Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LASTEN KANSSA TURKKIIN???

Vierailija
24.03.2009 |

Kannattaako lasten kanssa matkustaa toukokuussa Turkkiin lomalle? Tytöt silloin 1,8v ja 5kk. Kertoisitko kokemuksistasi, kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kuin muutkin Välimeren kohteet. Toukokuussa on jo todella lämmin.

Itse olen ollut vuosia sitten Marmariksessa maaliskuussa (circus Finlandia: 2 äitiä ja 5 lasta 4-13v) ja 3 lapsen kanssa Fethiyessä toukokuussa. Ja 17 vuotta sitten kaikki oli huomattavasti alkeellisempaa eikä esim vatsatautia ollut kellään. Ruoka älyttömän hyvää!

Vierailija
2/5 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin toukokuussa 2vuotiaan kanssa.

Kannattaa ilman muuta valita joku hyvä all inclusive hotelli esim. me oltiin Belekissä Antalyan ja Alanyan välissä

Toukokuussa ei ole vielä liian kuumaa ja all inclusive hotelleissa **** tai ***** on ruoka sellaista että sitä voi pienillekin syöttää. Ruokaa saa koko ajan jostain eikä tarvitse laukata pitkin kyliä sitä hakemassa.

Esim. Kemeriä en suosittele pienille lapsille ikä Antalyaakaan. Alanyaan on huom 2 tunnin bussimatka, Belek on lähellä kenttää ja siellä on hyvä ranta ja rauhallista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä missä johonkin muuhunkin etelänkohteeseen esmes kreikkaan. Pienten lasten kanssa mun mielestä maata ratkaisevampaa on hotskun taso. Me käytiin turkissa finnmatkojen blue villagessa kun lapset olivat 1,5v, 4v ja 7v ja ihan rehellisesti voin sanoa että oli kokemistamme reissuista paras (vertailupohjana, kypros, kreeta, rodos ja portugali) Ruoka oli todella hyvää, ihmiset super ystävällisiä niin lapsille kuin aikuisillekin, hintataso ok. Ainoa mikä ärsytti oli basaarien tyrkyttäjät, mutta pakkoko sinne on mennä....

Vierailija
4/5 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei voi lapset olla ollenkaan.

Vierailija
5/5 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis noin pienten kanssa. Varmasti sairastuvat ,kokemuksesta puhun, Menkää ennemmin vaikka Kreikan saaristoon tai esim. Mallorcalle joka on aivan ihana paikka pienten lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän