavansa toisen lapsen, joten seksi olisi tällöin tullut kysmykseen, koska hän tarvitsi sitä johonkin. Mies ei enää suostunut vaan haki eroa, vaikka pelkääkin vaimon vievän lapsen kokonaan..
Mitä mieltä olette tarinassa? Onko tuollainen seksin pihtaaminen avioliitossa oikeutettua?
kestää minuutin jos sitäkään.
eikö silloin kannattaisi ottaa ero, jos toinen sitä seksiä kuitenkin kaipaa ja on tyyttmätön seksielämäänne? Vai pitääkö vaan ikuisesti vetää nyrkkiin, kun muijaa ei vaan huvita?
mutta kaikkihan siihen asiaan vaikuttaa, kiire, väsymys, pienet lapset jne jne - sille täytyy järjestää aikaa eikä se aina onnistu ;(
Välillä on epäsuotuisat olosuhteet. Pihtaaminen on sitä, ettei "anna" vaikka olosuhteet on hyvät. Ja munkin mielestä pihtaaminen on outoa.
mutta mielestäni jos nainen ei viikkoihin anna seksiä miehelleen vaikka tämä sitä haluaisi (ja sama juttu jos mies ei anna naiselleen) niin kyllä sitä voi kutsua pihtaamiseksi. Meillä ei ole parisuhteessa ollut mieheni kanssa varmaan yli viikon taukoa seksissä kuin ainoastaan kahden lapsemme synnytyksen jälkeen ja edelleen seksi on niin hyvää sen kanssa! Harrastakaa usemammin niin johan sitä virtaa saa muuhunkin arkeen.
Aina valmiina vai?
Monet miehet on huonoja sängyssä, siksi ei huvita. Oma mies on hyvä lakanoiden välissä ja meillä on seksiä ihan riittävästi (kummankin mielestä riittävästi).
pihtaaminen ei ole oikeutettua. Ystäväsi vaimo halusi vain siittäjän, ei elämänkumppania, ja onhan noita täällä palstallakin nähty. Ystäväsi kohtalo on surullinen, mutta toivottavasti hän eron jälkeen saa jotenkin pidettyä yhteyden lapseen ja löytää itselleen kivemman naisen!
Mä en SAA tarpeeksi