Saako hyviä tissejä ja persettä kehua
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyy korrektisti kehumaan niin ei kai sellaisesta kukaan voi suuttua?
Riippuu paljon enemmän siitä kuka kehuu kuin siitä miten kehuu. Tämä on jopa miehellekin selvää.
Lutkatesittelee ihan tarkoituksella lähes paljaan näköisiä perseitään, nykyään vielä perseimun esittely kaupan päälle, halusit nähdä tai et. Lisäksi utareiden esille laitto ja kyttäys, että katsoohan nyt joku varmasti. Totta kai te tuollaisia saatte "kehua" jos jotakin kehuttavaa mielestänne on.
Aika tilannesidonnaista. En ole tykännyt kun tuttu varattu mies kehuu ihan sama millainen hän muuten on, vastenmielistä.
Jos on ollut jossain rennossa illanvietossa tai tapahtumassa ja toinen ei ole tiennyt että olen varattu tai olen ollutkin sillä hetkellä sinkku niin siinähän kehuu. Oletan että kyseessä on yritys saada seksiä ja otan sen jälkeen etäisyyttä, mutta ei se suuttumista ole.
Kumppaniehdokas nyt tietenkin saa kehua mutta he ovat säästäneet sen siihen vähän sen jälkeen kun ovat ensin rehdisti tehneet aikeensa selväksi. Tapaillessa ja suhteessa kehutaan puolin ja toisin.
Mutta, pelisilmää niin tuskin kukaan suuttuu. Ja jotkut nyt suuttuu vaikka siitä että aurinko paistaa, nimim. asiakaspalvelua aikanaan tehnyt. Turha siitä on itse vetää hernettä kituseen.
Kehun joka viikko. Mutta hän onkin vaimoni.
Vierailija kirjoitti:
aha, mä sanon sulle korrektisti että onko sulla tennissukka tuossa etumuksessa, niin et suutu!
Tottakai saa kehua. Ei kai kukaan nyt siitä loukkaantuisi. Kehutaanhan myös toisten hiuksiakin. Sama asia.