Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavat-kengät nettikaupasta?

Vierailija
23.03.2009 |

Mikähän nettikauppa myy ruotsalaisia Kavat-kenkiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene osoitteeseen http://kavat.ebutik.se niin pääset suoraan kavatin nettikauppaan.

Halpa kruunu auttaa, saat tosi halvalla hienot kengät, lähes puoleen hintaan suomalaisiin nettikauppoihin verrattuna, eivätkä postikulut päätä huimaa. Ja todella nopea toimitus, minä tilasin marraskuussa maanantai-aamuna, tulivat torstaina. Maksettava Visalla. ERÄS PARHAIMMISTA NETTIKAUPOISTA POHJOISMAISSA!

Vierailija
2/7 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä noin turhamainen, että ruotsalaiset kengät pitäisi tilata? Käy paikallisessa kenkäliikkeessä ( ei missään marketissa) ja osta kunnon kengät. Minä ainakin maksan sen 5€ enemmän paikalliselle kauppiaalle kuin ruotsalaiselle tehtaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin mieluiten Suomessa valmistetut kengät, mutta niitä ei taida löytyä? Eikös Kavatit tehdä vielä Ruotsissa? En haluaisi ostaa Kiinassa valmistettuja kenkiä.

Vierailija
4/7 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäviä, vahvasta nahasta valmistettuja kenkiä, joissa hyvä lesti. Ja lesti tosiaan hyvin suomalaiseenkin jalkaan sopiva. Kiitos nettikauppavinkistä

Vierailija
5/7 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/7 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastataan nyt tähän kun itse etsiskelin pojalle Kavat-kenkiä kokoon 25. Hänelle ei ole sopineet kuin Tepsut ja Kavatit tähän mennessä. Muut kengät liian matalia. Olen ehkä hieman turhamainen, mutta Kavatit ovat huomattavasti paremman näköisiä kuin Tepsut. Vähän panostusta sunnitteluun suomalaiset! :)

Joka tapauksessa aiemmin ostettu Kavatteja Stockalta, mutta siellä koot loppuvat jostain kummasta syystä 24:ään.

Kavatteja löytyy Suomesta netikaupasta: www.brandos.fi

Esim. Kavat: Obelix, Hinta: 69 €

Obelixit kavat.ebutik.se:sta hintaan 649kr = n.59e

Vierailija
7/7 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, huomasin ettei tuo brandos nyt ihan suomalainen ole...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä