Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette valinneet miehellenne kevätpuvun?

Vierailija
27.03.2009 |

Valitsitteko kaksiosaisen vai haalarimallin?

Me ostettiin se haalarimalli,ettei ole selkä paljaana kun hiekkalaatikolla möyrii tuo miehen vonkale...koko oli 198 cm.

Kommentit (156)

Vierailija
101/156 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kanssa tosi iso ja hankalaa on kuriksia 190cm:lle löytää, myönnän. Dress Manilla taitaa niitä kyllä olla jos eivät ole jo loppuunmyyty. Oli muistaakseni vielä joku nettikauppa joka niitä kauppasi isossa koossa, oisko ollut joku P.Eräkammarinpoika.com tai jotain muuta vastaavaa tuon nettikaupan nimi, en mene ihan takuuseen. Tsemppiä kuriksien metsästykseen!

Tossa tuo meidän hulttio istuskelee hiekkisen reunalla ihan tyytyväisenä, vaikka onkin talvihaalari päällä..pistettiin ihan kevyet vaatteet.

Tuossa se tekee onnellinen hymy naama hiekkakakkuja ja toisessa kädessä on pinkki vesikannu. Vesikakkuja ahertaa uusi reiman pipo ihan mutasena..

Ois pitänyt muuten laittaa kurikset. Ei vaan tahdo löytyä 190 senttisiä mistään...

Vierailija
102/156 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyljistä piti kyl ratkoa ja lisätä 20 sentin jatkopalat ja sit vyölle kaljapulloille sopivia taskuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/156 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Son kuule justhinsa niin, että kotimainen laatutuote on aina parempi ko jokku ulukomaiset hienostelukampheet!!

Mjolen sitä mieltä, että Alpolekki kaikkein parrain on justhin se puuvillanen haalari. Alapo on kyllä tosi hoikkanen mies - mie kuen ymmärrä sitä tolokutonta limpskojen ja sipsien hamstraamista. Meilä syyvhän vain pottua iliman kastiketta! Alakhon päin mei ees vilikasta, ni kaljamahalekhan ei tarvi varata erikshen tillaa haalarista. Niistä pullotaskuista nyt puhumattakhan. *Pthyi*

Hoikile miehile on vaikia löytää justhin sopivaa, mutta mjoon aatellu, että mitä enempi sinne jää ilimale tillaa, ni sen lämpimämpi pakkasela ja viliposampi heltheelä.

Joku tuosa eeltäpäin kehu niitä hahtuvavilliksiä. Meilei käy hahtuva, ko Alapille tullee siitä näppyjä. Ja ko ne hahtuvan karvat tarttuu ihokarvhoin kiini, ni siton tolokuttoman vaikia pestä puhthaaksi, varsinki jos vähänkhän ehtii ihon kanssa hautua. Meiläki ko savusauna lämhäytethän vain kerran viikosa lauvantaisin ja ko on niin pimiätäki ni ei niitä taho ees kaikkia nähä. Väärää karvaa ko menet nykäsemhän ni jo saat löylykauhasta päähän. Ukonketale ko ei taho sietää lainkhan kipua. Toista soli ennen sotia, ko karvat nyvithin ihan paliaalthan ettei tulis saivareita... Melekosia marisijoita nuo nykymiehet!

Mioon keksiny hahtuvan tilale marinavillan. Joku sano että son norialaista, mutta kyllä met olema ainaki täältä Pellon Sokokselta löytänhet sitä. Siinä son heti seittemän velieksen ja nallen välisä... Ja on kuulkaa komiat värit - liukuväriättyä ja mitä kaikkia! Siitä pyörhäyttää parisa tunnisa, lypsyjen välisä, ihan kelepo pökät ni jo tarkennee.

Jokku ko mietti niitä juhulakampheita... Mie soon niin saita, jotten mie mithän hääkutheita erikshen rupiais hommaahman. Pesasee vain tuon puuvillasen nyrkkipyykilä avannosa ja joku rehu napinläphen ni mennee ihan täyvestä. Ko saaphaatki vielä hankaa sianrasvala, ni kyllon Alapo komiata katella. Ei uskois jotta samala puvula on eellisenä päivänä ollu navetasa auttamasa ko Hilima poikii.

Vierailija
104/156 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(3, Mä en myös uskalla vielä jättää yksin pitkäksi aikaa, vaikka Teppo näköjään vähän isompi onkin. Paljolti se hakee ilmeisesti sitä omaa tilaa, mutta kyllä miehen on parasta olla kotona vaimon kanssa! Sitä varten vaimous on!

Tosin ollaan aloitettu nyt niin, että Teppo on päivisin muutaman tunnin viriketyössä, tapaa siellä ikäisiään ja saa miehen mallia (olen yh).

Aamuisin on kyllä vaikeeta välillä nousta ja lähteä aikaisin, mutta tuntuu sitten kuitenkin viihtyvän ja saa tosiaan vähän taskurahaakin sieltä. Mutta sieltä tullaan sit suoraan kotiin. Vaikka imetyksen lopetinkin viime kuussa, olen silti järjestänyt niin, että olen aina Teppoa hakemassa ja loppupäivä ollaan sitten kotona. Tai oltaisiin, tosiaan, jos ei olis noita ongelmia mistä aiemmin mainitsin.

Ei tässä helpolla pääse!

Musta noi miehettömät häät suoraan sanoen kuulostaa kivalta idealta, pääsis vähän tuulettumaan.... Jos siis sais hoitopaikan. Mutsi kyllä varmaan katsois sen verran perään, kun on Teppoon ihan hulluna:)

-76, Tepon äitykkä-

Vierailija
105/156 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Jussi on aika villi poika ja olen miettinyt että jos mentäis sen kanssa perheneuvolaan. Sen työpaikalla on sellainen erityismiesten ope, joka tätä suositteli. Millä tollaisen AC/DC pojan saisi rauhallisemmaksi?

Sitten toinen mitä olen miettinyt, että mitenköhän tuo poju reagoisi, jos perheeseen tulisi pikku-ukkonen. Herra on kuitenkin jo aika pitkään saanut olla se perheen ainoa mies ja ikää alkaa jo olemaan. Tekisi niin mieleni vielä kokea se kaikki uutuudenviehätys nuoremman kanssa. Miten olette saaneet miehen tottumaan ajatukseen? Olishan niistä sitten seuraa toisilleen autotallissa ja muutenkin, kunhan toinen vähän kasvaa.

Vierailija
106/156 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin mietin aika pitkään, milloin olisi oikea aika hankkia toinen mies. En pitänyt niin väliä ja ajattelin, että sitten tulee kun sattuu tärppäämään. Ei mennyt kauaa kun yhden ravintolaillan jälkeen huomasin, että olin saanut sen toisen.

Näin jälkikäteen ajateleen olisi ollut helpompaa, jos olisin ehtinyt totutella ekaa miestä ajatukseen vähän paremmin, lainannut asiaan liittyviä kirjoja jne.

Nyt olen huomannut, että minua syyllistetään siitä, kun laitan ekan miehen töihin (tekee pitkää päivää), vaikka olen toisen miehen kanssa kotona. Viehän se eka joltakulta toiselta työpaikan, joltakin joka voisi sitä tarvita enemmän sosiaalisten tai taloudellisten syiden takia. No, elämä on ja kaikesta huolimatta tuntuu, että olen menetellyt oikein: nyt meillä on aikaa tämän tulokkaan kanssa tutustua kunnolla toisiimme, kun vanhempi on päivätyössä. Tahtoo päivä mennä siinä, kun tämä tulokas on jatkuvasi rinnoissa kiinni.

Alussa vanhemmalla oli vaikeuksia ja jopa mustasukkaisuuskohtauksia, mutta nyt alkaa tasaantua. Monesti tuo illalla - hyvää tarkoittaen - pullon jääkaapista myös tulokkaalle samalla kun käy hakemassa itselleen iltakaljat. Olen antanut tälle uudelle tulokkaalle kuitenkin pelkästään rintaa tähän asti.

Vaikka asiat menevät koko ajan parempaan suuntaan, voi ekan miehen kesäloma olla aika stressaavaa. Oman jaksamisen kannalta ajattelin laittaa kummankin miehen vuorollaan vähintään viikoksi oman äitinsä hoidettavaksi. Muilla hyviä vinkkejä?

Vierailija
107/156 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytynee lähteä alesta Ristolle uutta pukua etsimään, kasvoi taas joulun aikaan niin reippaasti tuo pikku-ukkeli.

Vierailija
108/156 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kun ei huolita kuin niitä joissa formulan kuvia/kuva rinnassa.

niitä oli joku syksy sittarissa, mutta nyt en ole törmänny missään, oisko kellään myydä käytetty.

meille mahtuu tommonen 48 kokonenkin kun on niin ruipelo (kranttu ruuan suhteen, ei oikein kelpaa muut kun kinkku ja kalja).

pitää varmaan laittaa heikot käsityötaidot koetukselle ja ostaa vaan sininen perus haalari johon ostaa joku auton kuva, josko löytyis oikein formulan kuva. tietääk kukaan mistä semmosia formula kuvia saa, niitä ompelukuvia/silityskuvia.

Vierailija
109/156 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

matalalla auktoriteetti äänelä.

ei saa näyttää että se saa teidät suuttumaan, muuten saa ylivallan.

juu ja kaikki "herkut" eväätte kunnes osaa käyttäytyä.

Vierailija
110/156 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei osteta enää tänä talvena uutta haalaria. Isyyspakkauksen haalari saakoon kelvata. Lahkeet ja hihansuut on hieman liian lyhyet,mutta meidän pikku "kakkakone" rakastaa huopikkaita,joten lahkeet on helppo työntää varsien sisään. Ja kesällä haalari onkin jo sen verran pieni,että menee hienosti shotsipukuna suomen viileässä kesäsäässä.

Ulkoilussa säästymme kuralta ja hiekalta, koska esim. kauppamatkat taittuu siten,että mies on joko kantoliinassa tai rintarepussa.

Sisätiloissa meidän "nöponenä" käyttää yleensä bodyä ja sukkahousuja. Olen huomannut,että arjen tiimellyksessä kannattaa body napittaa,niin että se jää sukkahousujen ulkopuolelle. Jarrusukat on myös must juttu meidän perheessä,koska varsinkin perjantai iltaisin ne pitää miehen pystyssä, kun hän muuttuu karkeakarvaiseksi keskikaljannoutajaksi. Lauantai aamulla sängyn lähettyvillä on myös hyvä pitää muutamaa sideharsoa,koska puklailu on silloin pahimmillaan.

Erityisen ylpeä olen viimeisestä 35 vuotis neuvolakäynnistä. "kasvaa ja kehittyy hyvin,puhe selvää. Korvat siistit ja karvattomat. Kivekset laskeutuneet ja kaikinpuolin reipas vesseli".

Huomenna suunnataankin valokuvaamoon, koska meidän mussukka osallistuu vuoden päivänsäde kilpailuun. Ensin ajattelin jotain röyhelöpaitahässäkkää,mutta tulinkin siihen tulokseen,että kaunein kuva tulee niin,että muru saa maata alastomana valkoisella taljalla. Toinen kuva otetaankin puulaatikossa. Pitänee muistaa ilmottaa sukulaisille,että käyvät äänestämässä meidän "suklaamonnia", jotta saadaan ensivuodeksi hienot joulukorttikuvat.

Vierailija
111/156 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se NIIN vaikea ku tuo meän "pikkumies" vaan sitä iltapulloa kinuaa..ja joskus, kun ei huomaa ni on kerinny juoda jopa laatikollisen..ja ei oikein raaski kieltääkään, kun kuulemma naapurin Timpallakin on vielä pullo..

Ja miten olette pottaharjoittelut hoitaneet..kun vieläkin tuntuu, ettei se pikku pissa oikein mene sinne pöntttöön..joskus viikonloppuöinä n. klo 4 on se kaikkein kriittisin vaihe..olipa kerrankin raukka unohtanut vessan sijainnin ja hädissään sitten lehtilaatikkoon tehnyt lirut..

Tulevaa kesää ajatellen toivon kehitystä, et viimein päästään siitä uimavaipasta eroon, et vesseli sais ihan oikeat uikkarit..varminta silti ostaa sellaset lahkeelliset, jos siinä vedessä telmimisen tuoksinassa sattuu vahinko..

Tai jos ollaan naapurin Vivecan ja Jönssin kanssa siellä niin pojat saattavat innostua kisailemaan bikinien varastamista..on ne sitten vekkuleita..

Mut hiukan kismittää, et mussulla on päähänpinttymä parrasta, ei oikein sen uuden kesäasun kanssa, ku tilasin ihan Italiasta asti semmosen shortsi-puvun..ois kuulemma pitäny olla joku Moottoripää-teepaita..

Vierailija
112/156 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on onneksi valtion laitoksessa töissä, joten maasto-, toimisto- ja juhlapuvut tulee sitä kautta, mutta mua alkaa jo tympiä niiden mallistojen värit: pelkkää maastonvihreääkuviollista, valkoista ja mustaa. Kuka niillä oikein toimii sisäänostajana :-o

Mulla on sama homma, valtion laitoksessa töissä, joten noi vaatteet saa sieltä. Välillä nuo kuosit kyllä kyllästyttää. Mulla mies haluaa pukee noi työvaatteet vasta töissä. Mä oon joustanut nyt sen verran, et se voi aamulla itsekseen lähteä töihin, kun mä nukun vielä. Mulle selviää sit illalla aina vasta, et mitä se onneton on aamulla matkan ajaks pukenut päälle...

Vaatehuoltoa helpottaa paljon myös se, et noi maastokuvioiset voi käydä töissä vaihtamassa, joten ei tarvii niitä sit kotona pestä. Ne on joskus tosi ravassa ja haisee metsälle, joskus kun mies pääsee jopa kahden viikon metsäretkelle . Tykkää muutenkin näistä metsäretkistä ihan sikana!

Vierailija
113/156 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei kelpaa minun ostamani vaatteet:(

Vierailija
114/156 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös helpottunut että pikkumies ei enää ime tissiä, se on siirtynyt ihan täysin pulloon. Sitä meneekin nyt ainakin laatikollinen viikossa.

Joskus käyn sitä herättelemässä alakerran sohvalta omaan sänkyyn, mutta kun se siinä nukkuu niin autuaasti suu auki, ni enhän mä sitä raahaa sänkyyn.

Kyllä mäkin mietin että mun pitäis hankkia vielä se toinen pikku-ukkonen, mutta tosiaan mietityttää toi esim. kauppareissut, että... voinko mä jättää ne lelupuolelle jos hoidan itte ruokaostokset, tai missä iässä ne uskaltaa jättää. Ettei sitte kuuluteta ja on noloo mennä hakeen ne sieltä neuvonnasta.

Onneks tulee kesä, niin se voi taas pissii puskiin, ku tuntuu toi kuitenkin pojille olevan niin suuri huvi, toi pipun heiluttelu.

Vierailija
115/156 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi vaippa istuisi paremmin Laurin pepulle, Active drink vai Go & Flirt vaipat?

active drink, maistuu pojulle pullo sen verta hyvin, ettei muissa kyllä imukyky riitä. Eikä se liikukaan niin paljon, että tuollaisia go&flirtejä tarvitsisi. Enimmäkseen köllii sohvalla pullonsa kans.

Vierailija
116/156 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mies siinä iässä että koko ajan vaan laittaa tukkaa ja vaihtaa vaatteita.

Sit pitäis päästä kaverien kanssa ulos. Tottakai saa mennä jos kännykkä on mukana ja muistaa ilmottaa koska tulee.

Meillä on vaan ongelma noitten kaverien kans kun vaimottomien kavereiden kans saa sit kaikkee tyhmää päähän.

Mites muilla? Ootteko joutuneet rajottaan kavereita?

Meidän Penan kaverit ovat kaikki tyttöjä, hyvistä perheistä, ja kovin kiltin ja hymyilevän oloisia. Silmät sädehtien tulevat Penaa hakemaan ulos. En ole huolissani, vaikkei tulisi yöllä kotiinkaan, hyvissä käsissä Pena varmasti on.

Vierailija
117/156 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita miehelle, eivät kiristä tai purista. Kohta saa siirtyä talvitamineista ihan vain fliiziasuun, jee.

Vierailija
119/156 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288644346693.html?pos=ok-trm-muka

Jos on lämmin kevät niin megginsitkin toimivat kivasti.

Vierailija
120/156 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piha on aidattu ja kaikki kaljat olen piilottanut lukkojen taakse. Ettei tule kiusausta naapurin-Heksan kanssa. Vilkuilen ikkunasta ja yleensä on sujunut ihan hyvin. Touhuilee omiaan ja itse olen saanut sitten rauhassa istua koneella sisällä. Ajattelin, että kun ensi kesänä tulee 40 v. täyteen, voisin päästää pyöräilemään naapurikorttelien alueelle. Tietenkin ostetaan sitte sille kännykkä, että saan kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme