Kuka EI katsonut mikkosia?
Kommentit (34)
Meidän "italialainen" perheemme syö usein päivällisen tuohon aikaan. JA vaikka emme söisikään, en moista moskaa jaksaisi katsoa.
Ei kiinnosta niin paljoa, että olisin ottanut selvää, milloin ohjelma tulee.
Ei kiinnosta ko persoonat ollenkaan.
katsottu / tulla katsomaan Mikkosia, katsoimme tuohon aikaan ykköseltä kotikatua. En halua olla rahoittamassa Mikkosille heidän elämäänsä.
en ymmärrä miksi telkkarista tulee tuollaista paskaa ja kaikki narsistiset pöljät pääsee esiintymään. Minusta muidenkaan ei kannattaisi katsoa niin ehkä saatais joskus parempia tv-ohjelmia.
En pysty kattoo. Lasten puheesta ei saa mitään selvää! Teenäistä paskaa koko ohjelma!
En ole katsonut aikaisemminkaan
ja, jos Luoja suo, en tule koskaan katsomaankaan.
Olen aika ylpeä, että olen tästä jutusta ihan "out".
mutta olenkin ulkomammana ulkona Mikkosista
enkä katso. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
harvemmin muutoinkaan tulee telkkaa katsottua, joten eipä viitsi jotain Mikkosia katsoa. Eka kerralla miehen kanssa yritettiin molemmat katsoa kerrankin jotain, mistä puhutaan/kirjoitetaan, mutta ei sitä 10 min enempää jaksanut.
Tulisi varmaan aivan liian kiusallinen olo niiden vuoksi, ovat älykkydeltään varmasti melko alhaista tasoa ja siksipä on TVlläkin vastuutonta lähteä näyttämään moisten hölmöjen touhuja.... saatikka viattomia lapsia laitetaan näytille. karseaa!!
Mutta mistä iltalehden mainitsemat aika isot katsojaluvut napataan?
Eikös tästä äänestyksestä ole tehty rikosilmoitus?
en jaksanut katsoa herra Mikkosen talk showtakaan ennen muinoin, eikä mua kiinnosta niiden kapeakatseinen besserwisseröinti.
Niiden mainos sai mut kääntämään kanavaa, todella mautonta vetää Maamme-laulu mainoksen taakse. Olen ylpeä suomalaisuudestani, kansallislaulun käyttö noin sapetti mua suuresti.