Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Elokuiset Leijonanpennut vko 13 ***

23.03.2009 |

En huomannut pinoa, katsotaan nyt osasinko uuden aloittaa...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta Emmaljungan twin cerox kärryistä. Olivat meillä -05-07 käytössä ykkös kärryinä kun lasten ikäero on 1v5kk. Nyt ollaan myymässä pois kun ovat jo reilun vuoden varastossa olleet käyttämättöminä. Olen ollut niihin tosi tyytyväinen ja haikein mielin ne pois myyn.

Sokerirasitukseen menen tästäkin raskaudesta. Kahdesta ekasta olen myös ollut. Ei se niin kauhea ole, varsinkin jos pääsee lepäilemään.

Vierailija
22/33 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olekaan pitkään aikaan saanut aikaiseksi kirjoiteltua. Olo alkaa viimein olla parempi, enemmät oksentelut jäi kun 16 viikkoa tuli täyteen, mutta kerran, pari viikossa olen oksentanut vieläkin. Lisäksi seurana on iltaöklötystä. Nyt alkaa kuitenkin elämä voittaa ja raskaus viimein tuntua ihanalta! Ihan oikeasti nuo 20 ensimmäistä viikkoa saisi minun puolesta vaikka lailla kieltää... Nyt on jo ihanaa kun vauva oikeasti touhuaa mahassa ja isäkin tuntee liikkeet päältä, vaikka ylipainoakin on kolmesta edellisestä raskaudesta jääneenä. Ekasta ei jäänyt yhtään, tokasta muutama kilo ja kolmannesta melkein kaikki ?:|

Sokerirasitukseen joudun siis minäkin, vaikka kolmesta edellisestä ei arvot ole kertaakaan olleet koholla, tosin sokerirasitusta ei ole aikaisemmin tehty. Syynä kokeeseen ei ole niinkään ylipaino, kuin viimeisimmän vauvan koko (4,4 kg, 55 cm, itse olen 160 cm). Kuopus oli huomattavasti isompi kuin aikasemmat, tosin "pikkuherra" syntyi 41+6, joten EHKÄ ei olisi ollut niin iso jos olisi aikaisemmin syntynyt :)

Niin siihen ultraan, tänään oltiin ultrassa ja ihan hyvälle näytti kaikki! Ultraaja selitti tosi tarkkaan kaikki ja etsi sellaisiakin juttuja, joiden tarkistus tulee pakolliseksi vasta ensi vuonna, harjoittelevat kuitenkin jo nyt. Pikkuisemme vaan ei oikein tykännyt ultrasta ja meno oli sen mukaista... Liikkeessä oli koko ajan ja ei meinannut haluta kaikkia mittojaan näytellä, vaan piilotteli lantion pohjaan. Sukupuolta ei kysytty, kuten ei kolmesta edellisestäkään. Ennestään on tyttö ja kaksi poikaa, joten ihan sama kumpi tulee! Tyttö toivoo kyllä järkyttävän kovasti siskoa ja pojat veikkaa, isukki tuntuu hieman myös kallistuvan tytön kannalle. Laskettu aika heitti muutamalla päivällä aikasemmaksi, mutta eihän sitä tuollaisten erojen takia siirrellä. Herttaista oli myös vauvan "pohdiskelu" tai peukun imentä, toinen käsi oli jatkuvasti posken luona!

Toivottavasti Nalalla supistelut helpottavat. Myös minä pelkäsin esikoisesta (ja vähän edelleen) että vauva syntyy etukäteen, kun äitini on saanut kaikki meidät etuajassa. esikoinen ei selvinnyt ja itsekin synnyin 5 viikkoa etuajassa. Olen aika supistuherkkä ja esikoisesta lähtien olen joutunut liikuntaa rajoittamaan. Kuopuksesta supistukset alkoivat rv 12 (kuten nyt tästäkin) jaennen 20 viikkoa olin jo liikunta kiellossa. Pari viikkoa olin opetustöistä sairaslomalla ennen kuin jäin kokonaan kotiin rv28 paikkojen alettua pehmetä ja aueta. Lepo kuitenkin auttoi ja sitten kun supistuksia olisi saanut tulla, ei niitä kuulunutkaan... Nyt on siis muutoin sama tilanne, paitsi että määräaikainen työsuhde loppui jo ja olen siis kotona. Lenkilläkin olen vähän käynyt kun menen toooosi rauhallisesti, tosin 6 km on kyllä liikaa, meinsin joutua soittamaan miehen hakemaan kun supisteli jatkuvasti niin kovasti etten liikkeelle päässyt. Yritän nyt ottaa aika rauhallisesti, että selvittäisiin ainakin heinäkuulle, sinne asti kun pääsee, niin voihan se olla että taas ollaan kaksi viikkoa yliajassa...

Tulipas pitkä epistola! Kevätiloa kaikille teille muillekin odottajille!

Eleonora 20+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin siellä lääkärissä tänään näiden suppareiden ja paineentunteen vuoksi, ja valitettavasti oli jo supparit alkaneet vaikuttaa... Kohdunkaula oli lyhentynyt kahteen senttiin ja ihan pehmeä. Yllättäen se tarkoittaa näillä viikoilla saikkua... Jotenkin olin ihan varma et noi supistukset on ollu ihan harmittomia sit kuitenkin ja ihan turhaan huolehdin, mutta minkäs teet. Tietysti hyvä vaan että huomattiin ajoissa. Sain lähetteen kättärille jatkotutkimuksiin, parin viikon sisään pitäis tulla aika postissa, ja jatkossa kahden viikon välein lääkäriin tilannekatsaukseen.

Mag-gie: Heh, kiva kuulla että joku muukin tekee jo noita isompia hankintoja :)

Minäkin huusin netistä sängyn jo, lauantaina mennään hakemaan. Syöttötuoli tuli jo kaverilta ja mä jo laitoin sen keittiön nurkkaan odottamaan, vaikkei sitä aikoihin tarviikkaan :D Hieman kyllä luulen että tuo sänkykin tulee kasattua jo viikonlopun aikana, kun siinä on kiinteästi samassa hoitopöytä ja lipasto. Olis kiva laitella noita pusseissa pyöriviä vauvanvaatteita jo laatikoihin ja asetella pari pehmoa sängylle istumaan ;) Oli mulla esikoista odottaessakin kaikki tosi aikaisin jo valmiina, en oo niin taikauskoinen etten uskaltais. Ja on kuulemma hyvä kissankin kannalta laittaa sänky ajoissa valmiiksi niin ehtii oppia ettei ole sen paikka olleskaan :) Vaunutkin mä olen jo valinnut, mutta niiden ostaminen jää toukokuulle. Uutena meinaan hankkia mikäli miehen bonukset on samaa luokkaa kuin viime vuonna tähän aikaan, käytettynä sit jos tulee vähemmän. Talous vetää tiukille kun on nyt tätä saikkuilua, enkä mä nuija kuulu liittoonkaan, eli pitää odotella kelasta rahoja, ja se omavastuuaikakin on aika pitkä... (en ole vieläkään saanu sieltä saikkurahoja joulu-tammikuulta, hidasta on).

Mun piti pitää tänään kunnon megasiivouspäivä, mutta tuo lääkäri meinas että ei nyt sais rehkiä olleskaan. Ehkä mä yritän siivoilla ihan rauhallisesti vaan pikkaisen. Aurinkokin paistaa niin paljon et energiaa kyl olis, kunhan tuo masu vaan antais touhuta...

-Nala ja Peetu rv 21+1-

Vierailija
24/33 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittavaa, kun Nalalla oli paikat jo pehmenneet, ei muuta ku nyt otat lunkisti!! Onneks et kuitenkaan vuodelepoon joutunut vielä, näitäkin tapauksia kun on. Itse pidän sormet ristissä etten siihen koskaan joutuisi, liikunnallisena ihmisenä kun tuntuu että pää varmaan hajoaisi jo viikon jälkeen. Mutta minkäs teet, jos lääkäri käskee. Mielummin sitä antaa vauvan rauhassa kasvaa...

Mulle tuo huuto.net ei ole vielä ihan auennut, jotain olen katsellut mutta en ole uskaltanut vielä huutamaan. Kannattavaa se kyllä olisi. Äitiysvaatteetkin on niin tuhottoman kalliita käyttöaikaan nähden!

Mulla töitä enää neljä päivää tän päivän jälkeen, jee...

Mutta nyt iski hervoton vessahätä :) joten mentävä on..

Tolleroinen

Vierailija
25/33 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tai ainakin se siltä tuntuu. Viime odotuksessa olin työttömänä, joten aika tuntui matelevan, nyt teen10 tunnin päiviä viitenä päivän viikossa, joten illat menee lähinnä torkkuessa.

Viime odotuksen vietin raksalla, meidän taloa rakennettiin silloin ja ehdittiinpä vielä asuakkin useampi kuukausi ennen laskettua aikaa, joten sai kaikki paikat järjestykseen ennen synnärille lähtöä. Nurmikosta sen verran, että meillä laitettiin heti nurmikko, kun se vain oli mahdollista, sillä mitä pitempi kasvukausi ehtii olla ennen talvea, sitä paremmin se sinne "jää kiinni" ja lähtee kasvuun taas keväällä... tosin meille kävi sitten niin, että se oli vasta lähempänä syksyä kun nurmikko laitettiin ja talven aikana piha painui ( alusta oli liian pehmeä)... eli meillä on tänä kesänä nurmikon uudistus tulossa. Ja kun pieniä lapsia pihalla kulkee niin tehdään puolet kerrallaan. Heti aloitetaan, kun maa sulaa. Ehkä ois mennyt ongelmakohtien tasoittamisella, mutta parempaa jälkeä saa kun vääntää ja tasoittaa koko pihan.

Sisaruksille on ja ei ole kerrottu, eli isommalle(12v) on, mutta pienemmälle(2v) ei varsinaisesti. Jos vaikka sitten kesällä kun alkaa laitteleen vauvajuttuja esiin niin samalla selittelee, kun eihän pienet sitä sillälailla vielä edes ymmärrä. Meillä on tässä lähipiirissä vauva tulossa aiemmin niin menee ehkä hieman sekaisin sen asian kanssa.

Kiloja ei ole tullut kuten ennen...itseasiassa taidan olla lähtöpainossa taas. Luin jostain nettisivuilta just tänään, että normipainoisille voi tulla ihan reilusti 10-12 kiloa lisää painoa kun taas sitten jo ennestään ylipainoisille 6-8 kilon lisäys on ihan riittävä. ( Minä kyllä lopetan syömisen tietyn painorajan kohdalla!) Mutta mun edelliset raskaudet on olleet talvella ja lapset syntyneet keväällä, joten tilanne on ihan eri ja pelkäänkin nyt ihan toisenlaista lopputulosta... joku kun lupaili hellekesää :/ Makeaahan minä en edelleenkään voi syödä ilman pahoinvointia. Sokerirasitukseen olen kuitenkin menossa jo lähtöpainonkin vuoksi, ei siinä koskaan ole mtn löytynyt, mutta joka kerta olen joutunut siellä käymään. Ikävää tässä on se, että siitä tulee mulle palkaton päivä, koska en pysty sen jälkeen töihin, kun se sokeriliemi oksettaa ja voin pahoin yleesä loppupäivän. Oman lapsen hoito pitää kuiten järjestää jotenkin sillepäivälle.

Rakenneultra on vasta prin viikon päästä ja neuvolaankin on aika vasta huhtikuun puolen välin jälkeen.... tuli mieleen vaan muiden jutuista, että sisätutkimusta ei ole tehty tämän raskauden aikana kertaakaan. Sydänäänet on katsottu ultrien yhteydessä 4 kertaa, mutta ei ole edes yritetty kuunnella, istukka on edessä ja kohtu taaksepäin kallistunut, joten ei ne ole ennenkään kuuluneet näillä viikoilla, joten mitäpä sitä turhia yrittämään. Potkuja tuntuu toisinaan enemmänkin, mutta mä epäilen itse, että olen liian väsy ja siksipä tuolla masussakaan ei ole oikein kova meno. Tosin ultrissa on ollut sellainen vipinä, ettei nt ultran tekijä saanut edes mahdollisuutta pohtia mahdollista sukupuolta. Saas nähdä miten käy parin viikon päästä.

Mutta sellaista tällä kertaa... vielä toistaiseksi pitää/saa siis töitä tehdä, saa nähdä ultran ja neuvolan jälkeen... tosin mä tulen kyllä ihan mökkihöperöksi jos mun pitäis nyt jo työt lopettaa... ikävää kun työaikaa ei voi lyhentää :(

t.punkeli rv 19+3/4

(yhden tarkan laskurin mukaan tämän laskettu aika tuli 16. ja 17. päivän väliselle yölle, joten mikähän se nyt sitten olis se oikea laskettu aika ?)

Vierailija
26/33 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täälläkin on nyt rakenneultra takana ja kaikki oli pienellä mainiosti :) Pitkään ultraaja mittaili ja katseli ja hyvin päästiin miehen kanssa ihailemaan pientä polskijaa. Tyyppi piti jalkansa tiukasti ristissä, joten sukupuolta ei pystytty edes huvikseen arvailemaan, ja mehän ei sitä haluta etukäteen tietääkään. Kovasti kaveri siellä masussa melskasi ja temmelsi. Istukka on takaseinässä, joten ei ihme että alkoivat liikkeet tuntua jo aikaisessa vaiheessa. Koko vastasi viikkoja, sydän läpätti tasaisen kauniisti ja muutenkin asiat oli mallillaan. Tuli kyllä hyvä fiilis :)

Nyt en muiden juttuja osaa edes kommentoida, kun tulin uutisia kertomaan. Pitää palata uudestaan katsomaan onko mitä kommentoitavaa :)

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!

Penne ja pieni rv 19+1

Vierailija
27/33 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenne ultrassa kaikki ok,tänään käytiin. Kova meno oli hänellä päällä ja siksi mittaus oli pikkusen haasteellista ja sukupuolen arvelu oli hankalaa kun ei oikein meinannu näyttää joten aika epävarmaa on et kumpi sit tosiasiassa on tulossa. Siks ei meinata kertoa tutuille,jos kuitenkin arvaus menee pieleen.

Eikö täällä kellään ole tullu alkupainoon enempää ku max 4kg? Itelläni on pikkusen liikaa pamahtanu kiloja,liekkö reissun syytä jossa en miettiny mitä pistin ja paljonko suuhuni vai mikä on ollu syynä. 7.5kg!!! Milloin joutuu sok.rasitus testiin?

Luojan lykky et pari viikkoo sitten loppu huono olo,ainoastaan vatsa ei toimi ja on ihan pinkeä.

T:SurinaS ja 21+1

Vierailija
28/33 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vähän pinoa nostamaan, ettei tiputa jonnekin kauas.

Kamala lumisade ollut aamusta asti täällä pk-seudulla, mälsää. Esikoinenkin sairastaa ja olen kaksin kotosalla hänen kanssaan, kun mies on huitelemassa. Vähän tylsä päivä siis ja pitkä ilta tiedossa kipuilevan pikkuisen kanssa.

Nalalle piti tulla sanomaan tsemppiä noiden paikkojen pehmenemisen takia. Nyt vaan lepoa kovasti! Hyvä, että pääsit kunnon lääkärille.

Mag-gie mietti muuttoa ja työpaikka-asioita. Toivottavasti kaikki järkkääntyy!

Ja moni oli jo käynyt rakenneultrassa, hyviä uutisia kaikilla :)

Mieliteoista oli puhetta, itsellä ei tässä raskaudessa ole ollut mitään erityisempiä mielitekoja. Korkeintaan koko ajan vaan nälkä. Ja makeaa tekee taas kauheasti mieli. Esikoista odottaessa oli jaksoja, että eka teki mieli kaurapuuroa, sitten appelsiineja, luumuja jne. Nyt ei ole tuollaista ollut havaittavissa. Paitsi maitoa juon kyllä tosi paljon nykyään.

Tänne ei sen kummempaa, taidan lähteä tekemään ruokaa, kun esikoinen on päikkäreillä.

Masussa pieni molskii jo kovasti päivittäin, tänä aamuna oli hauskalla "kerällä" tuossa mahan sivussa. Maha pönkötti hauskasti yhteen suuntaan :)

Penne ja pieni rv 19+2

Vierailija
29/33 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla rakenneultrassa käyneillä oli hyviä uutisia, hienoa. Itse menen ensi tiistaina ja odotan sitä kovasti. Liikkeet ei vieläkään tunnu kunnolla, tosi hentoja hipaisuja ja tosi harvoin.

Huimaus: mä haluaisin istuttaa nurmikon jo heti keväällä. Meillä on jo piha tasotettu vain multa puuttuu päältä, ja tarkoitus olis keritä se laittamaan heti kun mahdollista. Olis sitten kivempi asustellakin kun vois jo ehkä loppukesästä tapsutellakin pihassa.

Tolleroinen: mä ostin jo ne Phil&Tedsit ja olen niitä kokeillut kahdella lapsella. Hyviltä tuntuu ja mikä parasta menee ihan tosi pieneen tilaan. Mahtuvat tosi hyvin myös mun pikkukippoautoon ja tilaa jää vielä muillekin tavaroille. Ei siis tarvi uutta autoa ihan vielä ostaa, tosin ei nyt olis kovin varaakaan.... Ainut mikä niissä mietityttää on kankaan puhtaanapito, jalkatilatkin on samaa kangasta kuin muut osat.

Mag-gie: kyllä sä uudelta paikkakunnalta äkkiä uusia kavereita saat kunhan vaan itse olet aktiivinen. Olitko muuttamassa Nokialle? (muistinko oikein?) Jos olit niin täällä on tosi kivoja kerhoja, joissa voi käydä vauvankin kanssa ja sitten on vielä Nokianmammat nettisivusto, joilla on tosi aktiivisia kirjoittajia ja voi käydä puistotreffeillä ym.

Nala1983: jaksamista suppareiden kanssa. Nyt järki käteen ja lepäämään, mun mielestäni kannattaisi nyt vaan huilia muutama viikko ja olla tekemättä mitään. Nyt jos synnytys käynnistyisi, ei vauvalle taitaisi käydä hyvin. Pirteää mieltä, hanki vaikka sun lempisarjojen tuotantokausi dvd-bokseja ja katsele niitä. Voimahaleja!

Itselläni on vaikea anukkua, kun asentoa ei meinaa enää välillä löytyä. Herään usein siihen, että mahaan sattuu kovasti ja oksettaa ihan hirveesti. Johonkin sisäelimeenkö sitten jo nyt painaa? Onko kokemusta? Yks yö tuli myös tosi kipee suppari, joka kesti aika pitkään, onneksi niitä ei ole sen jälkeen tullut. Aiemmissa raskauksissa kipeet supparit on alkaneet vasta kun synnytyskin.

Olen nyt myös herkutellut liikaa. Namit ja juustot maistuvat liian hyville. Mies toi myös työmatkalta pastoröituja juustoja hirmuisen valikoiman ja niitä ollaan ahdettu oikein urakalla suolakeksien kanssa jo kaksi iltaa. Järkevää joo, ovat tosi rasvaisiakin.

Terkut kaikille

äiti04ja07, rv 20 poks,poks

Vierailija
30/33 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on valoisaa nyt kun kelloa siirrettiin! Miten ihmeessä sitä saa ajoissa itsensä nukkumaan?!?

Kävin tyttären kanssa kävely/pyöräily lenkilä. Matkavauhtiin saa olla tyytyväinen 5 km ja vajaa tunti. Kyllä kummasti pisti ramasemaan kun käytiin vielä saunassa. Ehkä se uni tulee ajoissa ; ) kaikille. Mies väki oli lentsikkaa lennättämässä reilu parituntia.

Masuasukki "Paavoliina" oli eilen kovin vilkas. Edessä oleva istukka vaan vaimentaa liikkeitä sen verran että lapset tai mies ei oikein pääse vielä liikkeitä tuntemaan. Jos oikein sivulle monottaa niin sitten tuntuu hyvin.

Torstaina on taas neuvola. Hieman hirvittää nousta vaa'alle... Jos nyt sais painoa pysymään kurissa kun ilmat suosii lenkkeilyä. Lähtöpainoa oli sen verran reilusti ettei sitä tarvittis tulla 10 kg enempää koko aikana.

Jaahas eipä mulla muita turinoita nyt olekkaan...

Kaikille hyviä vointeja ja supisteluista kärsiville lepoa ja lepoa ettei liian aikaiste vauva tule maailmaan.

Rv 21+3

Vierailija
31/33 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn minäkin tähän pinoon. Minulla on rv 20+5 ja rakenneultra olisi ensi maanantaina(ihanaa). Minulla on 2 lasta jo ennestään 01ja 07. Tämä raskaus on sujunut hyvin, mitä nyt alussa meinasi väsymys iskeä, mutta kun aloitin rautatabletit niin johan helpotti sekin, hb oli jotain 105. Painoa on mulla kertynyt noin 2kg oman vaakan mukaan, neuvola kun on vasta ensiviikolla sekin. Minäkin oon lihonut edellisissä raskauksissa melkein 20kg, painoa on tullut varsinkin loppuvaiheessa tosi paljon. Loppuraskauksissa on ruennut nestekertymään sormiin, nilkkoihin ja naamaankin, viimeksi epäiltiin jo raskausmyrkytystä, mutta onneksi ei sitä tullut. Mukavaa odotusta :)

Vierailija
32/33 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan taas kaikille pitkästä aikaa.

Kovin on jäänyt kirjoittaminen, kun töissä menee aikas pitkään ja sitten ollaan saatu miehen ja pojun kanssa kiertää rautakauppoja etsimässä laattaa ja laminaattia yms. Muuttoa tehdään mekin uuteen omaan taloon, pitäisi valmistua (toivottavasti...) parin viikon päästä ja sillon pitäisi muuttaakin. Toisaalta kauhistuttaa, vaikka ihan suht lähellä olevaan kaupunkiin muutetaankin. Toisaalta varmaan ihanaakin... Toi nurmikonistutusasia on muakin mietityttänyt (siis justiin vauvasivuille sopiva aihe =) )

Viime viikolla meilläkin oli rakenneultra ja kaikki näytti olevan kunnossa. Kokokin vastasi viikkoja hyvin. Painoa on mullekin tullut - paljon (hups..) Mutta onneks lähtöpaino oli vaan jotain 53, nyt tullut varmaan kohta neljä-viis kiloa. Kotona ei ole vaakaan, joten odottelen kauhulla seuraavaa neuvolaa. Ei vais, saahan sitä painoa hiukan tullakin. Esikoisesta tuli reilu suosi sitten vain 9 vai 10kg, saa nähdä tuleeko nyt reilusti enempi vai hidastuuko tämä nousu jossain vaiheessa. Mutta enpä viitsi joka grammaa murehtia :)

Me ollaan kerrottu jo vauvasta pojalle. Sepä vaan ei ymmärrä yhtikäs mitään (heheee!), sen verran pieni vielä on.

Onkos muilla jo tullut kovasti liitoskipuja ja lantiolle kipuja? Hyvä, kun pääsin tänään liikkeelle. Sattui lantioon ja häpyliitokseen ja jonnekin tuonne alapään liitoksiin niin... reippaasti. Kai tämä kaks perättäistä raskautta sen tekee.. Mullahan oli kohdunsuu auki sentin verran sekä viikoilla 12 että 17, onneks ei ollut edennyt ja kanava kiinteä ja täysmittainen. Nyt vaan aina miettii, tekeekö nää rasituksessa tulevat supistukset tuhojaan... Tosin eivät tehneet edellisessäkään raskaudessa, onneks. JOllain oli jo paikat pehmenneet. Koita oikeesti levätä muutama viikko ihan kunnolla ja katso jos painontunne häviää ja pääset paremmille viikoille ja kohdunsuuntilanne pysyis samana (no juu, mäkin paras neuvomaan). Mutta ihan ammattini puolesta voin sanoa, että erityisesti toi paikkojen pehmeneminen kannattaa ottaa ihan tosissaan! Sitten kun viikkoja on enempi ja nähdään, ettei tilanne etene, voi taas ottaa huolettomammin.

Ei ole tarkoitus pelotella, harvoinhan mitään käy, mutta ettei vaan satu omalle kohdalle.

Mutta nyt nukkumaan, että jaksaa aamulla taas töihin...

Floora

Vierailija
33/33 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painontunteesta...Mulla ollu nyt hirveesti painontunnetta:( Pitäskö siitä huolestua jos supistuksia ei oo? Tai no välillä on supistuksia, mut ne ei oo ollenkaan kivuliaita. Mulla oli hirveesti enneaikasia supistuksia myös ekassa raskaudessa mut ei ollenkaan tällasta painontunnetta...Toivottavasti piakkoin ois seuraava lääkärikäynti. Neuvola on parin viikon päästä.

Tuplavaunuista...Onkos kellään kokemuksia Herqules twin raptor spin-vaunuista (kirjotinkohan oikein)? Täällä oli muistaakseni useempi joilla on tuplarattaiden hankinta edessä. Ihastuin jotenki noihin kyseisiin vaunuihin kun vaikuttavat suht kapeilta ja pieneen tilaan meneviltä. Käytettynä yritän niitä bongata huutonetistä tai jostain muualta...

Eipä muuta tällä kertaa...Vauva myllää mahassa ihan hurjasti:) Esikoinen oli samanlainen myllertäjä.

Neppe rv 21+1