Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkaisitko suhteeseen miehen kanssa, joka ei voi koskaan olla yötä poissa kotoa?

Vierailija
18.12.2023 |

Tai no voi joskus harvoin, mutta se olisi suurten järjestelyjen takana. Ja siltikin pitäisi murehtia miten "kotona pärjätään". Mies omistaa siis eläimiä joita ei voi tietenkään jättää ilman valvontaa ja hoitoa. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi suhteeseen kannabiskasvattajan kanssa.

Vierailija
2/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En suostuisi olemaan aina se, joka menee toisen luokse yöksi. En muutenkaan välitä mistään elukkaintoilijoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat pärjää, koirat ei.

Vierailija
4/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi.

Vierailija
5/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sun oma valinta että mitä haluat suhteen eteen tehdä ja mistä asioista tulee kynnyskysymyksiä

Vierailija
6/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso mastiffi, joka stressaantuu muualla. Aina pitää olla mun luona yötä. Ja mastiffi istuu vieressä, ja kuolaa, ja välillä oksentaa, ja haluaa samaan sänkyyn. 

Kiva että joku mies halusi mun kanssa suhteeseen :)

Vierailija
7/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos itse saisin lähteä minne huvittaa.

Vierailija
8/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sun oma valinta että mitä haluat suhteen eteen tehdä ja mistä asioista tulee kynnyskysymyksiä

No jos on valinnut eläimet tai jonkin puutarhan hoidon, on sekin valinta, jolla rajaa potentiaalista seuraa myös ulkopuolelle. Itselle sopisi edelleenkin parhaiten kumppani, jolla ei ole eläimiä, lapsia eikä kasveja hoidettavana.

Vierailija
9/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn muiden ajatuksia. Kun tuli sellainen olo että tätä asiaa pitää vielä miettiä. Ap 

Vierailija
10/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eläimet olisivat se syy, en. Jos vain itsepäisyyttään olisi kotiin haluava reppana, kyllä. T. Kotihiiri itsekin

Vierailija
11/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi eläimiä omistavan kanssa. Enkä kyllä viihtynyt pitkään niidenkään kanssa joilla on äiti siellä kotona ja sinne on aina kiire niin ettei edes yöksi voi jäädä.

Vierailija
12/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa luulin (koska näin hän kertoi) että mies on kavereitten kanssa viihtyvää sorttia, mutta p a skanmarjat. Se ei oo käyny missään muualla ku sen jälkeen kun muutettiin yhteen 4 vuotta sitten. Ja nyt alkaa tympiä ku se on aina kotona.

Vierailija
13/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
14/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa, joo. "Eläimiä". Osta vesiviljelyjärjestelmä.

Vierailija
15/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kotona olis nainen, joka hoitaa eläimet miehen ollessa työmatkalla, niin en ymmärrä. Epäilen todelliseksi syyksi mustasukkaisuutta.

Vierailija
16/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse tapailin miestä jonkin aikaa ja kun sitten olisi ollut ajankohtaista aloittaa yhteisten öiden viettäminen niin miehelle ei koskaan sopinut. Ei voinut tulla yökylään mun luo eikä tosiaan käynyt sekään että menisin hänen luokseen.

Ja kappas, sitten paljastuikin että kotona on vaimo.

Vierailija
17/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hänellä ihan oikeasti on eläimiä :D hevosia ja koiria. Ei oo kiertoilmaus vaimolle. Ap 

Vierailija
18/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tykkään niin paljon käydä matkoilla ja ihan vaikka ex tempore kaupunkilomilla lähistöllä esim. jotain keikkaa katsomassa. Rajoittaisi menoja ihan liikaa.

Vierailija
19/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhteessa tämmöisen ihmisen kanssa. Asutaan siis erillään. Jos olisin tiennyt tämän ennen suhdetta, niin en olisi ryhtynyt. Olisin valinnut helpomman tien 😅

Vierailija
20/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koira, jonka voin viedä hoitoon. Yleensä eläimet saa kyllä hoitoon esim lomamatkan ajaksi. Hevosia hoitamaankin voi ottaa lomittajan. Ex-tempore matkat varmaan on aika pannassa. 

Riippuu varmaan. Jos mies asuu sopivan etäisyyden päässä niin tämä ei varmaan olisi mikään este. Harmittaisihan se tietty mutta voisin tinkiä asiasta. Muut asiat ovat minulle tärkeämpiä ja olen mielestäni ihan riittävän nirso muutenkin.