Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3 euroa rahaa yhdelle hengelle, tili tulee viimeinen päivä, mitä teen?

Vierailija
26.03.2009 |

Siis lähinnä ruokajuttuja mietin, laskujahan tuolla kolmella eurolla ei paljoa maksella...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kauppaan vanhat limsapullot. Onko s-ryhmän bonuskortille kertynyt rahaa? Tai onko käytössäsi jotain etuseteleitä tai ruokalippuja?

Vierailija
2/25 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta löytyy varmaan jotain kuivakaapista,jauhoja,pastaa,puurohiutaleita? Mä joisin vettä kun sitä hanasta saa ja söisin puuroa,pakkasesta marjoja jos on, jos löytyy pastaa tai riisiä niin hakisin jonkun jauhelihapaketin sillä rahalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ei olisi tuota kolmeakaan euroa. S-tili on tyhjä, sen käytin edellisen kerran kaupassa käydessä, muita etuseteleitä tms. ei ole. Makaronia ja jauhoja kaapista löytyy sentään

T:ap

Vie kauppaan vanhat limsapullot. Onko s-ryhmän bonuskortille kertynyt rahaa? Tai onko käytössäsi jotain etuseteleitä tai ruokalippuja?

Vierailija
4/25 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hernekeitto-purkin tuolla saa, ehkä . Lainaa joltakin rahaa tai käytä visaa tms. harkiten. Leipäjonoon?

Vierailija
5/25 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa electronilla et voi, mutta muilla voit.Kestää päivän pari kuitenkin ennen kuin veloittavat sen tililtäsi.

Vierailija
6/25 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä missä asut leipäjonomahdollisuutta? Jos on, niin sinne vaan. Muuten kannattaa kattoo kaupassa tarkkaan mikä ollisi riittoisaa... Onneksi sulla on edes makaroonia. Olisiko sulla sukulaisia tai kavereita, jotka voisi jeesata vaikka tarjoomalla sulle sapuskaa ja sä kokkaisit sit heille, kun saat rahaa...Koeta kestää!

Vierailija
7/25 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunloppuun on mitä,alle viikko? Haet jauhelihapaketin ja hiutalepaketin. Teet ison satsin jauhelihamakaronimössöä,pakastat vaikka annoksina jos päiväys ei riitä ja muuten syöt puuroa. Kyllä ton ajan kestää vaikka kynsiä syömällä.

Vierailija
8/25 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku lihapaketti, mikä tahansa, lenkkiä, jauhelihaa, litra maitoa, kananmunia ja hiivapaketteja. Tee vkonlopuksi makaroonilaatikkoa, tee niin iso satsi että riittää, maitoa voit laimentaa vedellä tai voit tehdä jopa veteen.

Sitten leivot joka päivä sämpylöitä, jos on margariinia vielä kaapissa, hiiva siis kaupasta.

Me oltiin kerran 2,5 kk lähes tulkoon ilman rahaa, saatiin miehen vanhemmilta selviytymiskassi, mutta muuten koluttiin hyvin kaappeja.

Makaroonilaatikko on loistava, koska se ei paljoa maksa ja voi laittaa vaikka makkaraa sekaan ja lopputulos herkullinen.

Hyvin pärjäät. Sitten kun saat tilin, osta välillä jotain varastoon. Hernekeittopurkkeja tarjouksesta jne. Ensi kerralla kun tulee katastrofi, on jemmassa ruokaa.

Vierailija
9/25 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuu sitä paremmissakin piireissä......

Vierailija
10/25 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen päivähän on jo viiden päivän kuluttua.

Sen ajan elää vaikka pyhällä hengellä. Tai sillä makaroonilla.

Toinen asia on, jos pitäisi lapsia ruokkia.

Jos hirveä nälkä iskee niin tuppaa jonkun kaverin tai sukulaisen luo kahville.

Eiköhän siinä kahvin ohella jotain pientä särvintä ole. Tai voit ihan rehellisesti kertoa tilanteesi niin eiköhän joku lainaa rahaa tai kutsu syömään.

Vierailija
11/25 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itäkeskuksen citymarkeitssa on eurolla erilaisia tuotteita..

muuten tuolla kannattaa ehkä ostaa perunoita ja vaikka nakkeja/lihapullia ja hernekeittoa.

toivottavasti kaapista köytyy jauhoja ja puurohiutaleita, että voisit leipoa leipää.

Vierailija
12/25 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

_VOI_ saada raha-asiansa noin solmuun? En voisi olla, jos säästötilillä ei olisi aina muutama tonni hätävaraa.

Vierailija
13/25 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia eikä lapsilisiä ole eikä tule?

Vierailija
14/25 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereille en kehtaa tilannetta sanoa, koska monet ajattelevat juuri noin kuin tuo yksi vastaaja jota lainasin tuohon alle. Ja koska kuvittelevat että minulla menee hyvin enkä kehtaa tunnustaa ettei menekään. Tilanne meni solmuun kun ex-mies jätti kuukausitolkulla laskuja maksamatta minun tietämättäni, mm. vuokran ja minun puhelinlaskuni (johon olin antanut rahaa). Oli neuvotellut minulta salaa lisää maksuaikaa kaikkien tahojen kanssa, mutta ei koskaan maksanut mitään. Sen takia laskuja ehti kertyä aika kivasti useammalta kuukaudelta. Erohan siitä tuli ja nyt joudun maksamaan kaiken itse pois. ex ei maksa vaikka lupasi (yllätys). Nipin napin pysyn pinnalla ja yritän vältellä ulosottoon joutumista. Että näin siis menee asiat solmuun.

T:ap

_VOI_ saada raha-asiansa noin solmuun? En voisi olla, jos säästötilillä ei olisi aina muutama tonni hätävaraa.

Vierailija
15/25 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kyllä ainakin sitä makaronia saa vaikka kuinka ja voi sitä ilman lihaakin syödä. Lisämakua ja rapeutta saa paistamalla keitetyn makaronin pannulla. Siihen vaan ketsuppia jos on, ja nam.

Osta joku lihapaketti, mikä tahansa, lenkkiä, jauhelihaa, litra maitoa, kananmunia ja hiivapaketteja. Tee vkonlopuksi makaroonilaatikkoa, tee niin iso satsi että riittää, maitoa voit laimentaa vedellä tai voit tehdä jopa veteen.

Sitten leivot joka päivä sämpylöitä, jos on margariinia vielä kaapissa, hiiva siis kaupasta.

Me oltiin kerran 2,5 kk lähes tulkoon ilman rahaa, saatiin miehen vanhemmilta selviytymiskassi, mutta muuten koluttiin hyvin kaappeja.

Makaroonilaatikko on loistava, koska se ei paljoa maksa ja voi laittaa vaikka makkaraa sekaan ja lopputulos herkullinen.

Hyvin pärjäät. Sitten kun saat tilin, osta välillä jotain varastoon. Hernekeittopurkkeja tarjouksesta jne. Ensi kerralla kun tulee katastrofi, on jemmassa ruokaa.

Vierailija
16/25 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta jauhelihasta mieleen, että aamulla kaupasta saattaa lihoja löytyä -30% tai -50% hinnoin! Jos suunnitteilla oli väsätä makaroonilaatikko tms.

Vierailija
17/25 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunloppuun on mitä,alle viikko? Haet jauhelihapaketin ja hiutalepaketin. Teet ison satsin jauhelihamakaronimössöä,pakastat vaikka annoksina jos päiväys ei riitä ja muuten syöt puuroa. Kyllä ton ajan kestää vaikka kynsiä syömällä.

Vierailija
18/25 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii maksaa takasin. Mulla on ollut joskus itsellä hyvin tiukkaa ja tiedän mitä se on. Muakin autettiin silloin. Mielelläni laittisin omalta osaltani edes vähän hyvää kiertämään. Saisit sillä ainakin jotain halpoja peruselintarvikkeita.

Vierailija
19/25 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä turhempaakin porukkaa!

Vierailija
20/25 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hankala toteuttaa, mutta miten olis dyykkaus kaupan ruokaroskiksesta? Tosin sun tarvii ensin selvittää, missä semmosia on. Mulla ei oo tietoo ja tietty voi olla, että et kehtaa. :)

Kuivat herneet on kai halpoja ja niistä saa ainakin hirveen määrän soppaa! Resepti kannattaa ensin selvittää, mitä muuta siihen tulee, kun mä oon vähän huono näissä...

tsemppiä!