Jos saisit nappia painamalla poistaa jonkun ihmisen elämästäsi
kuka se olisi?
Mulla taitaisi olla anoppi. Rassaa niin paljon hermoja, että sen poistuminen vapauttaisi multa paljon energiaa.
Kommentit (41)
veemäinen työkaveri. Kyllä on taas verenpaineet nousseet tänään hänen takiaan.
minun mieheni kanssa. Mies lähtee tänään ja minä jään viiden pienen lapsen kanssa. Hauskaa arkea ja loppuelämää mulle! Ai niin, ja joulua kans!
En tiedä ei kukaan nyt niin kamalasti rasita
poistaisin minäkin. Tällä hetkellä täysi piip
on ollut niin kamala siskoani kohtaan. En jäisi kaipaamaan.
appiukko ei oo ihan mun suosikki ja yks työkaverikin on rasittava mut nää tyypit ei saa pilattua mun onnea niin että ihan deletoida tarviis :)
liian vaikee on sitten taas päättää joidenkin bushien ja bin ladeneitten väliltä kenet pistäis.. :)
Itse poistaisin anoppini. Tosin sitten meillä olisi ehkä enemmän stressiä appiukosta, joka jäisi siis leskeksi.
On katkera ja elämäänsä kyllästynyt ja kostaa sitä niille, joilla menee paremmin.
Toisaalta pelottaa kyllä edes ajatella kenenkään työkaverin poistamista, sillä muutama vuosi sitten halusin poistaa yhden toisen työkaverin ja puolen vuoden päästä hän olikin poissa - kuoli syöpään. Tuli vähän syyllinen olo.
anoppi lähtis.. ei olla edes väleissä mutta kiusaa silti. ja veikkaan että näin tekis myös mieheni
meidän naapurin tupakanhimon..
Ja meidän naapurin (jonka asiat on kaikkien asioita...) tavallaan...
mutta toisaalta en ketään. Anoppini on ihana, omat vanhemmat myös, mieheni isä menettelee.. :) ei ainakaan ketään lähipiiristä!!
mutta ehkä jonkun hörhön kadulta, tai sen HuuHaa-Halla-ahon.. joten lapsellinen aikuinen mies. En tiedä miksi minua ärsyttää sen hento piipytys kun se puhuu.
Kylvää pahaa ympärilleen, ystäväni ei vaan näe (tai halua nähdä) sitä, minkä me kaikki muut näemme.
eläkööt omaansa missä lystäävät. Kannattaisi vaihtaa työpaikka, juuh.
On niin sitkeessä, että tarvii noi kolme puhausta.
Täytyy sanoa, että omasta elämästä ei tällä hetkellä löydy poistamisvalmista ärsykettä, mutta tuota miestä vihaan.
Delete tuntuu aika pahalta, ehkä move jonnekin toiselle puolelle suomea:)
Tänään olisi ollut käyttöä nappulalle..
miehen kanssa, että kumpii ehtii ensin. Tai sitten yhdessä: puf. Jos joltain jää "puff" käyttämättä niin voisin lainata sen anopin uuteen aviomieheen. Samanlainen valehteleva, ahne ja kiero paskiainen kuin anoppikin. Anyone? Please?
Jos takautuvasti voisin poistaa, niin siinä vaiheessa, kun hän on ollut n. 3v. Goodbye! Mitään en menettäis...
Vastaus on ex-aviomieheni. Elämä olisi paljon helpompaa, jos häntä ei olisi!