Jos saisit nappia painamalla poistaa jonkun ihmisen elämästäsi
kuka se olisi?
Mulla taitaisi olla anoppi. Rassaa niin paljon hermoja, että sen poistuminen vapauttaisi multa paljon energiaa.
Kommentit (41)
Ja ajatukseni oli, että se ihminen ikäänkuin vain poistuisi olemassaolosta. KAakkien muisteista ym. Sillälailla elokuvamaiseen tapaan ikäänkuin häntä ei olisi koskaan ollutkaan. Mutta hänen lapsensa siis olisivat, jos haluat että vielä tähdennän.
Laitoin tämän siksi, että haluaisin hieman nähdä, keitä ihmisiä elämässään ihmiset vähiten kaipaisivat.
Ap.
Ja molemmat pomot...
nimim kannattasko vaihtaa työpaikkaa??
En nyt henkilökohtaisesti tunne, mutta jos voisi takautuvasti poistaa niin tekisin sen epäröimättä.
tai sitten ex-kaverini joka pilasi mun elämän ja rakkauden täysin.
Ikävä kyllä kaikki olisi niin paljon helpompaa.
tai sitten ex-kaverini joka pilasi mun elämän ja rakkauden täysin.
Kerta haluat miehesi ja ex-kaverisi poistaa, niin eikai vain heille syntynyt vispiläkauppaa..?
olis kun se vaan haihtuis savuna ilmaan sen sijaan etta pitas riitaisesti erota.
Tätini. On aina yrittänyt olla ylimääräinen äiti minulle ja nyt ylimääräinen isoäiti lapselleni. Ja vielä täysin tarpeeton, tunkeileva ja hankala isoäiti.
Muutun zombieksi hänen ollessa paikalla, kun yritän kestää tilannetta. Sitten menee monta päivää, kun herättelen taas itseni normaalielämään.
Kylvää pahaa ympärilleen, ystäväni ei vaan näe (tai halua nähdä) sitä, minkä me kaikki muut näemme.
ja niin katosi miehen sisko
aina kun joudun hänen kanssaan tekemisiin menee multa paljon energiaa hukkaan...
Nainut vosun, joka kävi kontilleen ukkomiehen eteen.
Toisaalta, vahingoniloa on aitoa, eukko sai siis tosi uskollisen ja luotettavan miehen :-) Lisäksi ex on surkea isä, mutta sehän nyt ei tule uudelle rouvalle yllätyksenä.
ja tietysti ne velat siinä mukana.
Onneks jään keväällä äitiyslomalle.
Pääsis samalla sen suvusta eroon.. :P
Jos sä jätät käyttämättä, niin saanko käyttää sunkin ton naapurin teinin poistamiseen? Sen kaverinkin vois poistaa.
minun mieheni kanssa. Mies lähtee tänään ja minä jään viiden pienen lapsen kanssa. Hauskaa arkea ja loppuelämää mulle! Ai niin, ja joulua kans!
veemäinen työkaveri. Kyllä on taas verenpaineet nousseet tänään hänen takiaan.