Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää yhtäkään karvaa

Vierailija
31.03.2009 |

Vaimoni on kaunis, joskus harvoin jopa houkutteleva. Minä nautin hänen nuolemisestaan, pidän pillun nuolemista jopa parempana kuin itse yhdyntää. Ja se on ainakin tähän asti ollut ainoa tapa, jolla hän laukeaa kanssani.

Minua on kauan jo yököttänyt hänen ruokkoamaton puskansa. Olen pyytänyt kauniisti, että hän siivoaisi sen. Olen yrittänyt keskustella, kuunnella ja ymmärtää - ja käytännössähän minun on pakko hyväksyä, tokihan hän määrää omasta ruumiistaan. Mutta minua mättää ihan tosissaan se, että saan kakoa hänen häpykarvojaan kurkustani. Eikä minua mitenkään kiihota kitalakeen tarttuvat karvatkaan. Häntä ei kuitenkaan mitenkään näytä häiritsevän, että minua välillä yksittää ja yököttää.

Päätän siis yksipuolisesti: tyytyköön oleman ilman nuolemista. Hankkikoon orkkunsa omin sormin tai miten nyt parhaaksi katsookin. Ehkä pihtaan häneltä kerta kaikkiaan niin kauan, kunnes jotakin tapahtuu. Kompromissi se on sekin, että jos ei ole yhteisymmärrystä, jätetään koko asia vartoilemaan parempaa päivää. Tosin tuntuu, että parhaat vuoteni tämän seksin saralla ovat valuneet hukkaan mielikuvituksettoman pihtariakan takia. Syöttäköön karvansa muille, on maailmassa naisia.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mihinkään lopu! Ajelee millä vaan... Nehän on ihon sisään kasvaneita karvoja, ei muuta. Sitten kun niitä nyppii/kaivaa pinseteillä ihon alta, jää karmean näköiset ruvet.

Tästä huolimatta, vedän epilaattorilla kaikki pois, eli siinähän karvat lähtee juurineen irti. Kun seksiä tiedossa, vedän paksulla peitevoiteella ja peitepuikolla pahimmat ruvet ja arvet piiloon. Sinkkuna siis pystyn ennakoimaan, milloin seksiä tulossa.

Että ei se aina niin herkkua ole, vaikka haluan posliinia pitääkin.

Pyytäisin sinua huolehtimaan ajelu/-nyppimisvälineiden putaudesta enemmin. Myös iho on oltava ehdottoman puhdas ettei pöpöt pääse tuoreeltaan kaarvatupen juureen. Saunan jälkeen ajelu on ollut itselläni toimiva ja ongelmaton juttu.((:

Vierailija
22/22 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mihinkään lopu! Ajelee millä vaan... Nehän on ihon sisään kasvaneita karvoja, ei muuta. Sitten kun niitä nyppii/kaivaa pinseteillä ihon alta, jää karmean näköiset ruvet.

Tästä huolimatta, vedän epilaattorilla kaikki pois, eli siinähän karvat lähtee juurineen irti. Kun seksiä tiedossa, vedän paksulla peitevoiteella ja peitepuikolla pahimmat ruvet ja arvet piiloon. Sinkkuna siis pystyn ennakoimaan, milloin seksiä tulossa.

Että ei se aina niin herkkua ole, vaikka haluan posliinia pitääkin.

Pyytäisin sinua huolehtimaan ajelu/-nyppimisvälineiden putaudesta enemmin. Myös iho on oltava ehdottoman puhdas ettei pöpöt pääse tuoreeltaan kaarvatupen juureen. Saunan jälkeen ajelu on ollut itselläni toimiva ja ongelmaton juttu.((:

Hyvä ohje!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi