Pojat kaivoivat pimppaa päiväkodissa!
Näin kertoo 5-v. pieni ja suloinen tyttöni. Tämä tilanne oli ollut vastentahtoinen ja epämiellyttävä, pojat olivat työntäneet kättä alapäähän väkisin. Tyttöni oli kertonut tädille ja silti tämä oli toistunut ja häntä oli sattunut. Olen erittäin järkyttynyt asiasta!!
Kommentit (258)
Mua 6-vuotiaan tytön äitinä ahdisti tämä ketju eilen tosi paljon ja mietin, miten voisin omaa tytärtäni suojella tällaiselta.
Jäi kyllä vähän epäselväksi mitä se poika teki teidän nähden siinä eteisessä? Raiskasi tyttärenne? Ja että syynä ihastus? Ja täti järkyttyi niin että melkein itki. Anteeks nyt vaan mut ei mene läpi...
Itse vääristelet nyt asioita taas kerran. En voi sinulle mitään, ellet halua uskoa. Eikö sinusta ole selvää, että teki saman kuin eilen, eli kaiveli toisen alapäätä.
Eli kuten aikaisemmin kirjoitin, poika teki saman teon kuin eilenkin, eli alkoi kaivella tyttäreni alapäätä jälleen kerran, valitettavasti. Tyttäreni oli pukemassa, kun poika hyökkäsi kimppuun ja pisti kätensä tyttäreni alushousun sisään. Täti järkyttyi aivan yhtä paljon kuin tekin, lähes itki. En ole sanonut, että syynä ihastus. Täti sanoi, että sekin yksi vaihtoehto mutta erikoista, että ilmenee tuolla tavoin. Toki lävitse käytiin kaikki mahdolliset vaihtoehdot aiheeseen liittyen. Olen pahoillani, jos olen tuottanut ahdistusta mutta kyllä tämä ketju totta on ja tapahtumat pk-seudulla tapahtuneita eilen ja tänään. Ei tällaista provoa kukaan huvikseen keksisi, tai täytyisi olla tosi sairas tyyppi. Totta on, joka sana. -ap
-ap
että tapahtumat ovat toivon mukaan nyt päätöksessä ja uskon, että tämä ketju on ahdistava. Niin ahdistunut eilen itsekin olin. Hyvää kevättä kaikille äideille!
niin aivan taatusti olisitte kaikki olleet sen verran varuillaan, ettei poika olisi päässyt enää käsiksi. Siis jos tämä olisi totta.
Itse en tiennyt seksuaalisuudesta mitään ennen murrosikää. Olisin ollut maailman helpoin kohde hyväksikäytölle. Vieläkin tuntuu uskomattomalle, että joku 6-vuotias on käyttänyt toistuvasti hyväksi vuotta nuorempaa tyttöä??? (eräs aiempi viesti).
Joka tapauksessa tuntuu myös uskomattomalle, että ap.n tapauksessa 5-vuotiaat pojat olisivat seksuaalisessa mielessä kaivelleet tytön alapäätä, ensinäkin siksi, että tekivät sen kaikkien nähden, myös hoitajan.
Mitä ap.n tyttärellä oli päällä? Miten pääsivät alapäähän jos tytär vain piirteli rauhassa? Jos pojilla oli kädet pimpissä ja hoitaja katsoi kohti, niin miksi ei muka poikia nuhdeltu ja käsketty pyytämään anteeksi ja tämä pääsi tapahtumaan toistamiseen?
Ootte just niitä vanhempia jotka ei ikinä usko omasta lapsestaan mitään- naapurit ja muiden vanhemmat on vaan hyvteerisiä tms. Mä olen nähnyt todella kummallisia tapauksia, lapset "hyvistä perheistä", ei olis ikinä uskonut. Mutta niin vaan lapsen mieli on ollut kummallinen. Uskon että näin on hyvin voinut käydä- ja voin kuvitella että pojan vanhemmat eivät kykene asiaa kohtaamaan. (toivottavasti kykenevät)
kun lapsi edes on päässyt oppimaan tuollaista.
saastaa,sanon minä!
ja älä enää enempää noille vastaile tai vakuuttele asiaasi ja sen todellisuutta. Jostain syystä se tuntuu vain yllyttävän heitä loan heittoon.
Todella kurja juttu ja aivan oikein olette asiassa toimineet. Toivottavasti saatte asian onnellisesti päätökseen ja tuon pienen pojankin tilanne selviää tai siis se, että mikä tuon pojan saa tälläistä tekemään.
hyvä että pk:ssa ottivat asian HETI käsittelyyn. tosiaankin, tuolla pojalla ei taida olla asiat hyvin. en usko että tuossa takana mitään varsinaisen seksuaalista on, ei noin pieni siitä mitään ymmärrä, mutta kyllähän tuo nyt selvää kiusantekoa on, koska poika varmasti tajuaa ettei toinen pidä siitä että kouritaan. ja on poika pakosti jostain saanut mallia käytökselleen. käy todella sääliksi poikaa..
tytön ja pojan äitinä kouraisee tällainen tapahtuma sydänt. miltä tuntuisikaan jos oma tytär joutuisi tuollaista kokemaan? entä miten reagoisin jos oma poikani moiseen syyllistyisi? aivan kamalaa..
Oksettaa minkälaisia ihmisiä on olemassa. Ap:lle lienee turha edes sanoa että ymmärrätkö edes hävetä, tuskin ymmärtää. Toikin että kaksplussalla on ollut vastaava eskarikirjoitus, kuten joku tuolla maininitsee, ja sitten tämä sairas jatkotarina. Pakko vaan ajatella että sairaita ihmisiä on ollut aina, netti tuo niitten tuotokset jokaiseen kotiin.
V*ttu että olette ihmiset typeriä lehmiä. Sanoiko ap jossain kohtaa, että poika toisti käytöksensä kolmen aikuisen edessä? Eikös se tapahtunut päivän aikana silloin, kun isä ei ollut läsnä? Ja sinä joka otsikossa kysyit, että miten poika pääsee pillulle.. siis MILLE? Oletko todella noin sairas, kuin kielenkäyttösi antaa ymmärtää? Te paskapäät oksetatte minua. Typerät, epälojaalit idiootit, joille jokainen toinen nainen on vihollinen jota pitää alentaa, ojentaa, helveksua ja mitätöidä. Häpeäisitte itse!!
no huh!
Miksi pojille ei tehdä selväksi, että keneenkään et koske ilman lupaa ja piste? lastenkoti aina rangaistus jos kosket toiseen ilman lupaa!
annetaan raiskata toisiaan!
Poliisille myös ilmoitus. Tuo täytyy tutkia raiskauksena!
mikä on tämän päivän juonenkäänne?
V*ttu että olette ihmiset typeriä lehmiä. Sanoiko ap jossain kohtaa, että poika toisti käytöksensä kolmen aikuisen edessä?
Kunnes tapahtui jotain. Poika toisti käytöksensä päiväkodin hoitajan edessä,
Tämän naisellisen piirteen takia naiset eivät tule koskaan saavuttamaan todellista tasa-arvoa. Miehet piävät toistensa puolia ja pitävät yllä hyvä veli-verkostoja naisten keskittyessä toistensa selkään puukotukseen. Jos sisar on pulassa ei häntä auteta, vaan kimpassa lyödään lisää. Miksi emme osaa ottaa muita naisia voimavarana, vaan suhtaudumme automaattisesti kaikkiin perheen ulkopuolisiin (ja joskus myös sisäpuolisiin) naisiin vihollisina?
]Typerät, epälojaalit idiootit, joille jokainen toinen nainen on vihollinen jota pitää alentaa, ojentaa, helveksua ja mitätöidä. Häpeäisitte itse!!
[/quote]
Kyllä mä olisin ihan yhtä vittuuntunut jos ap olisi mies ja provoilisi täällä tällaisella aiheella. En kyllä keksi yhtäkään miestä joka voisin kuvitella tämän palstan kaltaista provoilua harrastavan, joten ehkä olis naistenkin syytä katsoa peiliin?
Poika toisti temppunsa, näimme kaikki, että tyttöni kertoma tarina oli totta, sitten poikaa puhuteltiin, tätien kanssa juteltiin, asiat sovittiin ja nyt kaikki on aivan hyvin, jätin tyttäreni turvallisin mielin hoitoon.
Enää puuttuu se huonon kouluaineen loppuklisee: "sitten heräsin ja kaikki olikin ollut vain unta"...
Ei hyvääpäivää, millainen sekopää tästäkin tarinasta taas saa mielihyvää. Ja viitsii vielä monella palstalla sekoilla samanaikaisesti.
Jäi kyllä vähän epäselväksi mitä se poika teki teidän nähden siinä eteisessä? Raiskasi tyttärenne? Ja että syynä ihastus? Ja täti järkyttyi niin että melkein itki. Anteeks nyt vaan mut ei mene läpi...