Lue keskustelun säännöt.
No siskot, minkä värisen ja kokoisen Ticketin puvun hamstraan sinulle Hulluilta Päiviltä?
31.03.2009 |
Voin luvata että se puku on huutonetissä myynnissä jo klo 12 huomenna ja hintaa 2x enemmän kuin stockalla
Kommentit (5)
Omalle lapselleni en pukua huoli, mutta jos joku ehdottomasti on sitä riepua vailla, niin voin toimia välikätenä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuli hamstrattua sen verta useampaa kokoa. Ja hyvä niin, en todellakaan viitsis enää lähteä sinne tungokseen. Kerta eläessä riitti!
välikausipuku. On irroitettava fleecevuori yms. kommervenkit.
Stockan mallin on ns. "riisuttu", eikä materiaali ole yhtä laadukas.
Parin viikon käytön jälkeen tytön puvussa oli reiät polvissa ja lahkeiden taitteet kuluneet puhki. Ja ei ole meidän tyttö mikään tavanomaista koohkompi ja rajumpi touhuissaan.
Mä en tajua tota hysteriaa, minkä ne puvut saivat aikaan viime vuonna ja tod.näk. myös tällä viikolla.
Puku maksaa normaalisti 43 euroa ja Hulluilla Päivillä n. 30 euroa, joten alennus ei ole mitenkään järisyttävän suuri. Tai ainakaan sen paniikin, sekasorron ja kissatappelun arvoinen.
Ja tosiaan jotkut jopa maksavat noista puvuista ylihintaa huutiskessa jälkikäteen...
Meillä oli viime vuonna tuo puku 1,5-vuotiaalla ja niinkin pieni sai polveen reijän ja jalkalenksut hajosi kappaleikisi eikä settiin kuulu vaihtokappaleita...