Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~SYYSKUUN SYDÄMET~~ vko 13

24.03.2009 |

Heipä hei kaikille, huomasin ettei kukaan ollut aloittanut uutta viikkoa ja täsäs etsiskelin minne kirjoittaa.

Angelmom kyseli pahoinvoinnista, täällä jatkuu edelleen iltapäivä kello 15 jälkeen. Eli sen jälkeen velloo nukkumaan menoon asti, ja oksennus tulee liki päivittäin, mutta siltä osin helpottanut että aamupäivisin pystyy olemaan liikenteessä ja olo on suht normaali.

Täällä myös kuplintaa tuntunut, välillä vaikea paikantaa onko ilmaa suolistossa vai oikeasti vauvan liikkeitä. Maha on selvästi selällään ollessa toispuoleinen, eli vauva ilmeisesti tykkää olla vasemmalla puolella.

Eilen tuli vähän urheiltua, kävin uimahallissa uimassa 1000m, ja illalla veto oli aivan loppu- viimeiset 3 kuukautta on tullut vain makoiltua ja lähinnä oksennettua.

Angelmom: Voisitko pistää tänne vähän ruokavaliostasi infoa, kun kirjoitit että aloitit uuden "elämän" ja painoa sait pudotettua sen pari kiloa? Mulla nimittäin paino nousi juuri ennen raskautta liki 10kg lopetettuani viime kesänä tupakan polton, ja nyt tuntuu että kaipaisin neuvoja ruokavalioon, josta saisin vauvalle tarpeeksi ravintoa mutta liika lihominen jäisi vähemmälle...

Kaverin 2 viikkoista vauvaa tuli eilen hyssyteltyä, ja oli se niin ihanaa ajatella että itselläkin olis loppukesästä/syksystä semmoinen, vaikka välillä tuntuu että siihen on niiiiiiiiiiiiiiiin pitkä aika.

Choko 15+4

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinenkin uskaltautui kirjottamaan tänne... :)

Suffeli, mulla ihan sama juttu noitten kavereitten kans. Eipä oo juurikaan kuulunu enää mitään tietyistä kavereista.. on se vaan tosi harmi toisaalta et välit viilenee raskauden takia, kun ollaan niin pitkään jo tunnettu ja oltu aina tekemisissä. Eipä mulla ole kyllä ikäväkään siihen baareissa riekkumiseen, mut ois silti kiva olla niinku ennenkin. Oon vissii totaalinen tylsimys nyt :/

Ne kaverit taas joilla on jo omia lapsia pitää yhteyttä ja kyselee vointia. Niitten kans ollaanki enemmän oltu tekemisissä, mulla kun on eka raskaus ja kysymyksien tulva on mahdoton :)

Pakko vielä laittaa, on se muuten jännä miten tuli hirvee himo maksamakkaraan,hih!

Aurinkoista kevättä kaikille odottajille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla