Vauva 6kk, huutaa yhtä äkkiä ihan jatkuvasti?
Ennen ollut tosi helppo, tyytyväinen vauva. Nyt parin korvatulehdusputken jälkeen muuttunut kitiseväksi kiukkupussiksi. Yöt rauhattomia, päiväunia ei suostu nukkumaan yhtään. Lääkärissä käyty, ei mitään löytynyt, hampaat tulossa mutta olen antanut täydet särkylääkkeet, mutta niistä ei mitään hyötyä.
Pahinta tässä on se, että mulla on pakko hoitaa asioita, vaikka vauva huutaa, koska on tietty aikataulu, minkä sisällä pitää hommat olla tehtynä...
Ja mulla on useampi lapsi, joten tunnistan kyllä ettei nyt ole kaikki kunnossa, vaikkei lääkäri mitään löytänytkään.
Kommentit (8)
muttei mun mielestä vaikuta allergialta. Toiseksi nuorin oli allergialapsi, joten siitä on kokemusta.
Kakka kunnossa, pylly ei punota, ihossa ei mitään.
Siis lue: haluaa syliin ja HETI! :D
Ei kukaan lapsi ole paha tai tuhma mutta jos se nyt rakastaa sua niin että kaipaa.
Siksi mua karmasee kaikki ajatukset aikatauluista kun ittellä 3 lasta. Ei ne vauvat tajua että hernekeitto palaa pohjaan vaan se haluaa maata sohvalla ja sut siihen lällättämään. ;)
allergiatkin. Niin monta lasta on mielestäni jäänyt huomaamatta allergian osalta. Se kun vain ei aina ole niin, että ne olisi aina yhteydessä iho-ongelmiin. Meidän tytöllä todettiin vasta 1v maitoallergia, kun oltiin kärsitty 3 kuukautta yöheräämisistä. Ei ollut muuta vaivaa.
kyllä minäkin luulin allergian tunnistavani kun olen terveydenhoitaja, mutta näin piilevänä se oli, että ei mitään muuta kuin yöheräily ollut oireena. Nykyään jo normaalilla maidolla. Onneksi. Kipin kapin allergiatesteihin varsinkin jos on sukurasite.
Ja yksityistä lääkäripalvelua käytän kyllä.
Aikataulu on muuttoa varten, joten siitä ei voi tinkiä. Pakko mikä pakko. Kyllä se sydäntä kylmää, kun toinen katsoo surusilmillään, eikä äitillä oo aikaa ottaa syliin :(
selvisi, kun tehtiin allergiatestit. Poika, joka oli tuolloin myös 6kk vanha oli allerginen ihan kaikelle (maito, muna viljat). Kun saatiin minun ruokavaliosta kaikki allergioita aiheuttavat ruuat pois niin itku loppui kuin seinään:) Nyt poika on jo 2,8v. ja lähes kaikki allergiat parantuneet:)
Jos yrittäisit rauhottaa meininkiä ja katsoisit auttaako. Voihan tuo olla myös ihan jonkunlaista eroahdistusta tms.juttua.
Täytyy seurata tuota itkua ja tottakai käytän allergialääkärillä, jos näyttää siltä, ettei syytä itkuun löydy. Ihmettelen vaan, voiko allergian ainoa oire olla itku?
Eroahdistusta on jonkin verran ts. haluaa mun syliin, jos on jonkun muun sylissä. Lattialla on viihtynyt hyvin, nyt kuitenkin aika pian alkaa itkemään.
Se on kyllä totta, et olen ollut tosi väsynyt jo jonkin aikaa, tämä on ollut aika raskasta, kun useamman pienen kans ensin remontoitiin vanha koti ja nyt muutto vielä päälle.
allergiatkin. Niin monta lasta on mielestäni jäänyt huomaamatta allergian osalta. Se kun vain ei aina ole niin, että ne olisi aina yhteydessä iho-ongelmiin. Meidän tytöllä todettiin vasta 1v maitoallergia, kun oltiin kärsitty 3 kuukautta yöheräämisistä. Ei ollut muuta vaivaa.