Oletko katkera jollekin? Miksi?
Kommentit (4)
entisellle hyvälle ystävälleni joka vehtasi aviomieheni kanssa ja esitti tukijaa avioeron aikana (en silloin tiennyt heidän vehtailuista).
Eli olisin eronnut joka tapauksessa, nyt mulla on ihana uusi mies ollut jo vuoden ja ystäväni sai paskan exäni joka ryyppää ja hakkaa, ainakin mua mukiloi..
Tosin kyllähän se välillä mieltä kalvaa ja vituttaa vaikka kaikki on kohdallani hyvin!
Kun olin lapsi, esitti aina mulle, että esim. päästä katkeaa verisuoni, yritti vetää ranteensa auki, kun oli mun kanssa kahdestaan kotona... Ei tiedä ikinä tehneensä kenellekään mitään pahaa, muissa aina syy. Juoppo on, hullu myös. Eikä ole koskaan missään hoidossa ollut, esittää niin fiksua aina mukamas...
tekopyhyydestä, omahyväisyydestä, tyhjänkehuskelusta, itsekritiikittömyydestä, tahallisesta julmuudesta, hyväksikäytöstä, alentamisesta, vähättelystä, kapeakatseisuudesta, sovinnaisuudesta, selkärangan puutteesta. Syökööt madot hänet elävältä.
vaikkakin olen yrittänyt pyristellä tunteesta eroon. En haluaisi sen miehen vaikuttavan enää millään tavoin elämääni, edes muistojen tai katkeruuden muodossa.