Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, ajeletko karvojasi?

Vierailija
28.03.2009 |

Yhä useammat naiset sheivaavat, mutta miten on, miehet? Oletko karvamuna vai silopalli?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl minäkin perseen ja pallit ajelen. ja muualta lyhennän. siistimmän näköinen ja suuseksi mukavampaa naiselle

Vierailija
22/31 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhennän nysän ympäriltä ja esinahan alta sekä peräjouhet tasaan pakarojen tasalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajelen kainalokarvat kokonaan ja häpykarvat noin puolisenttiseksi. Pallit ajelen kokonaan seiko cleancutilla.

Jos naisilta haluaa posliinin (parempi hygienia) ei olisi reilua olla itse ajamatta.

M37

Vierailija
24/31 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niinsanotusti ikiposliini, olen käynyt läpi valoimpulssi hoidon, joka lannisti karvan kasvun miltei kokonaisuudessaan. Nykyisin käyn enään vain parikertaa vuodessa päivittämässä karvan kasvun kuolettamisen. Todella tyytyväinen olen poslariini kuten rouvakin.

Vierailija
25/31 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin nauruun jos näkisin poslarimiehen.... .

Vai kuolisit nauruun.

Miksei toiset saa olla niin kuin haluaa ilman että naurat heille?

Vierailija
26/31 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin nauruun jos näkisin poslarimiehen....

Tai sitten se nainen ei ole poslaria nähnyt. Kuten eräs tuolla kirjoitti, ajeltu muna saa himokasta suuhoitoa :-D

Vierailija
27/31 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on muuten karvainen, siis rinta+vatsa ja sitten posliini alapää, niin se vaan on typerän näköistä. Itse en pidä ollenkaan! Mulle tulee myös mielleyhtymä lapsiin, enkä missään nimessä halua poikaa sänkyyni, vaan aikuisen oikean miehen, jolla saa olla mieluusti paljon munakarvoja. Suihinotossa ei ole koskaan karvat haitanneet.

Vierailija
28/31 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi on ,mulla on selässä ,rinnassa,vatsassa,munissa perseessä ja säärissä kunnon karvotus ainoat karvat joita ajan on posket ,kaula,nenä ja korvat.mut kunnon turpakarvat täytyy jäädä.ei parta pahoille kasva eikä rintakarvat joutaville.

Vierailija
29/31 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden pitänyt palleja karvattomina. Ei haluakaan enää muuta. Nyt muutaman ajellut kerran kaikki pois. Kun siihen tottuu niin ei halua enää niitä takaisin. Nyt olen pitänyt täysin posliinia jo useamman viikon. Järkyttyhy ken haluaa.

Vierailija
30/31 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anuksen ympäriltä on hyvä ajaa karvat. Eipähän jää kikkareita takamuksen seudulle numero kakkosen jälkeen niin helposti. Kiveksetkin on kiva ajella. Tulee jotenkin parempi tuuletus. Myös hepin juuri tulee joskus ajeltua. Tulee ikäänkuin lisää pituutta. Muutenkin sheivaan vähän karvoja mutten kokonaan pois. Ois jotenkin noloa mennä miespuolisten kavereiden kanssa saunaan 'posliinina'.

Vierailija
31/31 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on mukavampaa. Toinen syy on urheilu, kokeilkaa itse fillaroida karvaperse märkänä kolme tuntia, niin jo valuu verta lahkeesta.