Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermostuinko miehelleni turhasta?

Vierailija
21.03.2009 |

Pyysin mieheltäni torstaina, jos tänään illalla syötäisiin yhdessä hyvin, juotaisiin viiniä ja pelattaisiin jotain lautapeliä. Illemmalla voitaisiin käydä lähibaarissa. Teemme tällaista parin kk:n välein ja se on kummastakin mukavaa, juodaan pienet pöhnät ja jutellaan asioista. Miehelleni suunnitelma sopi.

Aamulla mieheni sanoi, ettei sittenkään viitsi juoda, ettei huomenna ole krapula. Sanoin, että ok, ei tarvitse jos ei halua.

Iltapäivällä mies soitti (olin kaupungilla), että meneekin kavereidensa kanssa ensin saunomaan ja sitten baariin. Tiedän, että tällaisesta seuraa huomenna kaksi kertaa pahempi krapula kuin illasta minun kanssani.

Hermostuin miehelleni asiasta. Koetin rauhallisesti selittää, mistä ja miksi hermostuin. Mies ei tajunnut asiaa ollenkaa. Se lähti tunti sitten sinne saunomaan. Mulla on punkkupullo kaapissa ja mietin, juonko vai enkö.

Harmittaa. Ja ärsyttää, kun mies ei tajunnut mun harmitusta ollenkaan. Hermostuinko siis turhasta teidän mielestänne?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin palauttaa mieheni maineen:-)

Mies tulikin kotiiin saunaillasta, pelattiin muutama peli, tuli pienesti humalaan ja nyt ollaankin jo kotona.

Ihana mies mulla! Ja joskus auttaa rauhallinen keskustelu ennemmin kuin nalkutus.

ap

Vierailija
2/14 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikamies parisuhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että puhuu sivistyneesti tarkoita, ettei ole tiukka! Mä en oo koskaan kiroillut mun miehelle, eikä se mulle, ja kyllä me kunnioitetaan toisiamme ja ymmärretään muustakin kuin naama punaisena kiroilusta.

Mun mielestä vaikuttaa siltä, että apn ja miehensä suhde on varsin mukava ja kunnioittava, ja mies ei varmaan tajunnut miten tärkee peli-ilta olis ollut ap:lle. (paitsi miettimisen jälkeen ilmeisesti) ap varmaan aatteli, että selvittää seuraavana päivänä kunnolla sen miten otti aivoon koko touhu, turha sitä tosiaan on puhelimessa alkaa huutaa.

Ihan ekaksi iso halaus. Miehesi teki törkeästi.

Mutta.

Jos sinä et koskaan edes korota ääntä ja sano että "h****tin äijä, arvaa v****ttaako s****tanasti kun teit tuollaisen tempun, mä haluan meille yhteistä aikaa ja olen nyt tosi v*****ntunut" niin ei sinun miehesi tajua että on tehnyt jotain väärin. Ei se auta että sinä nätisti hymistelet asiaa ja koitat selittää harmistumistasi jos se tulee tyyliin "voi kuule kulta, minua nyt hieman harmittaa tuo käytöksesi koska olisi ollut ihan mukava viettää aikaa kanssasi".

Dr Phil sen sanoo hyvin: ihmiset käyttäytyvät sinua kohtaan juuri niin kuin olet opettanut heille että he voivat käyttäytyä". Älä ole enää tossukka vaan lyö välillä jalkaa maahan niin että kuuluu. Ei aina, ei usein, mutta edes joskus.

Vierailija
4/14 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi teki sinulle oharit. Ärsyttävä äijä.

Vierailija
5/14 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törppö mies sulla :-(

Vierailija
6/14 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuo nyt aika selvä viesti, ettei se krapula ollutkaan muuta kuin tekosyy. Kun parempaa tekemistä/seuraa löytyi, niin eipä paljon takuuvarma krapula mietityttänyt...

Vierailija
7/14 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunailloissa, meillä mies käy niin harvoin että tossa vaiheessa olisin toivottanut vaan hyvää iltaa.

Meno kavereille on voinut tulla yllätyksenä, mutta sinä olet ja pysyt miehen rinnalla :)

Vierailija
8/14 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muuten ihan kannustankin noita poikien iltoja, kun tiedän miehen niistä tykkäävän (ihan niinkuin minäkin ajasta tyttökavereiden kesken). Tuossa vaan aika selvästi tehtiin vaimolle oharit. :/

Vierailija
9/14 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ensin lupaa viettää aikaa vaimonsa kanssa, sitten peruu ja lähteekin kavereidensa kanssa. En olisi tuollaisen kanssa joka ei minua arvostaisi ollenkaan.

Vierailija
10/14 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä itsekään niihin hinkua

Vierailija
11/14 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunailloissa, meillä mies käy niin harvoin että tossa vaiheessa olisin toivottanut vaan hyvää iltaa.

Meno kavereille on voinut tulla yllätyksenä, mutta sinä olet ja pysyt miehen rinnalla :)

Mies oli just eilen illalla toisten kavereiden luona, tosin ei juonut koska oli tänään aamulla töissä. Toissa viikonloppuna oli mökkiviikonloppu yksien kavereiden kanssa.

Joskus haluaisin yhteistä aikaa, muttei sitä miehen aikaa tunnu mulle löytyvän.

Mä muuten toivotin miehelleni hauskaa iltaa. Itsestäni oli lapsena aina ihan kamalaa, kun äiti murjotti isän menoista. Enkä mä huutanut miehelleni tms. Sanoin vain, miksi harmittaa ja sanoin, että kurja temppu mua kohtaan. Joskus tuntuu, että saiskohan huutamalla tai nalkuttamalla parempia tuloksia kuin mun rauhallisella tyylillä.

ap

Vierailija
12/14 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ei tarvii kattella miehenkään naamaa koko sunnuntai päivänä

Vierailija
13/14 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi iso halaus. Miehesi teki törkeästi.

Mutta.

Jos sinä et koskaan edes korota ääntä ja sano että "h****tin äijä, arvaa v****ttaako s****tanasti kun teit tuollaisen tempun, mä haluan meille yhteistä aikaa ja olen nyt tosi v*****ntunut" niin ei sinun miehesi tajua että on tehnyt jotain väärin. Ei se auta että sinä nätisti hymistelet asiaa ja koitat selittää harmistumistasi jos se tulee tyyliin "voi kuule kulta, minua nyt hieman harmittaa tuo käytöksesi koska olisi ollut ihan mukava viettää aikaa kanssasi".

Dr Phil sen sanoo hyvin: ihmiset käyttäytyvät sinua kohtaan juuri niin kuin olet opettanut heille että he voivat käyttäytyä". Älä ole enää tossukka vaan lyö välillä jalkaa maahan niin että kuuluu. Ei aina, ei usein, mutta edes joskus.

Vierailija
14/14 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auta että sinä nätisti hymistelet asiaa ja koitat selittää harmistumistasi jos se tulee tyyliin "voi kuule kulta, minua nyt hieman harmittaa tuo käytöksesi koska olisi ollut ihan mukava viettää aikaa kanssasi".

.

Varsinkin jos se loppuu vielä seuraavasti: "mutta kun nyt rakas olet menossa niin vietä oikein hauska ilta kavereittesi kanssa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan