Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulin raskaaksi kuukautisten aikana. Miten voi olla mahdollista?

Vierailija
21.04.2015 |

Olen treffailut työkaveria koko kevään enemmän ja vähemmän vakavasti. Joka tapauksessa suhteen pääpaino on ollut yhdessä hauskanpitämisessä, flirttailua, harrastamista, hengailua, keskustelua. Seksiä olemme harrastaneet vain kolme kertaa ja harvakseltaan. Edellisen kerran olimme menkkojen aikaan. Nyt olen raskaana. Emme käyttäneet ehkäisyä, olin jotenkin varma etten voi tulla raskaaksi - toisin kävi. Onko muita kuukautisten aikana raskautuneita? Eihän sillä niin merkitystä ole, milloin tulee raskaaksi. Vauvan haluamme pitää ja olemme jo vähän innostuneetkin ajatuksesta, vaikka suhteemme onkin hataralla pohjalla.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä?

Vierailija
42/58 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap Jos tietämyksesti elämästä ja vastuuntuntosi  yleensä on tuolla tasolla, niin en suosittele sinulle lasta.

Aloittajan lapsi on jo 8-vuotias.

Vierailija
44/58 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap Jos tietämyksesti elämästä ja vastuuntuntosi  yleensä on tuolla tasolla, niin en suosittele sinulle lasta.

Oletko varma että edes syntyi?

Vierailija
45/58 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin yhdynnässä kierron 6 päivä. Eli mulle menkkojen viimeinen päivä. Tulin siitä raskaaksi. Todennäköisesti siittiö selvinnyt sen viikon ja ovulaatio ehkä aikaistunut parilla päivällä. Mulla oli siihen aikaan säännöllinen 28 pvän kierto.

Vierailija
46/58 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin yhdynnässä kierron 6 päivä. Eli mulle menkkojen viimeinen päivä. Tulin siitä raskaaksi. Todennäköisesti siittiö selvinnyt sen viikon ja ovulaatio ehkä aikaistunut parilla päivällä. Mulla oli siihen aikaan säännöllinen 28 pvän kierto.

Tuliki poika vai tyttö?

Vierailija
47/58 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla samanlainen tapaus ja lapsi on jo puolessa välissä neljääkymmentä. Mulla oli tosi niukat menkat ja  niin siinä kävi, oli muka ja hmmm

Vierailija
48/58 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää se tuleva lapsi. Ap:llä tuskin on tarjota kovin hyviä eväitä elämään, jos on niin hölmö ettei ymmärrä edes ehkäisyä käyttää.

Noh, älä nyt. Kaikille lapsia tuleekin, kuten esim kaltaisillesi tuomitseville pelleille. Hyviä niistä usein silti tulee!

Vierailija
49/58 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
50/58 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/58 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/58 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppp

Vierailija
53/58 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto kuka panee menkkojen aikana?! 🤢

Vierailija
54/58 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 vee

Vierailija
55/58 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on olemassa yksi ennakkotapaus.

Vierailija
56/58 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/58 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeiset menkat alkoivat 3.3. (säännöllinenkierto 28-31 päivää) ja olimme yhdessä joko 6. tai 7. päivä, en muista kumpana. Sitä ennen olimme hiihtolomalla (viikko 8, päivää en muista) ja aikaisemmin vielä tammikuun loppupuolella, ehkä 30.1. Mutta vain 3.3. olimme ilman kondomia.

Et sitten tiennyt, että kondomi ei ole 100 % varma.... et siis voi tietää, että millä kerralla tulit raskaaksi

Vierailija
58/58 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea äpärästä!