G: Onnaako pano ilman liukkaria, vain pillun omilla mehuilla?
Itselläni riittää omat mehut, onneksi. Elämäni pahin aika oli kun koklasin vuosi sitten e-pillereitä, kun naimisesta ei tahtonut tulla mitään ilman ky-geeliä. Kuparikierukka toi sitten onnen, auvon ja märkyyden takaisin.
Ihanaa kun ei tarvi valmistautua purkein ja purnukoin aktia varten! Ja mehujen valuminen vaan lisää kiihotusta, liukkarin kanssa on tosi nuivaa.
Kommentit (10)
Eli mulla onnistuisi yhdyntä aniharvoin ilman liukastetta. Yleensä käytämme miehen sylkeä, joka riittää vallan mainiosti ja jota on aina saatavilla :-) Sisältä olen kyllä tosi märkä, mutta en valu ulkopuolelle. Ensimmäisessä sisäänmenossa täytyy olla vähän varovainen - mutta sehän ei suinkaan panoa haittaa. Ja sen jälkeen liukuu kuin öljyttynä :-)
meillä on aina onnistunut omilla, on sopivasti kiimassa, ei liikaa, eikä liian vähän.
Joskus tosin käytetään liukkaria ihan huviksemme, kun sen kanssa on niin hauska läträtä. Ja esim. menkkojen aikaan, kun paikat ovat herkät, niin liukkari on hyvä apu.
Ainoastaan synnytysten jälkeen ekat pari kertaa on käytetty liukastetta. Muuten liukuu hyvin.
Monesti olen nauranut kun miehet puhuu että oman taidon voi tietää naisen liukkauden mukaan, eli jos nainen on liukas niin sitten on myös tosi kiimassa eli mies voi olla tyytyväinen omiin taitoihinsa. Mulla vaikka olis huomisen kauppalista mielessä niin ekan työnnön jälkeen liukuu hyvin. Sit jos oon kiihoittunut niin liukuu ihan extra hyvin. Itse naisena toivoisin olevani hieman kuivempi jotta olis enemmän kitkaa.
Muuten en yhdynnässä sitten suostu olemaankaan.
Ja ei ole hormonaalista ehkäisyä (mies steriloitu).
Pillu on vähän sama kuin vittu, mutta se on tiukempi. Pillua hieman tiukempi on pimpsa tai pimppi. Vittu on enemmän verrattavissa revaan, joka on jo vähän kokeneemman, kypsemmän ehkä jopa synnyttäneen naisen värkki.
itse hankin hormoonikierukan tammikuussa...ja voi luoja kun panettaa koko ajan. nesteiden puuttumisesta ei tarvitse huolehtia...oma neste valuu aina reisiä pitkin=)
Nuori poika luulee, että pippeli on vain pissaamista varten. Vanha paappa tietää sen. Siinä välissä se on kyrpä.
Vierailija:
No mikäs on sitten se miehen elimen kehityskaari?
Kyllä onnaa kiitos, kun en käytä hormonaalista ehkäisyä niin olen miehen mukaan melkoinen kissanainen.. himottaakin ihan eri tavalla kuin hormoneilla tukahdutettuna.
=o)