mitä ajatuksia tämä nimi herättää??
elikkä aateltiin pikku-ukolle laittaa nimeksi Sante Akseli.
laittakaa mielipiteitä...
Kommentit (21)
Sante ei oo tavallinen,mutta eikuulosta kuitenkaan super erikoiselta. Hyvä nimi
Onko teillä jotain perusteluja tuolle omituiselle Santelle?
Minulle siitä tulee mieleen santeria, kuubalaisten poppauskonto. Oletteko jotain wiccoja?
niin mitenkään ilkeilemättä minusta tuo on ihan hirveä nimi. Ja se, joka jo taivuttelin nimeä niin sama tuli etunimen kohdalla minulle mieleen kun nimen näin eli sonta!
nuo sonta ideat!
minun mielestä kans kiva nimi jos ei perinteistä santeria halua nimeksi. en oo ennen tuota nimeä kuullut mut yllättävän monta kastettu ja vanaha nimi näytti olevan!
niin herättää mielikuvan jostakin auton akselista.
Jotakin jossa konsonanttia tarpeeksi ollakseen miehekäs.
mutta en edelleenkään ole kateellinen nimestä josta en itse pidä.
jos kysyy mielipiteitä, kannattaa varautua myös siihen etteivät ne aina ole yksipuolisen postitiivisia...
nro 3
Mun korviin nimi on vähän outo. Varsinkin tuollaisena yhdysnimenä.
Yrittelin myös maistella Sante nimeä, mutta en ainakaan vielä syttynyt...
vähän keinotekoinen Santeri-lyhenne mun mielestä ja verrattavissa mm
Oska, Kaspe, Jespe, Valtte, Ilma, Iiva, jne nimiin jotka ei myöskään saa minulta ääniä.
vähän keinotekoinen Santeri-lyhenne mun mielestä ja verrattavissa mm
Oska, Kaspe, Jespe, Valtte, Ilma, Iiva, jne nimiin jotka ei myöskään saa minulta ääniä.
Muuten jätit miesten nimistä kolmostavun pois.
Tulee mieleen tuo sonta ja Sanne.
Olisiko joku vähän kansainvälisempi esimerkiksi Claus parempi... kuulostaa ainakin hyvältä Sante Claus...
eli siis Santte. vähän kuin Santtu
kun täällä pitää aina kysellä? Minä idiootti aina availen näitä ja sitten vituttaa lapsen puolesta. Tuntuu että se on joku velvollisuus tai jotain. Yrittää pelastaa mitä pelastettavissa on. Lapsiparat!
perinteisten nimien kannalla, mutta minusta Sante on ok. Sante Akseli taas ei ihan soinnu. Jotain mättää.
joulupukki:) ei tiiä vaik sais paljo isona töitä! *heh heh*
Tottakai olen valmis ottamaan kaiken palautteen ..jokaisellahan on omat mielipiteet niinku tässäki asiassa näyttää kahtia äänet menneen.
ei toinen nimi niinkää varma vielä!?
kiitti kaikille vastaamaan vaivautuneille<3
ap
Siis tuohan on ranskan sana kippis -tai ainakin olisi, jos e-kirjaimessa olisi päällä aksenttimerkki...
nyt että
Sonta Kapseli
en varmaan olisi ainut joka vääntelee hassua nimeä...