Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te naiset pihtaatte seksiä?

Vierailija
03.04.2009 |

Tämä on asia jota aina ihmettelen että mikä siinä on kun ei seksi maistu vai onko kenties partneri niin kamala? Jos on jälkimmäinen syynä, niin itsehän te olette sen valinnut.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli seksiä vaihtelevasti, mutta ei koskaan kahta viikkoa pitempää väliä. Joskus saattoi taas olla kymmenenkin kertaa viikossa. Minä olin suoraan sanottuna niin väsynyt, että vaikka rakastin miestäni kovasti, en vain jaksanut. Elämäntilanne oli sellainen. Minusta on ihmeellistä, että mies siihen vedoten katseli toisen naisen ja jätti meidät. Ja huom tälläistä vähäisempää seksiä meillä oli vain noin vuoden verran. Ei ollut siis mitenkään älyttömän pitkästä ajasta kyse.

Kysynkin siis vastakysymyksen. Miksi se suhde ja perhe ei kuitenkin mene edelle jos pihtaaminen ei ole mitään tahallista kiusantekoa? Eikös kumpikin lupaa esim avioon mennessä kestää ne vastamäetkin.

Vierailija
2/35 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, jos seksi sattuu, nin ole ilman. PISTE

PS.Sinä nyt kusetat ehkä hyvääkin "isä ehdokasta"

Miksi?

Mene vaan sormelle äläkä pilaa muiden elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteesta haetaan 90% muutakin kuin seksiä.

Jos mä haluaisin miehestä vain panoa niin miksi helvetissä mä sitä karjua sohvallani passaisin?

Taidat olla sellainen äidin pullapoika jota on pidetty tissien välissä vähän turhan pitkään.

Pikku päässäsi luulet että kaikki naiset ovat sinua palvelemaan luotuja äitejä jotka kokkaa, passaa ja pilluakin on aina tarjolla.

Ihan vain tedoksi: ET ole luomakunnan kuningas.

Kun ei kerran seiso kuin kaksi minuuttia niin turha olettaa että yksikään nainen viitsii edes reisiään avata sen takia.

kestää minuutin jos sitäkään.

eikö silloin kannattaisi ottaa ero, jos toinen sitä seksiä kuitenkin kaipaa ja on tyyttmätön seksielämäänne? Vai pitääkö vaan ikuisesti vetää nyrkkiin, kun muijaa ei vaan huvita?

Vierailija
4/35 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tilanne niin tutulta ja samalta kuin itselläni.

Vierailija
5/35 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen nianen ja ihmettelen näitä naisia/miehi, jotka pihtaavat vuositolkulla ja sitten ihmettelevät kun toinen ei ole hommaan tyytyväinen. Hiljaisempia kausia ym voi olla, mutta jos naisessa/miehessä ei ole mitään vikaa ja seksiä se haluaa ketrran kahdessa vuodessa , niin onkos ihme jo puoliso lähtee lätkimään?

Vierailija
6/35 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikkihan siihen asiaan vaikuttaa, kiire, väsymys, pienet lapset jne jne - sille täytyy järjestää aikaa eikä se aina onnistu ;(

Vierailija
7/35 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin luotaantyöntävä: lihava, lihakseton keskikehonrakentaja, haisee ainakin valkosipulille jos ei viemärille, pukeutuu törpösti, kuvittelee olevansa jumalan lahja naisille, ei tee mitään kotitöitä (ei miesten eikä naisten), tienaa huonosti

Haluatko lisää syitä?

Vierailija
8/35 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(muulla tavoin kyllä) ja itse yhdyntä sattuu minua, aina sattunut. Olen pihtari ja säälin miestäni =(

Vierailija
9/35 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyisin, miksi miehet aina pihtaavat! Itse en ole vielä ikinä tavannut miestä, joka ei minun mielestäni olisi auttamaton pihtaaja, jonka halut loppuvat kesken.

Seksiä vähintään 4 kertaa viikossa, kiitos. Mieluiten 7. Mutta eipä tunnu löytyvän miestä siihen.

Minusta seksin pihtaaminen on typerää. Seksi on todella tärkeä asia parisuhteessa - silloin kun se ei suju! Jos seksi sujuu, sitä ei tule sen kummemmin edes ajatelleeksi.

Jos miehesi/naisesi oksettaa sinua, vaihda tai pistä parantamaan tapansa.

Vierailija
10/35 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei petihommat huvita yömyöhällä, kun on rättiväsyksissä kodin ja lasten hoidosta. Lapset hereillä klo 8-22 ja sinä aikana täysin mahdoton järjestellä seksihetkeä ukon kanssa. Muutenkin parisuhde tällä hetkellä sillä tolalla, että ei todellakaan lempi leisku. Miehen mielstä kaikki ok ja seksiä voisi harrastaa, mutta minua naisena ei todellakaan tyydytä suoraan "panolle" käynti vaan tarvittaisiin vähän enemmän ... läheisyyttä, flirttiä ...

Partneri ei ollut kamala kun naimisiin mentiin, mutta lasten myötä arki on käynyt raskaaksi. Olisi kai tuon ihan unelmaurho vieläkin, kunhan olisi aikaa ja ymmärrystä panostaa parisuhteeseen.

Vierailija
11/35 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUURIN syy on varmasti se, että nainen ei saa joka kerta miehensä kanssa täydellistä orkkua. Tämä on järkyttävän yleistä ja toivoisin, että jokainen mies joka tän lukee miettisi hetken millaista olisi, jos mies ei saisi joka kerta seksiä harrastaessaan täydellistä nautintoa. Mies ei taatusti vonkaisi sitä niin usein!!

Totta kuitenkin myös, että moni nainen olettaa, että miehen pitää hänet tyydyttää. Väärin. Naisen täytyy ainakin itse opetella miten hänet voi tyydyttää ja opettaa sitten miehelleen, millä juuri hän laukeaa. Mies leikkii pojasta asti kalullaan siitä lähtien kun osaa siitä pitää kiinni = todellakin tietää miten hän laukeaa!

Moni mies ei ymmärrä, että voidakseen laueta nainen tarvitsee keskimäärin yli 20 minuuttia kiihotusta - siis YLI 20 MINUUTTIA ja tämä siis ennen yhdyntää! Moni mies toivoo/haluaa/vaatii naista olemaan "heti valmis", usein omaa tietämättömyyttään. Siinä missä mies on valmis, nainen EI vielä ole. Ja painostus ei tunnu kivalta, eikä se että tietää, ettei edes ehdi päästä huippuunsa.. alatko ymmärtää miksi nainen pihtaa?

On toki muitakin syitä: juuri tästä hitaasta herätyksestä kiimaan johtuu se, että nainen ei varmaan innostu myöhään illalla hoidettuaan kodin ja lapset koko päivän. Miehetä väittävät, että se ei ole raskasta, mutta kokeilepa vaikka viikon ajan onko sulla illalla viimeisenä seksi mielessä?

Voidakseen saada orkun, naisen täytyy pystyä täysin rentoutumaan. Ajan, paikan ja tilanteen täytyy olla täydellisen rentouttava jotta nainen saa. Ja jos nainen ei saa, kiinnostus seksiin lakkaa.

Yksi syy on vielä ilmeinen (ja varsinkin suomalaisilla ja monilla muilla länsimaalaisilla naisilla). Nainen ei ymmärrä, kuinka paljon parempana suhde säilyy jos mies saa säännöllisesti seksiä. Miehen kannattas opetella ne kikat millä saa naisensa kiinnostumaan seksistä oli se sitten rentouttavan vaahtokylvyn laittaminen, tai hieronta tai mitä vaan. Mulla toimii se, että mies runkkaa edessäni. Se on NIIN hävyttömän kiihottavaa, että kaikki muu unohtuu ja haluan seksiä. Mutta jokainen nainen on yksilö ja tämä ei toimi kaikilla.

Vierailija
12/35 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on aina pois nukkumisesta.

Vierailija
13/35 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo että suristele vibralla ja ota suihin (mies vaan makaa) tai päristele itelles ja tuu päälle ratsastaan (mies vaan makaa)

Kun pyydän että takaapäin, mies sanoo että ei jaksa. Kun pyydän suuseksiä itselleni, mies sanoo että ei voi kun alkaa naama haisemaan pillulle eikä se lähde pesussakaan pois. (ei mulla nyt niin vahvat hajut oo...)

Miksi siis harrastaa seksiä kun voi tehdä yksikseen kun joutuu itse jokatapauksessa tekemään.

Vierailija
14/35 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä tuo on ihan ohimenevä elämänvaihe, tuo on NIIN tuttua perheissä joissa on pieniä lapsia. Mutta pian ne lapset kasvavat isoimmiksi ja teille jää taas enemmän aikaa toisillenne. Tsemppiä!

Vierailija
15/35 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pihtaa! Odotan ukkoa Brysselistä kotiin, kun kuuta nousevaa... Muksut saa nauttia isukista tunnin pari ja sitten he menevät pehkuihin... Me puretaan viikon paineet vällyjen välissä oikein pitkän kaavan kautta. Mun mies on ihana ja kyllä on tääkin päivä "pervoja" viestejä vaihdettu, joten odotukset on korkeella... Kun nyt jaksettas keskittyä kakaroitten iltapalaan/pesuun/satuun, kun mieli on jo ihan muualla. Oi ihana elämä!

Vierailija
16/35 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en nyt niin nautikaan :(

Meillä mies ylisuorittaa. Ei vaan tajua, että lapset ja valvominen ja väsymys vie musta mehut pois. Se yrittää koko ajan vaan enemmän, ja mitä enemmän se suorittaa tuota seksiä niin sitä vähemmän minua kiinnostaa. Kantaa kotiin koko ajan ties mitä seksileluja, asuja.... Mä en kestä enää niitä sen muovipussukoita mistä löytyy taas joku kamala rätti, vaikka enemmän mua innostaisi jos saisi joskus nukkua ja olla rauhassa. Joku varmaan olisi innoissaan mutta tällä hetkellä, tässä tilanteessa, en jaksa.

Vierailija
17/35 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kaikki naiset ole kuvailemasi kaltaisia, ja itse en ainakaan tarvitse/kaipaa joka kerta sitä täydellistä orkkua tai orgasmia ylipäätään. Useimmiten orgasmikin tulee, joskus minuutissa, joskus puolessa tunnissa, mutta nautin seksistä ilmankin aivan yhtä lailla

SUURIN syy on varmasti se, että nainen ei saa joka kerta miehensä kanssa täydellistä orkkua. Tämä on järkyttävän yleistä ja toivoisin, että jokainen mies joka tän lukee miettisi hetken millaista olisi, jos mies ei saisi joka kerta seksiä harrastaessaan täydellistä nautintoa. Mies ei taatusti vonkaisi sitä niin usein!!

Totta kuitenkin myös, että moni nainen olettaa, että miehen pitää hänet tyydyttää. Väärin. Naisen täytyy ainakin itse opetella miten hänet voi tyydyttää ja opettaa sitten miehelleen, millä juuri hän laukeaa. Mies leikkii pojasta asti kalullaan siitä lähtien kun osaa siitä pitää kiinni = todellakin tietää miten hän laukeaa!

Moni mies ei ymmärrä, että voidakseen laueta nainen tarvitsee keskimäärin yli 20 minuuttia kiihotusta - siis YLI 20 MINUUTTIA ja tämä siis ennen yhdyntää! Moni mies toivoo/haluaa/vaatii naista olemaan "heti valmis", usein omaa tietämättömyyttään. Siinä missä mies on valmis, nainen EI vielä ole. Ja painostus ei tunnu kivalta, eikä se että tietää, ettei edes ehdi päästä huippuunsa.. alatko ymmärtää miksi nainen pihtaa?

On toki muitakin syitä: juuri tästä hitaasta herätyksestä kiimaan johtuu se, että nainen ei varmaan innostu myöhään illalla hoidettuaan kodin ja lapset koko päivän. Miehetä väittävät, että se ei ole raskasta, mutta kokeilepa vaikka viikon ajan onko sulla illalla viimeisenä seksi mielessä?

Voidakseen saada orkun, naisen täytyy pystyä täysin rentoutumaan. Ajan, paikan ja tilanteen täytyy olla täydellisen rentouttava jotta nainen saa. Ja jos nainen ei saa, kiinnostus seksiin lakkaa.

Yksi syy on vielä ilmeinen (ja varsinkin suomalaisilla ja monilla muilla länsimaalaisilla naisilla). Nainen ei ymmärrä, kuinka paljon parempana suhde säilyy jos mies saa säännöllisesti seksiä. Miehen kannattas opetella ne kikat millä saa naisensa kiinnostumaan seksistä oli se sitten rentouttavan vaahtokylvyn laittaminen, tai hieronta tai mitä vaan. Mulla toimii se, että mies runkkaa edessäni. Se on NIIN hävyttömän kiihottavaa, että kaikki muu unohtuu ja haluan seksiä. Mutta jokainen nainen on yksilö ja tämä ei toimi kaikilla.

Vierailija
18/35 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on asia jota aina ihmettelen että mikä siinä on kun ei seksi maistu vai onko kenties partneri niin kamala? Jos on jälkimmäinen syynä, niin itsehän te olette sen valinnut.

Aina valmiina vai?

Vierailija
19/35 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku niin tekee eikä siihen löydy selkeää syytä (hormonihäiriö, mt-ongelma jne.), syy löytyy melko usein kumppanista ainakin osaksi. Meillä loppui seksi asteittain sillä minulla tuli luottamuspula kakaramaiseen mieheen, joka passiivisena odotti minun tekevän kaiken hänen puolestaan. Samaan aikaan kamppailin masennuksen kanssa ja hän tiesi tämän- vieläkään en ole kunnolla päässyt ohi siitä faktasta että minulle tärkein ihminen maailmassa ei mukamas nähnyt miten huonoon kuntoon menin osaksi hänen takiaan. Seksiä meillä on joskus, muutamia kertoja kuukaudessa. Silloin se on minun osaltani pakollisten himojen tyydyttämistä, joka muuttuu kerta toisensa jälkeen vastenmielisemmäksi.

Annoin miehen suudella minua tammikuussa kun hän salakavalasti ujutti kielensä suuhuni kesken seksin ja vieläkin olo on lähinnä sellainen että minut olisi raiskattu. Jo itse tilanteessa itketti, ärsytti, raivostutti, mutta en voinut sanoa siitäkään koska en tahtonut loukata miestä lisää (mahtaa olla tarpeeksi hankalaa se että kun tulee eteeni runkkaamaan, pyydän häntä menemään pois sillä se ahdistaa)...huoh.

Vierailija
20/35 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelee yksi rouva puutteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan