Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan subj. oikeiden vastustajista muuttanut asennoitumistaan?

Vierailija
26.03.2009 |

Tuli vaan mieleen, että mun mielestä aika monessa ketjussa on esitetty aika monta hyvää perustetta sille miksi subjektiivisen päivähoidon poistaminen ei ole tarpeelllista tai järkevää, ja että sen aiheuttamat toimenpiteet lähinnä aikheuttaisi byrokraattisen kaaoksen



eli onko kukaan av-mammoista muuttanut mielidettään?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä