Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäiselle lapselle oma kännykän?

Vierailija
31.03.2009 |

.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jotta osaa koulun alettua käyttää sitä jo kunnolla.

Ei ole tätä ennen yksin kotona niin pitkiä aikoja että tarvitsisi kännykän.

Vierailija
2/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme miettineet että hän saa ehkä kolmannella sitten, kun silloin liikkunee enemmän jo kavereiden kanssa laajemmallakin alueella. nyt kuitenkin elämänpiiri pyörii kodin, koulun ja ip-kerhon välissä ja ne ovat aika lähekkäin. Ja äiti kotona vauvan kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on yksin kotona eskarin jälkeen :/

Vierailija
4/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamerakännykän saa kyllä vasta 10 vuotislahjaksi itse kukin.

Vierailija
5/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksyllä menee sitten ekalle.

Vierailija
6/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme miettineet että hän saa ehkä kolmannella sitten, kun silloin liikkunee enemmän jo kavereiden kanssa laajemmallakin alueella. nyt kuitenkin elämänpiiri pyörii kodin, koulun ja ip-kerhon välissä ja ne ovat aika lähekkäin. Ja äiti kotona vauvan kanssa :)

Vierailija
7/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan ei jakseta itse kasvattaa ja hoitaa omaa lasta, vaan yhteiskunnan tehtävä se...

Vierailija
8/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat saaneet kännykän mennessään vitos-luokalle. Olen töissä kotona, joten lapset ovat soitelleet minun kännykästäni kavereilleen siihen saakka kunnes ovat saaneet oman kännykän. Mikäli koulupäivän aikana on tullut jotain erittäin tärkeää asiaa kotiin päin, lapsi on saanut soittaa koulun puhelimella minulle.

Minä en henkilökohtaisesti ymmärrä nykyajan käytäntöä ostaa puhelin jo pienelle lapselle. Mutta eihän minun tarvitsekkaan. Jokainen tamplaa tyylillään elämän läpi.

Vierailija
9/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen asti, että lapset ovat 5 ja 6 luokalla. Toiset käyvät kuule ihan ansiotöissä.

Vierailija
10/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen 3 parasta kaveria sai kännykät syksyllä, kun aloittivat ekaluokan.

Vierailija
11/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen asti, että lapset ovat 5 ja 6 luokalla. Toiset käyvät kuule ihan ansiotöissä.

Kuinkahan sitä lapset pärjäsivät ennen kännykkäaikaa??? Saati ansiotyössä käyvät aikuiset?

Vierailija
12/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitosluokalla, seuraava kolmosella, kolmas eka luokan jouluna, kun oppi lukemaan. Neljäs varmaan kans saa ekaluokalla, kunhan oppii kunnolla lukemaan

Vierailija
13/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan sitä lapset pärjäsivät ennen kännykkäaikaa??? Saati ansiotyössä käyvät aikuiset?

nykyään ei ole!

Vierailija
14/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vielä lankapuhelin, mut mäpä en käykkä ansiotöissä koska työskentelen kotona :)) Eikös tää ookki ihana tää alyvapaa keskustelupalsta. Täällä saa laittaa aivot narikkaan ja tulla kirjotteleen tyhmyyksiä ja haukkumaan ihmisiä. Sellaneenhan tää palsta on. Ei täällä tuu ku pahalle päälle kun täällä lukee ihmisten juttuja. Mutta onneksi tämäkin on ihan vapaaehtoista puuhaa ;-))

Vierailija
15/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tätäkin aihetta voisi jatkaa maailman tappiin asti.

Vierailija
16/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin käyvätkö naapurista soittamassa jos on asiaa?

Vierailija
17/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetteli, miksi lapsille ostetaan kännykät kun HÄNEN ei ole tarvinnut kun HÄN tekee kotona töitä.

Selitimme hänelle, että tilanteita on erilaisia. Olen laskenut, että 3 lapsen kännykkälaskut tulevat halvemmaksi kuin tyhjää lankapuhelimen pito.

Niin ja olen työäiti, joka on töissä muualla kuin kotona ja haluaa, että lapsilla on äkkiä mahdollisuus soittaa jos tulee asiaa tai hätä.

Onhan ennen pärjätty niinkin, että puhelin on ollut toisessa kylässä. Mutta haluatteko ehdottomasti palata tähän aikaan.

Vierailija
18/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä nykyaikaa =)

Vierailija
19/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nähnyt tuon viestin rivien välissä mitään syyttävää, mutta sinä syyllistyit selvästi, koska olit saman tien hyökkäyskannalla. Tämä palsta tekee ihmisistä niin raadollisia...

ihmetteli, miksi lapsille ostetaan kännykät kun HÄNEN ei ole tarvinnut kun HÄN tekee kotona töitä.

Selitimme hänelle, että tilanteita on erilaisia. Olen laskenut, että 3 lapsen kännykkälaskut tulevat halvemmaksi kuin tyhjää lankapuhelimen pito.

Niin ja olen työäiti, joka on töissä muualla kuin kotona ja haluaa, että lapsilla on äkkiä mahdollisuus soittaa jos tulee asiaa tai hätä.

Onhan ennen pärjätty niinkin, että puhelin on ollut toisessa kylässä. Mutta haluatteko ehdottomasti palata tähän aikaan.

Vierailija
20/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuorempana aloittaa matkapuhelimen käytön sitä suurempi riski on sairastua. 10 vuoden kuluessa alkaa lasten syövät kasvaa räjähdysmäisesti kun näkyvät vasta aikuisiällä...