Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää yhtäkään karvaa

Vierailija
31.03.2009 |

Vaimoni on kaunis, joskus harvoin jopa houkutteleva. Minä nautin hänen nuolemisestaan, pidän pillun nuolemista jopa parempana kuin itse yhdyntää. Ja se on ainakin tähän asti ollut ainoa tapa, jolla hän laukeaa kanssani.

Minua on kauan jo yököttänyt hänen ruokkoamaton puskansa. Olen pyytänyt kauniisti, että hän siivoaisi sen. Olen yrittänyt keskustella, kuunnella ja ymmärtää - ja käytännössähän minun on pakko hyväksyä, tokihan hän määrää omasta ruumiistaan. Mutta minua mättää ihan tosissaan se, että saan kakoa hänen häpykarvojaan kurkustani. Eikä minua mitenkään kiihota kitalakeen tarttuvat karvatkaan. Häntä ei kuitenkaan mitenkään näytä häiritsevän, että minua välillä yksittää ja yököttää.

Päätän siis yksipuolisesti: tyytyköön oleman ilman nuolemista. Hankkikoon orkkunsa omin sormin tai miten nyt parhaaksi katsookin. Ehkä pihtaan häneltä kerta kaikkiaan niin kauan, kunnes jotakin tapahtuu. Kompromissi se on sekin, että jos ei ole yhteisymmärrystä, jätetään koko asia vartoilemaan parempaa päivää. Tosin tuntuu, että parhaat vuoteni tämän seksin saralla ovat valuneet hukkaan mielikuvituksettoman pihtariakan takia. Syöttäköön karvansa muille, on maailmassa naisia.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko akalla kapi vai vaihtaako välillä talvi- ja kesäturkkia?

Mutta minua mättää ihan tosissaan se, että saan kakoa hänen häpykarvojaan kurkustani. Eikä minua mitenkään kiihota kitalakeen tarttuvat karvatkaan. Häntä ei kuitenkaan mitenkään näytä häiritsevän, että minua välillä yksittää ja yököttää.

Vierailija
2/22 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllästyin just siihen kun mies "syljeskeli" karvojani suustaan pillun nuolemisen jälkeen ja ajelin karvat pois. Nuoleminen tuntuu nyt muuten entistä paremmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo minusta provokaatiolta vaikuta. Pikemminkin surulliselta. Noilla asenteilla on varmasti vaikea käydä enää keskustelemaan. Joko tuossa on menossa lapsi pesuveden mukana, tai suuremmat ongelmat kulminoituvat tuossa karva-asiassa.

Vierailija
4/22 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se sieltä se vastapuolen kärjistys. Eikö asian pitäisi olla kärjistelemättäkin selvä: jos et nauti, ei tarvitse ajaa. Ja pitääkö tuo paise-asia yleistää. Ei niitä kaikille tule. Osaavat ajaa oman iho- ja karvatyyppinsä kannalta oikein. Miksi muuten yleistät oman asenteesi? Ei kaikki ukot ole innostuneita nuolemisesta ja monet näyttävän suosivan karvoitusta.

Vierailija
5/22 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitäs siihen sanot.....??? Toiseksi en nauti suuseksistä se nyt ei anna mitään ei orkun orkkua ikinä,vaikka kuka lipos.... ja muuten saan aina orkun helposti...Enkä ole eläissäni nähnyt kun 2 poslaripimppiä kumpikin iältään alle 30 v.Mä mitään yleistä.....Miksi SINÄ yleistät ei tule kaikille,osavat ajaa......musta toi koko posliini touhu on naurettavaa,joka ämmän pitäs nyppiä karvat veks kun joku äijä niin tahtoo....Miks luoja on luonu ne karvat sinne sitten ?????? EIKU ukoilta kanssa viiksi ja munakarvat veks....tasa-arvoa ; )

Tulihan se sieltä se vastapuolen kärjistys. Eikö asian pitäisi olla kärjistelemättäkin selvä: jos et nauti, ei tarvitse ajaa. Ja pitääkö tuo paise-asia yleistää. Ei niitä kaikille tule. Osaavat ajaa oman iho- ja karvatyyppinsä kannalta oikein. Miksi muuten yleistät oman asenteesi? Ei kaikki ukot ole innostuneita nuolemisesta ja monet näyttävän suosivan karvoitusta.

Vierailija
6/22 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kolmosen kanssa samoilla linjoilla, suuseksi tuntuu paljon paremmalta karvattomana. Ja tasa-arvon vuoksi ( tai ehkä jostain muusta syystä ) myön mieheltäni ajeltiin karvat, paljon ihanampi ottaa suihin...

Vierailija
7/22 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ajoin kaikki karvat pois miehelle yllätykseksi. Ennen sain orkun muutamassa minuutissa ja kaikki tuntu niin herkältä. Nyt mua saa hinkata puolituntia eikä tahdo tuntua enää missään. Vessassakin saa istua kauan että pissi tulee. Ei hauskaa laisinkaan. Ja ne paise hommat loppuu muutamassa kuukaudessa kun iho tottuu ajeluun.

No pidän karvat pois nyt, aika aikansa kutakin. Tuskin enää parin kymmenen vuoden päästä tarvi ajella.

Vierailija
8/22 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos ei osaa luonnollista ja karvaista pillua nuolla. Homeleilla löytyy ajeltuja perseitä siihen ihan tarpeeksi, joten siirry sinne....

Vierailija
9/22 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllästyin just siihen kun mies "syljeskeli" karvojani suustaan pillun nuolemisen jälkeen ja ajelin karvat pois.

Se onkin eri asia, että sä kyllästyit miehesi karvojen syljeskelyyn kuin että miehesi olisi kyllästynyt karvaisen pimppisi nuolemiseen. ;)

Enpä ole vielä koskaan kovin suureksi haitaksi kokenut karvaisemmankaan pimpin nuolemista, mutta mä nyt tykkään tehdä sitä karvoista ja karvattomuudesta huolimatta muutenkin.

- mies, 42 v -

Vierailija
10/22 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sieltä levitettyjen huulien välistä, eikä siellä ole vielä koskaan näkynyt sitä yhtäkään karvaa. Häpykumpua en ole edes halunnut nuolla, enkä muutakaan karvaista...

Vierailija
11/22 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei ne "akat" niitä karvoja pelkästään miesten takia ajele.

Voiko joku muka ihan tosissaan väittää että karvat tuntuu mukavilta itelläänkään?

Ja kuinka moni teistä naisista on nuollut kunnon karvakasaa, eikö vähemmästäkin lennä laatta?

nimim. nainen itsekin

Vierailija
12/22 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän miestä inhottaa, kun ei ajeltukaan kelpaa?

Vierailija
13/22 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HINAAJA!! Kyllä terveen miehen ruokavalioon pillumehu kuuluu.

Vierailija
14/22 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän miestä inhottaa, kun ei ajeltukaan kelpaa?

Kuulostaa pahalta ongelmalta!

Vierailija
15/22 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin olen täysi posliini. Ja tämä ensinnäkin siksi, että saan helposti hiertymiä alapäähän, jos siellä ei ole minkäänlaista karvoitusta suojaamassa esimerkiksi pyörän satulan hankaukselta. Meiltä loppuu seksi niihin hiertymiin sitten tykkänään.

Ihan luonnontilassa pusikko ei silti ole. Siistin ja lyhennän ihan säännöllisesti eikä mies ole kyllä yhtään kakonut kun käy alakerrassa vierailulla. Hinkuu sinne huomattavasti useammin kuin pääsee.

Vierailija
16/22 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mihinkään lopu! Ajelee millä vaan... Nehän on ihon sisään kasvaneita karvoja, ei muuta. Sitten kun niitä nyppii/kaivaa pinseteillä ihon alta, jää karmean näköiset ruvet.

Tästä huolimatta, vedän epilaattorilla kaikki pois, eli siinähän karvat lähtee juurineen irti. Kun seksiä tiedossa, vedän paksulla peitevoiteella ja peitepuikolla pahimmat ruvet ja arvet piiloon. Sinkkuna siis pystyn ennakoimaan, milloin seksiä tulossa.

Että ei se aina niin herkkua ole, vaikka haluan posliinia pitääkin.

Vierailija
17/22 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tta, vedän epilaattorilla kaikki pois, eli siinähän karvat lähtee juurineen irti. Kun seksiä tiedossa, vedän paksulla peitevoiteella ja peitepuikolla pahimmat ruvet ja arvet piiloon. Sinkkuna siis pystyn ennakoimaan, milloin seksiä tulossa.

olla näky, kun neiti tunkee haarovälinsä jonkun adoniksen naamaan ja hommailun jälkeen ukon naama on ihan värivoiteessa :D :D :D

Vierailija
18/22 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää 18 ja muut! Olen jo pitkään miettinyt, eikö naisella tänä päivänä ole muuta tekemistä kuin pillunsa ruokkoaminen peilin kanssa ja pinseteillä useita kertoja viikossa ja vaikka tunti kerrallaan.... Ensimmäistä kertaa kuulin sitten että se pitää vielä meikata ennen seksiä!

Kauanko te todella käytätte aikaanne pillunne puunaamiseen vrt seksiin käytettävä aika?

Olen vissiin tosi vanhanaikainen, mutta minusta sen pitäisi riittää, että siistii ne karvat ja nauttii seksistä. En viitsi naamaanikaan käyttää viittä minuuttia pidempään päivässä ja hyvin on kelvannut.

Vierailija
19/22 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselta lähtee niin paljon karvoja, että meinaa tukehtua. Karvoja niin lähtee tupoittain, osa jää hampaiden väleihin ja joka nuolaisulla kieli on täynnä karvaa.

Kyyseessä on joku sairaus, kapi tai vastaava. Vai onko naisilla karvanlähtöaika?

Mun munakarvat ei ainakaan lähde kuin nyppimällä. Nukumme alasti eikä sänky ole täynnä karvoja. Kummallista porukkaa.

Vierailija
20/22 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun munakarvat ei ainakaan lähde kuin nyppimällä. Nukumme alasti eikä sänky ole täynnä karvoja. Kummallista porukkaa.

tavannut miestä jolta lähtisi karvoja tukuttain, mutta kyllä sellaisia joilta lähtee yksi tai kaksi. Keitä nämä miehet ovat? Niitä jotka eivät ole ajellet paikkojaan posliiniksi. Jos karvoja on, niitä lähtee ja taatusti ilman nyppimistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän