Tulin raskaaksi kuukautisten aikana. Miten voi olla mahdollista?
Olen treffailut työkaveria koko kevään enemmän ja vähemmän vakavasti. Joka tapauksessa suhteen pääpaino on ollut yhdessä hauskanpitämisessä, flirttailua, harrastamista, hengailua, keskustelua. Seksiä olemme harrastaneet vain kolme kertaa ja harvakseltaan. Edellisen kerran olimme menkkojen aikaan. Nyt olen raskaana. Emme käyttäneet ehkäisyä, olin jotenkin varma etten voi tulla raskaaksi - toisin kävi. Onko muita kuukautisten aikana raskautuneita? Eihän sillä niin merkitystä ole, milloin tulee raskaaksi. Vauvan haluamme pitää ja olemme jo vähän innostuneetkin ajatuksesta, vaikka suhteemme onkin hataralla pohjalla.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Ap Jos tietämyksesti elämästä ja vastuuntuntosi yleensä on tuolla tasolla, niin en suosittele sinulle lasta.
Aloittajan lapsi on jo 8-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap Jos tietämyksesti elämästä ja vastuuntuntosi yleensä on tuolla tasolla, niin en suosittele sinulle lasta.
Oletko varma että edes syntyi?
Itse olin yhdynnässä kierron 6 päivä. Eli mulle menkkojen viimeinen päivä. Tulin siitä raskaaksi. Todennäköisesti siittiö selvinnyt sen viikon ja ovulaatio ehkä aikaistunut parilla päivällä. Mulla oli siihen aikaan säännöllinen 28 pvän kierto.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin yhdynnässä kierron 6 päivä. Eli mulle menkkojen viimeinen päivä. Tulin siitä raskaaksi. Todennäköisesti siittiö selvinnyt sen viikon ja ovulaatio ehkä aikaistunut parilla päivällä. Mulla oli siihen aikaan säännöllinen 28 pvän kierto.
Tuliki poika vai tyttö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla samanlainen tapaus ja lapsi on jo puolessa välissä neljääkymmentä. Mulla oli tosi niukat menkat ja niin siinä kävi, oli muka ja hmmm
Vierailija kirjoitti:
Säälittää se tuleva lapsi. Ap:llä tuskin on tarjota kovin hyviä eväitä elämään, jos on niin hölmö ettei ymmärrä edes ehkäisyä käyttää.
Noh, älä nyt. Kaikille lapsia tuleekin, kuten esim kaltaisillesi tuomitseville pelleille. Hyviä niistä usein silti tulee!
Hyi hitto kuka panee menkkojen aikana?! 🤢
Tästä on olemassa yksi ennakkotapaus.
Vierailija kirjoitti:
Viimeiset menkat alkoivat 3.3. (säännöllinenkierto 28-31 päivää) ja olimme yhdessä joko 6. tai 7. päivä, en muista kumpana. Sitä ennen olimme hiihtolomalla (viikko 8, päivää en muista) ja aikaisemmin vielä tammikuun loppupuolella, ehkä 30.1. Mutta vain 3.3. olimme ilman kondomia.
Et sitten tiennyt, että kondomi ei ole 100 % varma.... et siis voi tietää, että millä kerralla tulit raskaaksi
Ikä?