Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuulimunako?

Vierailija
11.03.2009 |

Olin tänään lääkärissä alkuraskauden ultrassa. Viikkoja vasta 5+4 (neuvolasta sain ajan näin varhain...)ja lääkäri antoi tuomion tuulimuna. Näkyi vain ruskuaispussi ja jotain epämääräistä. Yhden tuulimunan aikaisemmin kokeneena tämä alkanut raskaus on oireiltaan aivan erilainen. Eka tuulimuna ei oireillut viikkoon 8 mennessä mitenkään ja silloin todettiin tuulimunaksi.Voiko samalla henkilöllä tuulimunat olla ihan erilaisia? kokemuksia kellään?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän