Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gunvald Larsson

Vierailija
24.03.2015 |

Hot or not? Ylimielinen p*skiainen vai pohjimmiltaan kunnon kaveri? Mikä on suhteesi Gunvaldiin? :D

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gunvald on ihana, vaikka myös vähän kovanaama. :D<3 Aloin just kattomaan Beckejä, kun olin Ruotsissa kaverini luona kylässä kattomassa niitä. Rakastuin Gunvaldiin hahmona ihan heti ja toki myös se niskatuki-naapuri on aivan loistava hahmo. Ja Mikael Persbrandt on kyl todella hot ja karismaattinen. <3 Hän teki näyttelijänä ison vaikutuksen pari vuotta sitten kun katoin Invisible Heroesia, jossa hän oli mukana ja pakko myöntää että hän on siinäkin niin loistava. Ihan kaikkia Beckejä en oo vielä nähnyt, mutta oon myös samaa mieltä että se leffasarja ei ole mitään ilman Persbrandtia ja tämän esittämää Gunvaldia. Paras hahmo koko sarjassa. <3

Vierailija
62/64 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako muuten joku sanoa, miksi ihmeessä Gunvald oli 2 kauden alussa niin outo Alicea kohtaan :D Mutta joo, Gunvald on ehdoton lemppari!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti narsisti

Vierailija
64/64 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen muistikuva Beckin tyttärenpojasta, että olisi ollut tummaihoinen. Muistaako kukaan , kuka on sarjaa katsonut, samoin?

Toinen asia jonka muistan eritavalla, on Gunvaldin siskon lapsi. Muistaakseni oli tyttö, mutta Gunvaldin hautajaisissa oli poika äitinsä kanssa. Olenko ihan hakoteillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän