Lue keskustelun säännöt.
onk täällä ketään
23.03.2009 |
joka menossa tai jo ollut läskileikkauksessa? Ite oon menos kuukauden päästä...
Kommentit (2)
gastric bypassiin.Maksaa sen mitä sairaalas yö muutenkin (n.25e/yö) ja n.70-100e ite leikkaus sitten...yksityisellä maksais n.10000e
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta kiinnostais tietää, minkälainen leikkaus on kyseessä ja paljonko maksaa?