Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi kysytään saanko mitään
22.03.2009 |
muuta sosiaalietuutta liiton sähköisessä jatkohakemuksessa?
ei kai siihen muut etuudet vaikuta? saan 780€ liitosta ja olen hakenut muitakin etuuksia työttömyyden vuoksi
lopettaako ne liiton rahan maksun jos saaa muitakin etuuksia, kuten asumistukea ?
vai onko se vain perustieto?
Kommentit (3)
Mutta esim. kotihoidontuki vähennetään päivärahasta jne. Siksi sitä kohtaa kysytään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meillä ei lapsia, joten asumistuki ei kai sitten vaikuta
Alue: Aihe vapaa
ei vastaavaa tilannetta?