Mies, ajeletko karvojasi?
Yhä useammat naiset sheivaavat, mutta miten on, miehet? Oletko karvamuna vai silopalli?
Kommentit (31)
Mä ajelen säännöllisesti lähes kaikki häpykarvat, jätän vain kapean raidan navasta alas. Peniksen tyveen jätän pienen tupsun. Joskus ajelen myös anuksen ympäriltäkin.
olla sellaisten teinien puuhastelua. Muutama kersa kun pyörii koko ajan kintuissa, niin aika vähän siinä on aikaa ja halua sitä tuhlata karvojen ajeluun.
suuhoitoa saan paljon useammin näin:)
Mulla lisäksi ajeluun juoksuharrastus, pidemmillä matkoilla karvoista voi tulla ikäviä yllätyksiä
Teini en ole ollut enää vuosikymmeniin...
Miksen ajelisi, arvatkaa miten hyvältä se tuntuu kun nainen imee paljaita palleja. Nykyään tosin vain yksi nainen, mutta sitäkin innokkaammin. :)
Sheivaan kivekset ja peniksen juuren kokonaan, peniksen päälle jätän siistin, lyhyen ja rajatun karvoituksen.
Ajelen pallit paljaiksi (silloin tällöin ajelun väli menee vähän pitkäksi) ja aavistuksen harvennan karvoitusta muuten. Täysin posliini ei ole ollut daamin toivelistalla. Nyt ja aiemmin sileiden pallien nuoleskelu on naisille maistunut hyvin.
sekä pidän muuten lyhyenä.
Eipä ole vielä kukaan naisista kuollut nauruun, päinvastoin... kiima suu pielestä valuen haluavat imeä siistiä kalua mistä ei saa suutaan täyteen karvoja
Jo siksikin että karvat menee esinahan väliin ja se ei tunnu hyvältä
Palleista olen joskus poistanut Weet karvanpoisto aineella
ja täytyy myöntää että jos vaimo haluaisi ihan posliinin niin kyllähän sitä täytyisi hänenkin tahtoaan toteuttaa
Ei aina vaan pyytämässä omien mieltymysten toteutusta
M-1965
kaikki karvat pois intiimialueltaa
parranajon yhteydessä illalla ajelen myös kassit, varren ja välilihan. Alunperin juostessa karvat alkoivat "kulua pois" reiden sispinnoilta ja välilihasta. Sitten tajusin ajella pois ko. alueen. Myöhemmin vetelin kassit ja huomasin että kumppani tykkää. Posliiniksi en kyllä vetäisi vaikka tyvenkin siisti.
Kun näin toimin niin en kyllä voi ymmärtää että mikä ihmeen suuri vaiva naisille olisi pitää paikkojaan "kunnossa". Hyvin tuntuu myös kumppanille siistitty kelpaavan.
Sheivaan kivekset, välilihan, peppureiän ympäriltä ja peniksen juuren kokonaan, peniksen päälle jätän siistin, lyhyen 5 millin karvoituksen. Kyllä tuntuu kiinnostus lisääntyvän nuorten ja vanhenpien naisten keskuudessa jortikkaani.
Yhä useammat naiset sheivaavat, mutta miten on, miehet? Oletko karvamuna vai silopalli?
Kyllä minä ainakin sheivaan koko kalun ja myös pussit :)
uskoisin että molemmat nauttii paljon enemmän =)
Toivon myös naiseltani että on posliini tai osittain =)
Pallit, varsi, jalkoväli ja muutoin lyhennys karvoihin. Bakteerit kasvaa karvoissa. Kannattaa muuten lyhentää kainalokarvoja= ei hikeä, kun bakteereilla ei ole paikkaa kasvaa.
Mun mies ajelee kassit, muuten on karvoja. Mua oikeastaan vaan kiihottaa kaikki karvat, ne on jotenkin niin miehiset :P Etenkin se viiva navasta alaspäin, namm..
Kaikki variaatiot on tullut kokeiltua. Posliiniksi vetäminen oli mukavan jännittävää, mutta vaimo ei siitä kovin välittänyt ja minustakin se oli hieman epäkäytännöllistä. Nykyisin siistin vain hieman lyhentämällä ajoittain puskaani, muttei liian lyhyeksi. Muuten en ole kovin karvainen, joten housuista täytyy löytyä tuheroa ;)
Naiselle sopii posliini paremmin.
Karvankasvu ei minulla ole koskaan ollut mitenkään "apinamaista", mutta silti poistan säännölisesti kaikki kerralla sileäksi. Vaimo tykkää erityisesti kun pussit ovat samettisen sileät ja omasta mielestäni ajelun jälkeen tuntoherkkyys kasvaa huimasti. Kun vaimo tarttuu kasseihin päättäväisellä lypsyotteella, niin muuta ei tarvita: Koko pajatso tyhjenee siihen paikkaan!
Karvankasvu on ihan riittävää. Siistin silti alapääni säännöllisesti, mutten aja posliiniksi kuin pussit ja kalun varren tyveen saakka.
Muuten sitten lyhentelen (2-3 cm) ja siistin sopivan näköiseksi (=vaimolleki suuseksiin kelpaavaksi). Samalla systeemillä myös kainalot, n. 1 cm pituiseksi.
Vaimo tekee samoin, siistii ja lyhentelee, häpyhuulet paljaaksi ajellen. Näyttää hyvälle kun ei ole täysin posliini, naisellinen ja kaunis rajattu karvoitus.
Täysin poslareista tulee pedofiilit mieleen..:( ei niinkuin lisää ainakaan mun fiiliksiä. Jokaineen tyylillään.
Otin kerran brassivahauksen. Huomasin, että se vaikutti karvankasvuun ja kesti jo ekalla kerralla 10 päivää ennen kuin karvaa alkoi kasvaa. Jos nyt ottaisin uuden käsittelyn, kestäisi varmaankin 2 viikkoa. En taida kun kuitenkin haluan, että karvat kasvavat ja niitä on joskus talvella edes muutamasenttisenä. Mutta sheivaan kesällä, jotenkin se on niin luontevaa nykyään vaikka alkuaikoina tuntui ja näytti oudolta. Nyt siihen on tottunut, enkä ujostele uimahallinkaan pesutiloissa.
Eikä minulla tule aikuisen miehen tai naisen posliinista mitkään pedofiilit mieleen, ihmettelen sellaisia ajattelevia. Kyllähän aikuinen on eri asia. Ehkä sellaisia ajattelevalla on omat ajatusmaailmat vähän sekaisin.