Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi on Ryanair! 7 hengen perheen 10 vrk Kroatian matka 950 € koko perheeltä!

Vierailija
29.03.2009 |

noin 950 € sisältäen

* Laivamatkat Tukholmaan (meillä on ilmaiset risteilyt, käytetään Hel-Sto-Hel vain menomatka ja Sto-Hel-Sto-risteilystä samoin vain menomatka)

* Lentokenttäkuljetus Tukholmasta lentokentälle ja takaisin (85 € koko perheeltä)

* Lennot Ryanairilla (3,70 € yhteensä koko perheeltä, Ryanairin erikoistarjouksesta jossa lennot sai ilman veroja)

* Majoitus 3 tähden huoneistohotellissa (800 €/10 vrk)

* Taksimatka lentokentältä hotellille ja takaisin yhteensä noin 50 €

Hotelli on ihan hyvätasoinen alle 100 m rannalta, meillä on iso perhehuoneisto eli mahdutaan koko perhe samaan huoneeseen. Meitä on siis vanhemmat ja viisi lasta.

Edullisestkin voi siis matkustaa ja ei tarvitse majoittua missään murjussa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut matkustavani sinne. Mitä sieltä löytyy?

Hyvää matkaa. Tule matkan jälkeen kertomaan paikasta. Jos innostuttaisiin itse lähtemään!

Vierailija
2/9 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatia on hieno maa=) Siellä on tosi kaunista ja ihanaa ja ystävällisiä ihmisiä. Lisäksi hintataso on tosi kohtuullinen. Olen käynyt monesti ja tykkään kovasti. Mukavaa lomaa=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vaan Dubrovnikissa. No se vanha kaupunki on tietysti aivan turistimesta mutta siellä oli ainakin kallista ravintoloissa. Maailmanperintölisä...

Vierailija
4/9 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko joku 10-15 astetta lämmintä?

Vierailija
5/9 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kaveri oli Riikassa ja piti sunnuntaina palata. Kone oli rikki ja iltalento peruuntui. Sen jälkeen vaihtoehdot oli: jäädä Riikaan odottamaan, koska mahtuu iltapaluulla tai ottaa rahat takaisin. Takuuta ei ollut, mahtuuko maantain koneeseen tai edes tiistainkaan. Hotelliyötä ei firma korvannut tai mitään muutakaan. Sen 30 euron lentolipun rahat sai takaisin. Ansionmenetyskin tuli, kun joutui olemaan palkattomalla maanantain ja lisäksi pikaisesti etsityt lennot takaisin Suomeen maksoi 250 Euroa/hlö.

Mutta tosiaan itse käytän Ryanairia, mutta silti hiukan laitti ajattelemaan tuo tapaus.

Vierailija
6/9 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kun itse koittaa bongata lentoja ne maksaa aivan hunajaa :(

Onneksi ei itte nyt tartte mihkään lennellä, mutta hauska että pääsette reissuun!

Vierailija
7/9 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalaukuistahan pitää maksaa olikos se nyt 30€/laukku/meno-paluu.

Olemme lentäneet ryanairilla Lontooseen, Riikaan ja Bremeniin ja ensi viikolla mennään miehen kans Riikaan ja elokuussa koko perhe Italiaan, Ryanairia käytetään.

Vierailija
8/9 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelu maailman huonointa, lentoemot tylyjä, laskeutuminen oli aivan kamala. Ehdin miettiä monta kertaa että tänne kuollaan. Kone kolisi ja rämisi.

Kyllä edullisesti saa muiltakin kun jaksaa nähdä vaivaa. Ja mielummin laitan vähän rahaa matkustamiseen, jotta saan jotain vastinetta rahoilleni ja turvallisen matkakokemuksen.

Mutta toivotan silti hyvää matkaa!

Vierailija
9/9 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja miehen lennot Riikaan meno-paluu+1 matkalaukku maksoi 55€ kaikkine kuluineen.

Elokuun Milanon lennot kolmelta+2matkalaukkua maksoi 340€. Jos oltaisiin varattu lennot päivää aikaisemmin, niin oltaisiin saatu 75€ halvemmalla.

Halpalentoyhtiöiden kaikki lennot ei ole halpoja! Vaan kannattaa vertailla eri päivien välillä. Maanantain lento saattaa olla vaikka 99€+verot, kun tiistaina pääset lentämään 4,90€+verot.

T. 9