Kuka EI katsonut mikkosia?
Kommentit (34)
joten en katsonut. kuten en katsonut pilottijaksoakaan.
En katsonut, enkä aio koskaan katsoa. Toivoisin, että koko Mikkoset painuisivat mielipiteineen unholaan. Tai etteivät ainakaan tv:ssä pääsisi niitä esittämään. Todella tekopyhää porukkaa. Jostain iltapäivälehdestä pisti silmään lööppi "Pelkäämme lastemme turvallisuuden puolesta" tai jotain, vaikka itse ovat väen vängällä vetäneet lapsensa mukaan tuohon tosi tv -sontaan. Olisiko kannattanut jo aiemmin ajatella niitä lapsia.
En katso enkä tule koskaan katsomaan, en telkkarista enkä netistä. Tiedän kyllä koska tulee jne, mutta tämä on mun hlökohtainen boikottini ko. ohjelmaa vastaan. Toivottavasti kaikki muutkin lopettaisivat ohjelman katsomisen, niin kanava joutuisi tekemään omat päätöksensä katsojalukujen pohjalta.. eli lopettamaan ohjelman, ja Mikkoset saataisiin pois eetteristä!
enkä aio tulevaisuudessakaan katsoa. Aivan vääriä ihmisiä puhumaan perhearvoista.
mutta luulenpa että Mikkosen rouva olisi tyytyväinen kun sen sijaan vietin laatuaikaa lapseni kanssa :)
Pari mainosta olen nähnyt television mainostauolla.
en katsonut. Tiedän että monet katsovat vaan saadakseen hyvät naurut, mutta itseäni ei vaan kiinnosta. En ymmärrä miksi autamme heitä käärimään rahaa ja tekemään lapsensa naurunalaisiksi.
Miksi katsoisin ohjelmaa, jossa pässit jakavat pässejä mielipiteitä? Heidät pitäisi nimetä vuoden turhakkeiksi.
Sitäpaitsi äänestys jatkosta oli manipuloitu, tai sitten saamme hävetä olla Suomalaisia!
Noloa!
Pelkkä mainos saa pahoinvoivaksi, en kestä mustavalkoisia ihmisiä.
Ekasta jaksosta katsoin 5min. Se riitti.
Ne lapset siinä jotain touhusi ja Niina teki ilmeitä. En todellakaan katso enää. Minun mielestä Mikkosten vartti julkisuudessa meni jo, ei se kotiäitikohu kanna kovin pitkälle enkä usko että heiltä löytyy mitään sen suurempaa sanottavaa. Vanhan miehen viimeiset hetket julkisuudessa.