Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isoa tarjolla

Vierailija
13.07.2006 |

Nyt olisi tarjolla seikkailunhaluiselle naiselle seksiseuraksi isokaluinen (20/6cm) mies. Olen lomamatkalla Savon-Karjalan suunnassa, eli Kuopio-Joensuun halukkaat naiset mailia tulemaan! Erityisesti jos kiinnostaa rakastella luonnon helmassa tai olet raskaana, niin vastaa ihmeessä! Muutkin huomioidaan.

isojorma20 (at) yahoo piste com

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiinnostaa, joten täytyy olla salassa. Mieheni Matti on norjassa opettamassa mäkihyppyä ensi viikon, joten silloin kävisi. HAittako jso seiska tulee kuvaamaan, mutta pitää olla ihan salassa ja hiljaa.

Iso-M

Vierailija
2/6 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole njainen, mutta kiinostuin tarjouksestasi. Olen entinen kansallisen tason painonnostaja Viipurista ja myös erittäin hyvin varusteltu, kalu 32cm pitkä ja 9cm paksu.

Olen käymässä itäsuomessa pian " liikeasioissa" joten ilmoittele tänne jos kiinnostaa!

Haluaisin ehkä tavata jos saan vastavuoroisesti porata sinua niinsanotusti hanuriin. Ikimjuistoisia hjetkiä siis ljuvassa!

Igor 48v, Vyborg, Russia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään kovin älykäs persoona.

Vierailija
4/6 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetusti se veri ei riitä joka paikkaan yhtä aikaa. Maha täynnä paleltaa ja miehillä ei pää toimi alapään kanssa yhtäaikaa. Siinä jää ison hepin kanssa aivot johonkin teini-iän alkuvuosille kun veri pukkaa heppiin.

Vierailija
5/6 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi isokaluiset olisivat tyhmiä ? Täällä panetellaan hyvinvarusteltuja ilmeisesti kateussyistä ?

Vierailija
6/6 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 senttiä pitkä ja kymmenen paksu.