Kaunis nainen, millaista erityiskohtelua saat ulkonäködi vuoksi
Kommentit (242)
Mitä mielenkiintoisimmilla tavoilla ilkeilyä kateellisilta ja vaatimattoman näköisiltä / vain perusnäteiltä naisilta.
Minun ei tarvitse kuin olla paikalla, niin pelkät kasvoni jo saavat naiset raivon valtaan.
Että näin kirjoitti:
Kaikkialla kohdellaan ilkeästi, työpaikoilla, koulutuksissa, seurakunnissa. Vähintään suljetaan porukoiden ulkopuolelle, supatellaan ja kyräillään, valheita ja paskaa levitellään selän takana, tai ollaan jopa avoimen vihamielisiä ja ilkeitä, pyritään savustamaan ulos paikoista kuin paikoista.
Yleensä kukaan ei halua tutustua paremmin, leimataan ulkonäön perusteella huoraksi, bimboksi, ylimieliseksi, tyhmäksi, kusipääksi, narsistiksi, liitä tähän kaikki omat stereotyyppiset kauniisiin naisiin kohdistamasi ennakkoluulot...
Sekään ei auta, että oikeasti on ystävällinen, hauska, älykäs, lahjkas, karismaattinen, kaikinpuolin hyvä tyyppi - sen pahempihan se vaan on muiden naisten mielestä ja sitä enemmän kateellisia kaikki muut naiset ovat! Eivätkä sitten kestä olla missään tekemisissä "täydellisyyden" kanssa.
Ystävyys ja kaveruus miestenkään kanssa ei onnistu, koska nämä aina ihastuvat ja haluaisivat enemmän, ja sitten ottavat etäisyyttä kun eivät suhdetta voi kanssani saada, itseään suojellakseen, ymmärränhän sen. Ja itseäkin alkaa ärsyttää, kun muka "kaveri" mies ihan selkeästi kuolaa ja yrittää jotain muuta, ei se ole mitään kaveruutta/ystävyyttä se.
Ulkonäöllä ei työpaikkoja saa, päinvastoin kaikkialle pyritään valitsemaan helposti lähestyttävän näköisiä ihmisiä, tai tavallisennäköiset, rumat ja lihavat naiset pyrkivät valitsemaan työpaikoille itsensä kaltaisia naisia - kaikkihan pitävät itsensä kaltaisista ihmisistä + rasvapallojen ja rumilusten ei tarvitse näiden läsnäollessa tuntea katkeraa kateutta vertaillessaan itseään näihin.
Miehetkin valitsevat työpaikoille mieluiten miehiä tai tavisnaisia, parrunpystyttäjät ovat uhka mielenrauhalle ja perhe-elämälle, ei semmoista tuskallista himoa ja jokapäiväistä stondista, saati palavaa rakastumista työkaveriin kestä eikä halua kokea kukaan, mitä todella kaunis nainen saattaa työpaikalle tullessaan miehelle aiheuttaa...
Monet miehetkin itseasiassa kohtelevat kauniita naisia tylysti, jopa ilkeästi, koska himoitsevat näitä, mutteivät usko omaavansa tsänssiä, niin sitten sitä naisvihaa puretaan kaunottariin.
Että se, että kauniiden naisten elämä muka on helpompaa, on ihan vaan illuusio, joilla rumiluksia pyritään manipuloimaan kateellisiksi ja aiheuttamaan heille kärsimystä, ja kaunottarille myös, kun nämä sisäisesti ja ulkoisesti rumat oliot purkavat kaiken pahansuopaisuutensa meihin kaunottariin aina kun vain mahdollista!
Hyvä ulkonäkö auttaa saamaan töitä ainoastaan malleilla, misseillä ja Hollywood-tähdillä. (Eihän Suomenkaan mediassa, sarjoissa ja elokuvissa esiinny ainuttakaan TODELLA kaunista naista, parhaimmatkin ovat korkeintan vain naapurintyttömäisen sieviä.) Muilla aloilla ja elämän osa-alueilla todellinen, suuri kauneus aikaansaa ainoastaan suunnattomia vaikeuksia ja vastuksia, suuria ennakkoluuloja ja ilkeitä kateuden aikaansaamia hyökkäyksiä kaunista ihmistä kohtaan.
Laita kuva, niin nähdään oletko oikeasti niin "todella kaunis" kuin luulet vai johtuvatko kohtaamasi vastoinkäymiset jostain muusta viasta sinussa itsessäsi, käytöksessäsi tai asenteessasi, jota kieltäydyt näkemästä.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Miehet kehuvat kadulla, ja pyytävät treffeille kun olen vain hoitamassa asioitani vaikka kaupungilla. En ole muuta huomannut.
Minulle kauneus on ollut aina kirous. Ahdisteltu koko elämä jostain 12-vuotiaasta asti ja vieläkin 50 veenä tulee postia nuorilta miehiltä.
Miehet pokasivat minua baarissa vaikka olivat varattuja ja kertoivat sen vasta aamulla. Jäin aina yksin. Kaikki sain iskettyä (jopa julkkiksia) kenet halusin mutta kukaan josta olin kiinnostunut, ei jäänyt - he valitsivat yleensä sen tavallisemman näköisen!
Miehet kertoivat minulle etteivät halua olla kanssani koska "kaunis nainen aina pettää".
Monet perusnaisiksi itseään väittävät ovat tässä ketjussa kertoneet saavansa erityiskohtelua (ovien avaamista, hymyilyä, auttamista) miehiltä ja väitäneet että kaikki naiset saavat hyvää kohtelua. Luulen, että näiden kommentoijien täytyy olla vähintäänkin aika kauniita, vaikkeivat sitä myönnäkään, kun kerran hyvää kohtelua saavat.
Minä olen oikeasti sellainen perusnainen, en ruma enkä kaunis. Sen sijaan olen niin tavallinen, etten jää kenenkään mieleen. Enkä ole saanut varsinkaan miehiltä koskaan elämäni aikana mitään huomiota. Olen täydellisen näkymätön.
Kauniiden tai edes nättien naisten on mahdotonta ymmärtää, millaista on olla vastakkaiselle sukupuolelle täysin näkymätön. Sellaisia miehiä, jotka olisivat kaikille kohteliaita ei ole olemassakaan. Kohteliaisuudelle on aina jokin syy useimmiten naisen ulkonäköön liittyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa eron kun olen nyt lihava!
Kukaan ei vilkuile kadulla ja muutenkin tuntuu että olen ilmaa vaan :(
Viihteellä kyllä saan edelleen huomiota, miehet tarjoaa juomia ja tulee juttelemaan ja kehumaan.
En vaan arkena halua käyttää korkokenkiä ym.
Hoikkana miehet tulivat iskemään kadulla, olen myös päässyt ilmaiseksi bussiin monta kertaa! Joskus oikein huvitti kuinka sekaisin miehet menee kauniin naisen lähellä :D
Positiivista tässä rumentuneessa ulkomuodossa on se että naiset ovat mukavia!
Hoikkana ja kauniina todellakin maailma näyttäytyy erilailla. Olen havainnut saman , lihavana ja rumana, moni muuttuu näkymättömäksi.
Toki naiset eivät
On maksettu vuokria, saanut työpaikkoja, maksettu laskuja, ostettu uusia kännyköitä, kannettava, annettu rahaa kun sanoin lähteväni ostoksille.. autokoulu, .. onhan näitä.
Nyt mun mies haluaa ostaa omakotitalon mihin muutettaisiin yhdessä kyseli jo millainen ja merenrannalla löytyi. Maanantaina mennään katsomaan.
. Ollaan tunnettu vasta pari kk..
Vierailija kirjoitti:
On maksettu vuokria, saanut työpaikkoja, maksettu laskuja, ostettu uusia kännyköitä, kannettava, annettu rahaa kun sanoin lähteväni ostoksille.. autokoulu, .. onhan näitä.
Nyt mun mies haluaa ostaa omakotitalon mihin muutettaisiin yhdessä kyseli jo millainen ja merenrannalla löytyi. Maanantaina mennään katsomaan.
Taas inselimies kertoo, millaista hänen elämänsä on kauniina naisena :D
Vierailija kirjoitti:
En lukenut loppuun, mutta teille kauniille naisille haluan sanoa tämän rumiluksena: En vihaa teitä, mutta en ikinä uuskalla hakeutua itse seuraanne, koska ajattelen, ettei teillä olisi.mitään syytä miksi haluaisitte viettää sekuntiakaan aikaa tällaisen ruman ja tylsän palleron kanssa. Monet ystäväni ovat kaunottaria, mutta he ovat kaikki tehneet aloitteen meidän ystävyyden alkaessa.
Looginen juttu, kauniit naiset eivät tarvi radalle mukaan lähtiessään itseään kauniimpia kilpasiskoja.
Se oli aika kummallista pienenä lapsena kun ei yhtään tiedostanut omaa ulkonäköään ja jotkut kehuivat kauniiksi. Silloin ei ollut kännyköitäkään ja jatkuvaa valokuvaamista eli en nähnyt paljon kuviakaan itsestäni. Valokuviakin oli hyvin vähän ja kameralla kuvattiin ehkä muutaman kerran vuodessa. Kotona ei ollut isoja peilejä, oli vaan tyyliin vessan peili, johon en ylettynyt katsomaan. En siis juurikaan ymmärtänyt mistä ne aikuiset puhuivat, jotka kehuivat ulkonäköäni ja piirteitäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas inselimies kertoo, millaista hänen elämänsä on kauniina naisena :D
Ok. Ihan miten vaan. Tälläistä mun elämä nyt sattuu olemaan. On ollut AINA. Kiitos äidille, hyvät geenit!
No vähänkö kannattaisi olla normaalipainoinen ja hyvännäköinen nainen? Läskiys on tasan tietoinen valinta, kuten siitä uliseminenkin.
Miehen kaverit luulevat, lähden kenen mukaan vaan. En tosiaan lähde minulla on myös hyvänäköinen mies.
En tiedä, koska en tiedä millaista kohtelua muut saavat. Vain yksi tulee mieleen eli saan aika usein alennusta, muut eivät ehkä saa? Siis kaupoissa, missä on miehiä myyjinä ja jos ovat siinä asemassa, että voivat antaa alennusta.
Olen saanut kaikki hakemani työpaikat, seuran saaminen sinkkuna oli helppoa. Nyt olen jo keski-ikäinen, mutta miehet ovat edelleen minulle tosi ystävällisiä ja mukavia, rientävät apuun aina, kun tarvitsen. Nuorena kyllä ahdisteltiin, ei ikinä saanut kävellä kadulla yksin rauhassa. Monet miehet yrittivät väkisin lyöttäytyä seuraani eivätkä uskoneet millään, vaikka sanoin, ettei kiinnosta. Poikaystävien kaverit ja omien ystävien poikakaverit yrityivät iskeä. Kaupan myyjä lähti joskus perääni ja pyysi treffeille. Jotkut miehet tunnustivat vasta aamulla olevansa varattuja. Löysin onneksi ihanan miehen, joka edelleen kehuu usein minua nätiksi ja hoikaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut kaikki työpaikat, joiden haastatteluissa olen käynyt. Baarissa tarjotaan, täydessä bussissa annetaan istumapaikka, saan tavaroita ja vaatteita joskus ilmaiseksi. Miehiltä saan paljon huomiota ja flirttiä. En tiedä johtuuko nämä kaikki pelkästään ulkonäöstä.
No ei työpaikkoja saada kauneudella.
Miksi ulkonäön vuoksi saisi / odottaisi saavan erityiskohtelua? Odotatko saavasi ja meikkaat ja laittaudut saadaksesi erityiskohtelua? - Olen luullut, että tämä tehdään omaksi iloksi ja tietyssä tilanteessa työn ehdoilla.
Kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia. Tämän pitäisi olla kaikkien tiedossa.
Kerran kokonainen juna hidasteli minun vuokseni, että kerkeän vaihtaa siihen junaan, enkä myöhästy ensimmäisenä työpäivänä.
Minua on pyydetty treffeille kaupassa, kun olen ollut meikittä ja toppavaatteissa ostamassa vauvan ruokaa.
Huomaan edelleen usein, että miehet tuijottavat.