Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missi-Elina joutui suljetulle osastolle

Vierailija
03.04.2009 |

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/850579?nurmi_elina

Toivottavasti saisi nyt elämänsä kuntoon.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissankokoisilla kirjaimilla että Missi-Elinan synnytysmasennuksen syyksi paljastui mielisairaus. Mielisairaus? Jotenkin ikävä kaiku tuossa sanassa. Olisivat voineet laittaa kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Vierailija
22/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus taitaa olla jo niin yleistä että on melkein jopa muotia, samoin burn out. Mutta autas jos on jotain "eksoottisempaa" niin heti ollaan leimaamassa mielisairaaksi ja yhteiskunnan hylkiöksi. Surullista niille joilla on jokin psyykkinen sairaus tai häiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ja kaunis nainen. Toivottavasti tosiaan löytyy tasapaino elämään sairaudesta huolimatta. Yksi suljettu osasto -periodi sitä elämää tuskin kuntoon saa.

Päinvastoin!! Todellakin voi saada nyt tarvitsemansa avun ja saada elämänsä kuntoon!!

Oma läheiseni sairastui samaan ja kuukauden osstojakson jälkeen alkoi toipuminen. Nyt on "ennallaan". Pitkä tie, mutta kaikki on mahdollista..

Kakki sympatiani Elinalle ja hänen läheisilleen.

Vierailija
24/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin sitä, että ei yksi sairaalajakso häntä paranna. Tuollainen sairaus on kaiketi elinikäinen ja vaatii lääkehoitoa ja terapiaa yms.

Vierailija
25/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi hävettävän niitä ilkeitä, pahansuopia, mutta muuten niiin täydellisiä mammoja, kun miettivät mitä ovat tästä ihmisestä kirjoittaneet tännekin palstalle. Onneksi en ole itse samanlainen hyeena.

Vierailija
26/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen henkilön elämä on oikeasti melkoista vuoristorataa, lääkityksellä toki huippuja saadaan hiukan tasattua, mutta joka tapauksessa elämä on välillä melkoista nousukiitoa, niin ettei läheiset perässä pysy ja välillä todella hiljaiseloa masennuksen syövereissä. Eikä siitä valitettavasti taida parantua.

Kyllä minulla ainakin on ihan tasaista elämää, ei mitään vuoristoratoja. Se vain edellyttää että on lääkitys tarkkaan mietitty ja viilattu kuntoon. Kaksisuuntainenkin voi elää ihan tasaista elämää jos vain ottaa vastuun omasta hoidostaan eikä ryyppää tai harrasta muuta älyttömyyttä.

Säännöllinen, raitis elämäntyyli plus joka päivä lääkkeet niin se ainakin minulla tepsii. Ei minusta päälle näy että olen sellainen "hullu". Voin olla juuri Sinun työkaverisi.

Terv. kaksisuuntainen tavallinen ihminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi