Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä toi sillä siisti koti!!!!!

Vierailija
02.04.2009 |

Tää ei voi olla totta. Siis toi nainen ei osaa pestä pyykkiä, "toi onkin tosi hyvä vinkki"

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sitä pyykkikonetta kannata survoa ihan täyteen?! Olikohan ne kuivat housut luokiteltu puhtaiksi vai likaisiksi...Ja yleensäkin, onko se "puhtaan" pyykin vuori määritelty kumpaan luokkaan! Ja keittiö...huh huh! Kyllä hävettäisi katsoa tätä jos olisi oma koti kyseessä. Vaikka en mikään siivoushullu olekaan niin kerran viikossa on siivouspäivä, jolloin kaikki laitetaan paikoilleen pestään lattiat jne..

Vierailija
2/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi asua tuollaisessa läävässä? Se pyykkikasa oli ihan käsittämätön puhumattakaan siitä pinttyneen lian määrästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton on pakko olla feikki, ei kukaan voi elää tollaisessa läävässä, vai voiko muka?

Vierailija
4/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensuojeluviranomaiset jo puutu asiaan! Eihän lapsien voi antaa asua tollasessa läävässä, ruoat pitkin lattioita, missä puhtaat vaatteet? Missä ne peseytyy? Ja minkä mallin saavat kotoaan?

Lapsia kyllä tehdään mutta sitten ei voimat riitä muuhun ja asutaan sikalassa.

YÄK!

Vierailija
5/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eukkokin oli että juu....

Vierailija
6/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kauhea siivousintoilija ja kotona onkin kaikki aina tip top, mutta, mutta nyt onkin toinen ääni kellossa kun odotan 4:ttä ja todella rankka raskauspahoinvointi ottanut yliotteen, olen maannut 3kk ja oksentanut siinä sivussa, myös sairaalan tippa on tullut tutuksi, joten nyt on ollut pakko löysätä omaa siisteystasoa.

Mies tekee sen minkä kerkeää töiltään ja lasten hoidolta, mutta ei hän niin tarkka ole kuin minä, mutta ei meillä kuitenkaan noin kauheaa kaaosta ole ollut, vaikka olen luullut, että me asutaan nyt sikalassa!!

Melkein jouduin lähtemään oksentamaan välillä katsoessa sitä kaaosta! :(

Vierailija
7/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tuli esiin miksi lapsiperheet tarvitsisivat kotipalveluja.

Kun tilanne pääsee pahaksi ei siitä omin avuin pääse ylös. Hienosti oli talo pysynyt kunnossa perus siivouksen jälkeen. Hienoa. Ja pyykkiähän tuolla porukalla tulee

Vierailija
8/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan siivoamaan meillekin.En mä jaksa siivota, mulla on 6 lasta ja ukko istuu vaan sohvalla ja kittaa kaljaa!

Vierailija
9/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästi ei ole resursseja huolehtia noin suuresta perheestä. Ja lisää tulee. Lapsilisiä tulee tietty aika summa, että rahallisesti varmaan pärjää. Mutta kotiapua tarvitsisi kipeesti, ja henkisesti lapset aika omillaan varmaan myös. ;(

Vierailija
10/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

03.04.2009 klo 15:40-16:05

täytynee katsoa

Vierailija
11/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon mamman, enkä olisi ikinä uskonut, että kämppä on niin kauheassa kunnossa.

Täytyy katsoa huomenna uusintana!

Vierailija
12/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöntön vieressä.

Voi kuvitella miten nuo lapset haisee koulussa, sukanpohjat kusessa ja tahmassa. Älyävätkö pestä itseäänkään kun koti on kuin kaatopaikka.

Tukitoimia tuolle perheelle ja pian.

Vierailija
13/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuorokaudessa, tuon huushollin siivoukseen. Noin monta lastakin ja mies, eikä kukaan osallistunut kuin sotkemiseen.

Vierailija
14/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen oli jotenkin todella tutun näköinen

Vierailija
15/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän läistöltä oli kerran yks perhe tuossa samassa ohjelmassa(ed. tuotantokausi siis) ja silloin mulle kerrottiin,että viikkoa ennen kuvauksien alkua kotona EI SAA siivota muruakaan.Eli se mikä tippuu lattialle,siellä myös on kuvauksiin saakka.Eli jos ajattelette lapsiperheen kotia,jossa ei mitään jälkiä saa korjata viikkoon,niin aika kaaos siitä kyllä syntyis,meillä ainakin.

Vierailija
16/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on niin kyllä 11hengeltä sotkua syntyy ihan satavarmasti lyhyemmässäkin ajassa kun viikossa. meillä olis varmaan kans aika läävä, jos en viikkoon sais imuroida leivänmuruja tms.

Vierailija
18/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oli mielenterveyspotilas ja toinen erään peruskoulun rehtori.

Meilläkin on usein valtava vuori pestyjä pyykkejä odottamassa viikkausta. Ei meillä lapset silti likaisissa vaatteissa kulje, otetaan vain siitä puhtaiden vaatteiden kasasta puhtaat vaatteet.

Likapyykit on myös usein lattialla kasoissa, lajittelen usein lattialle valmiiksi parin kolmen koneellisen pyykit, on nopea käydä lataamassa kone uudelleen.

Keittiökin on helposti tuon näköinen, jos pari päivää menee ettei ehdi siivoamaan,

Vierailija
19/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei ainakaan niin pitkällä että maha näkyisi jo noin paljon..

Vierailija
20/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei ainakaan niin pitkällä että maha näkyisi jo noin paljon..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan