Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No siskot, minkä värisen ja kokoisen Ticketin puvun hamstraan sinulle Hulluilta Päiviltä?

Vierailija
31.03.2009 |

Voin luvata että se puku on huutonetissä myynnissä jo klo 12 huomenna ja hintaa 2x enemmän kuin stockalla

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tota hysteriaa, minkä ne puvut saivat aikaan viime vuonna ja tod.näk. myös tällä viikolla.



Puku maksaa normaalisti 43 euroa ja Hulluilla Päivillä n. 30 euroa, joten alennus ei ole mitenkään järisyttävän suuri. Tai ainakaan sen paniikin, sekasorron ja kissatappelun arvoinen.



Ja tosiaan jotkut jopa maksavat noista puvuista ylihintaa huutiskessa jälkikäteen...



Meillä oli viime vuonna tuo puku 1,5-vuotiaalla ja niinkin pieni sai polveen reijän ja jalkalenksut hajosi kappaleikisi eikä settiin kuulu vaihtokappaleita...

Vierailija
2/5 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle lapselleni en pukua huoli, mutta jos joku ehdottomasti on sitä riepua vailla, niin voin toimia välikätenä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hamstrattua sen verta useampaa kokoa. Ja hyvä niin, en todellakaan viitsis enää lähteä sinne tungokseen. Kerta eläessä riitti!

Vierailija
4/5 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välikausipuku. On irroitettava fleecevuori yms. kommervenkit.



Stockan mallin on ns. "riisuttu", eikä materiaali ole yhtä laadukas.

Vierailija
5/5 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon käytön jälkeen tytön puvussa oli reiät polvissa ja lahkeiden taitteet kuluneet puhki. Ja ei ole meidän tyttö mikään tavanomaista koohkompi ja rajumpi touhuissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi