Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko noloa ajaa 30 vuotta vanhalla autolla?

Vierailija
20.07.2025 |

Mitä mieltä?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, miten hyvin se on pidetty. Jos kyseessä on huippukunnossa oleva silmäterä, ei ollenkaan noloa. Jos sen sijaan on rytisevä ja haiseva peltipurkki niin onhan se.

Vierailija
2/44 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos auto on MB.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kulkeeko se kunnolla. Tosin itse koen turvattomiksi. Kolarin sattuessa ei käy hyvin. Itse nautin kaikilla hienoilla turvavarusteilla ajaa uudella autolla joka kyllä jarruttaa itse ja jos mutkaan menet liian kovalla vauhdilla,se hiljentää itse siihen mutkaan.

Vierailija
4/44 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos se ei ole ruma Toyota.

Vierailija
5/44 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa. Oletko työtön kun ei ole varaa vaihtaa museoikäistä autoa uuteen?

Vierailija
6/44 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokapäivä näkee liikenteessä 240 tai 740 sarjan Volvon.

Vierailija
7/44 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta kukin varojensa mukaan. Sillä on ajettava jos ei muuta ole. 

8/44 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole saab900

on vintage klassikko.

tai vanha lada

The only fears we have to fear is these fears itself.

Vierailija
9/44 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mua ei kiinnosta millaisella autolla ihmiset ajaa. Auto on mulle kulkuväline jolla pääsee paikasta A paikkaan B.

Vierailija
10/44 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Teslalla ajo on noloa.

Vierailija
11/44 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, noin se ympäristön kannalta pitäisi olla.

Vierailija
12/44 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on tyyliä. Ei mennä trendien mukaan, vaan omalla tyylillä. Tietysti jos pitää edustaa itseään jotenkin menestyneenä henkilönä, niin silloin vanha ei käy. Se ei tee vaikutusta keneenkään.

Vierailija
13/44 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuoden 1995 mallinen lexus ls400 nyt kesällä päivittäisessä ajossa ja en minä koe että sillä ajaminen olisi mitenkään noloa,se on sitäpaitsi hiljaisempi ja mukavampi kuin moni ihan uusi auto mitä olen ajanut.

Vierailija
14/44 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koska vm. 1995 autot olivat jo ihan hyviä, niisä oli jo turvaominaisuuksiakin ja katalysaattorit jne.

Jos sen sijaan ajattelee vuonna 1995 että olsi ajanut 30 vuotta vanhalla, se olisi ollut vm. 1965, se oli silloin jo aika antiikkinen auto, puhumattakaan jos 80-luvulla olisi ajanut 30 vuotta vanhalla 50-luvun autolla. Eihän niin vanhoja autoja silloin näkynytkään, autokanta oli 80-luvulla melko nuorta, niinkuin terveessä maassa kuuluisi ollakin, kuten muissakin länsimaissa.

Vierailija
15/44 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen ja hyvin kulkee, ihan sama mitä olette mieltä. En vaihda uudempaan.

Vierailija
16/44 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on tyyliä. Ei mennä trendien mukaan, vaan omalla tyylillä. Tietysti jos pitää edustaa itseään jotenkin menestyneenä henkilönä, niin silloin vanha ei käy. Se ei tee vaikutusta keneenkään.

Nykyään ei tee vaikutusta uusi mersukaan menestyneestä henkilöstä keneenkään.

Vierailija
17/44 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kulkeeko se kunnolla. Tosin itse koen turvattomiksi. Kolarin sattuessa ei käy hyvin. Itse nautin kaikilla hienoilla turvavarusteilla ajaa uudella autolla joka kyllä jarruttaa itse ja jos mutkaan menet liian kovalla vauhdilla,se hiljentää itse siihen mutkaan.

Käykö se myös kaupassa itse ?

Vierailija
18/44 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jos auto on kunnossa ja sillä pääsee paikasta A paikkaan B

Vierailija
19/44 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin. Se on ekoteko. Ihan toista on nämä sähköautoilijat jotka vaihtaa auton 2 vuoden välein uuteen. Sama sille onko liisinki vai ei niin tulee ihan hirveästi hukkaa ja maailma tuhoutuu.

Vierailija
20/44 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin koen turvattomaksi nykyautot joissa kuljettajan ja ohjauksen, kaasun sekä jarrujen välissä on tietokone. Typerä ohjelmistovirhe voi saada auton kiihdyttämään hallitsemattomasti, ohjaamaan päin vastaantulevaa rekkaa tai jarrut toimimattomaksi. Perinteisessä autossa sinulla on kaikki kontrolli itselläsi vaikkakaan ei sitten niitä mukavuustekijöitä.