Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missi-Elina joutui suljetulle osastolle

Vierailija
03.04.2009 |

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/850579?nurmi_elina

Toivottavasti saisi nyt elämänsä kuntoon.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei edes itsestä osata pitää huolta.

Ja yhteiskunta maksaa, tietty.

Vierailija
2/26 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei todellakaan ole hyvä äiti: lapset unohtuvat milloin minnekin (bussiin, leikkipuistoon...), kotona ei tehdä mitään muuta kun katsotaan videoita tai riehutaan jne.

Tilanne jatkunut jo vuosia, mutta koska lapsilla on ruokaa ja sänky, niin mitään ei tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ja kaunis nainen. Toivottavasti tosiaan löytyy tasapaino elämään sairaudesta huolimatta. Yksi suljettu osasto -periodi sitä elämää tuskin kuntoon saa.

Vierailija
4/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taudin tasapainoon.

Vierailija
5/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti nyt pysyisi pois julkisuudessa, se vaan pahentaa asioita. Valitettavasti on tainnut tuonkin haastattelun itse antaa.

Vierailija
6/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuinka tälläkin palstalla taas tuomittiin hänet huonona äitinä ja tiedettiin asiat paremmin kuin hän itse.

siinäs nyt näette ettei kaikki aina ole niin selkeää ja mustavalkoista elämässä. toivottavasti kukaan teistä av-hyeenoista ei sairastu samalla tavalla ja pysytte täydellsinä suorittajina...

Vierailija
7/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina on rohkea kun uskaltaa antaa sairaudelle kasvot ja kertoa siitä.

Vierailija
8/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten normaali, terve nainen voisi jättää pienen, vauvaikäisen lapsensa saadakseen itse bailata Kanarialla ja viettääkseen kivaa julkkiselämää. Saihan se ihmettely selityksensä.

Vierailija
9/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuinka iso vaikutus on esim. Tämänkin palstan tuomitsijoilla? Nyt kannattaa olla ylpeä itsestänne. Terv. Etä-äiti

Vierailija
10/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän lapseni opettaa sen verran itsenäisiksi ja hyvällä itsetunnolla varustetuiksi, että toisten sanomiset ja puimiset ei hetkauttaisi suuntaan eikä toiseen. Ja toisaalta sen, että mikään julkkiksena tai missinä oleminen ei todellakaan ole mitään työtä, vaan pieni kokemus ja lisä elämään, mutta sellaisen varaan ei elämää rakenneta!

Ja hei, ei mt-ongelmainen ole hyvä äiti, vaikka kuinka ois kiva väittää muuta. Olen itsekin ollut masentunut ja syömishäiriöinen, ja se ei tee minusta pahaa ihmistä. Mutta huonon äidin teki, ja onneksi olen saanutkin itseni kuntoon. On oikeasti äärimmäisen itsekästä väittää, että sitä voi olla missä kunnossa vaan, ja silti olla hyvä äiti. Ei, se ei vaan mene niin, ja se olisi sairaidenkin syytä sisäistää. Vanhemman masennus tms. mt-ongelmat vaikuttaa todella syvästi lapsiinkin. Mutta jos vaan hoetaan, että masentunut on TOOSI hyvä äiti, niin silloin tällainen ihminen ei välttämättä tajua ottaa esim. tarjottua apua vastaan, vaikka se lasten kannalta olisi todella tärkeää.

ja kuinka tälläkin palstalla taas tuomittiin hänet huonona äitinä ja tiedettiin asiat paremmin kuin hän itse.

siinäs nyt näette ettei kaikki aina ole niin selkeää ja mustavalkoista elämässä. toivottavasti kukaan teistä av-hyeenoista ei sairastu samalla tavalla ja pysytte täydellsinä suorittajina...

Vierailija
11/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mt-ongelmat hoituu sillä, että lähtee bilettämään kanarialle... ei vaan hyvä äiti tekee niin... ei vaan miten se nyt menikään?

Tuo nainen on ihan sekaisin, hyvä että saa hoitoa, ja toivottavasti osaa myös itse ottaa vastuuta itsestään ja paranemisestaan. Viinan juonti ei ole vielä ketään mt-ongelmissa hirveästi auttanut.

Vierailija
12/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Elina!

T: yksi myös suljetulla osastolla ollut kaksisuuntainen mielialahäiriöllinen

Vierailija
13/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneen, ja maanisenkin on syytä pysyä kotonaan murehtimassa? Ei edes yrittää piristää itseään? Itse olen siinä tilanteessa, etten voi tavata lapsiani useaan kuukauteen asumisolojeni vuoksi, ja siksi että lasten isä mustasukkaisuuttaan kiusaa. Pitäisikö minun nyt vain itkeä ja hautoa itsaria? Kieltämättä, sitä tulee tehtyä aivan liian paljon. Sairautta toivon teillekin, tuomitsijat.

Vierailija
14/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen henkilön elämä on oikeasti melkoista vuoristorataa, lääkityksellä toki huippuja saadaan hiukan tasattua, mutta joka tapauksessa elämä on välillä melkoista nousukiitoa, niin ettei läheiset perässä pysy ja välillä todella hiljaiseloa masennuksen syövereissä. Eikä siitä valitettavasti taida parantua.

Vierailija
15/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku sairastuu henkisesti. Ihan sama hyeena-meininki alkaa siellä hiekkalaatikoilla...

Tiedän yhden äidin, joka sairastui pahasti henkisesti eli joutui psykoosiin ja pitkäksi aikaa sairaalahoitoon. Minä tunnen hänet etäisesti, ollaan joskus nähty puistossa tms. Ystäväni on hänen lähipiiriään, ja nämä naiset olivat porukalla päättäneet että tuohon naiseen ei enää pidetä yhteyttä. Ne oikeasti pelkää sitä naista, ja että se tekee jotain heille ja heidän perheilleen koska on sekaisin. Tosi kiva päästä sairaalasta toipumaan ja huomata että ystävätkin kaikkoaa ympäriltä.

Vierailija
17/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän, parilla tuttavallani on sama sairaus, hypomania. Molemmat äärimmäisen ihania ihmisiä silloin kun sairaus on hallinnassa. Se kääntöpuoli on sitten se, että äärimmäisen rankkaa läheisille, kun on huono vaihe... kaiken muun lisäksi talous saattaa romahtaa silmänräpäyksessä. Aika usein hypomaanikot on tosi lahjakkaita ihmisiä. En kenellekään tuollaista tautia soisi ikeeksi.

Vierailija
18/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on pysynyt vierelläni vaikeitakin aikoja ja onneksi ystävät eivät ole hylänneet niinkuin jollain tässä ketjussa. Saan olla paljosta kiitollinen. Toivon Elinalle kaikkea hyvää.

Vierailija
19/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hänen isyydestään tule yhtään mitään muuta kuin satunnaisesti.

Vierailija
20/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkityksellä, terapialla, läheisten tuella meissäkin on ihan kunnon kansalaisia eikä meitä tarvitse pelätä.

Todellakin tunnen erään jolla on kaksisuuntainen mielialahäiriö

eikä hänen isyydestään tule yhtään mitään muuta kuin satunnaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan